Nefesleri birbirine karışıyor ve göz bebekleri temas ediyorken Jisung uzun zamandır içinde sakladığı duyguları daha fazla tutmadı..
Özet -unutan yoktur ama:)
----------------------------------------------------Önünde ona parlayan gözlerle bakan küçük korumasının çilek pembesi dudaklarıyla kendininkileri buluşturdu..
Şuan uçuyo gibiydi. Jisung şuan bulutların üstündeydi. Minho gitarıyla kendisi arasında sıkışmış, elleri kaslı ve geniş omuzlarında dolaşırken Jisungla öpüşüyordu rüyadan bile güzel bu an hiç bitmesin istiyordu..kim isterdi ki
Kalabalıktan yükselen tezahürat da işi oldukça alevlendirdiyordu her şey mükemmeldi, her şey fazlasıyla mükemmeldi....
Ancak ikili nefessiz kaldığında biten bu harika an "fırtına öncesi sessizlik" diye bağırsa da şuan kimse dikkatini oraya veremicek kadar odaklanmıştı.
Jisung düşünememişti ilk defa hissettiği bu duyguların sarhoş edici etkisindeyken sahnede olduklarını ve bu fevri hareketi görmemesi gereken birinin görebileceğini hiç düşünmemişti.
Öyle olmuş muydu acaba? Ah hayır sanmıyorum... Umarım.
Bi anda gelen farkındalıkla birlikte gitarının ona yapıştırdığı küçük bedeni kucakladı ve tekrar Perde Arkası'na geçtiler.
Minhonun aklında en ufak bi şüphe kırıntısı yoktu Jisungla öpüştüğü hiçbir saniyeden pişman değildi.
Jisungun bi an ayağını yerden keserek sahneden kaçmasını da utangaçlık diye yorumlanmıştı. Gayet normaldi bu..
Perde Arkası'nda onları çatık kaşla karşılayan chrise sırıttı jisung
Minhoya ise jeton şimdi düşmüştü abisini tamamen unutmuştu ama şuan olduğu konumda ne dese boştu Jisungun dik duruşu sayesinde utanç duygusunu biraz olsun bastırabiliyordu ama kesinlikle sağlam bi açıklama yapması gerekecekti.B: bunu konuşacağız..
// Ulan sincap yaktım seniM: // siktir siktir siktir
Jisung minhoyu arabaya kadar götürmüş ve kapıyı kapatırken göz kırpmıştı.. belki de korktuğu olmazdı bi kez olsun her şey yolunda giderdi
Chris arabayı sürerken gözünü arka koltuktaki jisungtan ayıramıyordu
'bu deli sincap nasıl herkesin önünde buna cesaret edebilmiştu cidden aklım almıyor'
Minho da abisinin yanında suçlu bi çocuk edasıyla başı eğik oturmuş arada aklına sahnede yaşananlar gelince de küçük küçük sırıtıyordu
Düşündüğünden iyiydi Jisung'un dudaklari, hele belini kavrayan eli çok hafif hissettirmişti.
Chrisin ağzından ~
Yanımda oturan kardeşim gene hayallere dalmış olacak ki torpido gözünü izlerken 32 diş sırıtıyordu.
Tanrım..
Bu dalgınlığını fırsat bilip anlık direksyondan çektiğim ellerimi şak'latım ve küçük kardeşimi gözünün önündeki görüntüden hızlıca arındırdım:)
Koltukta yerinden sıçradığı için yüzünde komik bir ifade vardı.Chris buna sırıttı. minhonun yüreği ağzına gelmişti
M: Yah Hyung manyak mısın sen! ödüm bokuma karıştı.
Bu sözlerden sonra arkada kahkahalara boğulan jisunga dönüp
M: öyle olsun jisung .hıh (trip)
//Maskara olduk iyi mi, of hyung ofJisung bu kızgın kediyi (😾)daha da kızdırmamak için kahkahasını zor da olsa durdurmayı başardı.
Çaktırmıyodu ama onun da yüreği ağzına gelmişti..
.
.
.Minho'yla Chris eve geldiğinde güzelce yemek yemiş ve uyumaya hazırlık yapıyolardı. Gerçi chris yemekten sonra direk uyumuştu ama minho tam uyuyacağı sırada telefonuna düşen bildirimle ayaklandı.
Bilinmeyen numara önce çaldırıp kapatmış ardından da bir mesaj bırakmıştı.
0505********
Aşağı in
00.34
(görüldü)Minho bu mesaji garipsese de aklına konserden önce jisunga numarasını verdiği gelmişti, kaydetmeyi unutmuş olmalıyım" diye düşündü.
Üstüne hızlıca bişiyler geçirdi.
Bu saatte jisungun neden onu bu şekilde çağırdığını anlamamışı. Ceket bile almaya gerek duymadan kendini dışarı attı.Bunlari giydi
Jisungu görmeyi bekliyordu ama görünürde kimse yoktu jisungu(!)
Aramak için telefonuna hamle yaptığı sırada arkadan sertçe tutulup birleştirilen bilekleriyle acıyla bağırdı.M: agh! Ne sikim-
Hemen ardından dizinin arkasına yediği tekmeyle sözü kesilmiş ve diz çökmek zorunda kalmıştı .
Derken ağzına onu nefessiz bırakacak kadar sert bastırılan bez le birlikte bilincinin kapandığını hissetti...
Tahminleri alalım
efenim buyrun????Bu da böyleydiii begenmişsindir umarım
Karıştıryom ortalığı 💃🏻
Kaos yazicam ama çok dandik olmasın diye düşünerek yazmaya çalışıyorum😊
anlayışla karsilayacaginizi dusunuyorum 🥹🤍
Destekleriniz için cok cok teşekkürler cok seviliyosunuz 😽✨
Hayalet okuyuculara da selam olsun🫡
Görüşürüz 🤍💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
° Perde Arkası ° Minsung
FanficKore'nin en ünlü mafyasının oğlu ve büyük bi elektro gitar tutkunu olup babasından gizli konserlere çıkan Jisung ve hiçbir şeyden haberi olmayıp normal bi konsere gittiklerini sanan ve perde arkasinda kendi halinde dans eden koruması Lee minho L: oh...