Chapter 01

4.7K 46 2
                                    

                       The mission

"we need your help, calixta." Lord calvin directly said as I opened the door of his office.

He is Lord calvin Mohler, a mafia boss. Sya ang nakakataas saming lahat.

And I am... a mafia assassin. I have succeeded with many missions that he'll gived to me.

"𝙨𝙪𝙧𝙚, 𝙖𝙨 𝙡𝙤𝙣𝙜 𝙖𝙨 𝙄 𝙘𝙖𝙣 𝙙𝙤 𝙞𝙩 , what is it." I said coldly

Damn, man! I have a lot of things to do!

"𝙮𝙤𝙪 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙛𝙞𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙢𝙖𝙣." he said and gave me a picture of an old man, and  the younger guy was his son and I think nasa 24 palang ito but whatever, I don't have a freaking time to think about that damn guy.

"𝙎𝙤 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙚𝙭𝙖𝙘𝙩 𝙢𝙞𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣, 𝙗𝙤𝙨𝙨?" I asked confusedly.

"𝙮𝙤𝙪 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙨𝙜𝙪𝙞𝙨𝙚 𝙖𝙨 𝙖 𝙥𝙧𝙤𝙛𝙚𝙨𝙨𝙤𝙧 𝙠𝙪𝙣𝙜 𝙨𝙖𝙖𝙣 𝙣𝙖𝙜-𝙖𝙖𝙧𝙖𝙡 𝙖𝙣𝙜 𝙖𝙣𝙖𝙠 𝙣𝙞 𝙈𝙧. 𝘾𝙧𝙪𝙯... 𝙔𝙤𝙪 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙠𝙞𝙡𝙡 𝙝𝙞𝙨 𝙨𝙤𝙣 𝙞𝙢𝙢𝙚𝙙𝙞𝙖𝙩𝙚𝙡𝙮 𝙙𝙖𝙝𝙞𝙡 𝙩𝙞𝙮𝙖𝙠 𝙠𝙤𝙣𝙜 𝙞𝙩𝙤 𝙖𝙣𝙜 𝙨𝙪𝙨𝙪𝙣𝙤𝙙 𝙨𝙖 𝙮𝙖𝙥𝙖𝙠 𝙣𝙜 𝙠𝙖𝙣𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙖𝙢𝙖. 𝙎𝙤, 𝙮𝙤𝙪 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙝𝙪𝙧𝙧𝙮 𝙪𝙥 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙢𝙞𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣, 𝙘𝙖𝙡𝙞𝙭𝙩𝙖."

"𝙬𝙚𝙡𝙡 𝙞'𝙡𝙡 𝙙𝙤 𝙢𝙮 𝙗𝙚𝙨𝙩 𝙡𝙤𝙧𝙙....𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙄 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙙𝙤."
I said confidently
"𝙨𝙤 𝙠𝙖𝙮𝙡𝙖𝙣 𝙠𝙤 𝙨𝙞𝙨𝙞𝙢𝙪𝙡𝙖𝙣 𝙖𝙣𝙜 𝙢𝙞𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣? "

"𝙩𝙤𝙢𝙤𝙧𝙧𝙤𝙬, 𝙬𝙖𝙡𝙖 𝙠𝙖𝙣𝙖 𝙙𝙞𝙣 𝙖𝙖𝙨𝙞𝙠𝙖𝙨𝙪𝙝𝙞𝙣 𝙙𝙖𝙝𝙞𝙡 𝙣𝙖 𝙖𝙨𝙞𝙠𝙖𝙨𝙤 𝙣𝙖𝙣𝙖𝙢𝙞𝙣 𝙡𝙖𝙝𝙖𝙩,𝙮𝙤𝙪 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙙𝙤 𝙞𝙨 𝙩𝙤 𝙥𝙧𝙚𝙥𝙖𝙧𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙥𝙖𝙧𝙖 𝙝𝙞𝙣𝙙𝙞 𝙠𝙖 𝙥𝙖𝙜𝙝𝙞𝙣𝙖𝙡𝙖𝙖𝙣 𝙣𝙜 𝙢𝙜𝙖 𝙩𝙖𝙤 𝙙𝙪𝙣, 𝙥𝙖𝙖𝙡𝙖𝙡𝙖 𝙡𝙖𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙖𝙩𝙨 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 𝙞𝙨 𝙣𝙤𝙩 𝙖𝙣 𝙤𝙧𝙙𝙞𝙣𝙖𝙧𝙮 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 𝙖𝙨 𝙬𝙚 𝙠𝙣𝙚𝙬 𝙨𝙤 𝙢𝙪𝙘𝙝 𝙗𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙠𝙪𝙣𝙜 𝙢𝙖𝙜 𝙞𝙣𝙜𝙖𝙩 𝙠𝙖 𝙨𝙖 𝙢𝙜𝙖 𝙠𝙞𝙡𝙤𝙨 𝙢𝙤 𝙥𝙖𝙧𝙖 𝙝𝙞𝙣𝙙𝙞 𝙢𝙖𝙨𝙞𝙧𝙖 𝙖𝙣𝙜 𝙢𝙞𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣 𝙣𝙖 𝙗𝙞𝙣𝙞𝙜𝙖𝙮 𝙠𝙤 𝙨𝙖𝙮𝙤"
He said

Tanging tango lang isinagot ko sa kanya

"𝙩𝙝𝙖𝙩'𝙨 𝙖𝙡𝙡? , 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙞𝙛  𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙙𝙤𝙣𝙚 𝙄'𝙢 𝙜𝙤𝙣𝙣𝙖 𝙜𝙤 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖 𝙡𝙤𝙩 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙩𝙤 𝙙𝙤"
I said disrespectfully

Well his my cousin after all so wala syang magagawa sa ugali ko, he like or not idgaf.

"𝙤𝙝 𝙬𝙖𝙞𝙩 𝙤𝙣𝙚 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜"
He said

What the heck!!

"𝙬𝙝𝙖𝙩"
I said calmly

"𝙩𝙞𝙩𝙖 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙨 𝙮𝙤𝙪 𝙩𝙤 𝙫𝙞𝙨𝙞𝙩 𝙝𝙚𝙧, 𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙤𝙣 𝙘𝙖𝙡𝙞𝙭𝙩𝙖 𝙞𝙩'𝙨 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙩𝙬𝙤 𝙮𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙡𝙚𝙛𝙩 𝙝𝙚𝙧" he said na para bang gini guilty ako

My Professor Is Obsessed With Me {gxg |•| Intersex}Where stories live. Discover now