Hoşgeldinn beklettim biraz ama umarım değmiştir🤲🏻
İyi okumalaarr🤍~ Minho'dan~
Gene neyin içindeydim hiçbir fikrim yoktu, ne bok yiyipte bu duruma düşmüştüm onuda anlayamıyordum.
Ya evrenin benimle bi derdi vardı ya da bu Dünya'nın adaletini sikeyim
.
.
.
Bileklerimdeki zonklamayla gözlerimi açmıştım lakin bi halt görebildiğim de yoktu.
Ellerim ve ağzım bağlıydı, sanırım yerde yatıyordum bu nasıl bi yerdi böyle, sallanıyordu?... DURDUĞUM ZEMİN SALLANIYORDU !Sallanıyo olmanın verdiği panikle debelenmeye başladım bunu yaparken anladığım bir başka şeyse buranın çok dar olduğuydu, Tanrı aşkına kutuya mı kapattınız lan beni diye içimden geçirirken bi anda zemin sallanmayı kesti.
Kulağıma dolan 'click' sesinden sonra gözüme sokulan fenerle yüzümü buruşturup gözlerimi kısmıştım, gözlerim ışığı alıştığında araba bagajinda? olduğumu yeni yeni idrak ediyordum ki kollarımdaki sert tutuşla irkildim.
İki adam beni bi çırpıda bagajdan dışarı çekmişti, içimden saydırmaya başlamıştım, ağzım bağlı olduğundan bu güzel sözlerimi onlar duyamıyordu gerçi ama.
Artık gözlerimde bağlı, harika
Bi süre yanımdaki bizon heriflerle ayakta dikildikten sonra beni iterek yürütmeye başladılar, dizimdeki her adım attığımda kendini hatırlatan keskin acıdan dolayı yarı topallıyodum. Tabi arkamda beni itip duran adamın çokta umrunda gözükmüyordu bu. Ben takılıp düşene kadar
Ellerimle düşüşümü yavaşlatamadığım için normalde hasar almıyacağım düşüşte taşlı zeminin de etkisiyle dizlerim paramparça olmuştu.
Şuan yerde elim kolum bağlı acıyla ağlıyordum, ağzımdaki zıkkım yüzünden sadece hıçkırıklarım duyuluyordu ama canım çok yanmıştı.
Doğrulmaya çalışırken başaramayıp tekrar düştüğümde pantolonumun diz yerleri iyice yırtılmış ve bacağımdan akan sıcak kanı hissedebiliyorum.
(Bay Lee): Aish uğraştığımız şeye bak, ağlıyormu bide. Tanrım
Duyduğum alaylı sesten sonra başımı yere eğmiş ağlamamı durdurmaya çalışıyodum. Olmuyodu
// canım yanıyo aptal herif
Bunu başımı sesin geldiği yöne doğru çevirip söylenmiştim ki -yapmaz olaydımBL: KAPAT ŞU SİKTİĞİMİN AĞZINI KÖTÜ OLACAK
Bu ani yükselişle olduğum yerde titremiştim.
Ağzımdan mırıldanma gibi çıkmıştı bunlar anlaşılmamıştı bile bu manyak sinir hastası falan olmalıydı.
Olduğum yerde iyice küçülmüşken hiçte nazik olmayacak bir şekilde ayağım yerden kesildi ve tahminimce diğer adamın beni taşıdığını anladım.
//Hala yaşıyordum bu da bi şeydi.
.
.
.Varmamız gereken yer her neresiyse gelmiştik ağzımı da açmışlardı ama konuşmaya cesaret edemiyordum..
~Bendenn~
Yapılı beden Minho'yu getirdiği evin üst katında bi odaya çıkarmıştı. Oda boştu, sadece boş, sıcaklıktan uzak ve rutubetliydi.
Kucağındaki yaralı ve titreyen beden merhamet duygusunu yitirmiş bu adamda herhangi bir his uyandırmıyordu. Hala gözleri kapalı ve çıtı çıkmayan çocuğu odanın ortasına geldiklerinde yere doğru fırlatır gibi bıraktı,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
° Perde Arkası ° Minsung
FanficKore'nin en ünlü mafyasının oğlu ve büyük bi elektro gitar tutkunu olup babasından gizli konserlere çıkan Jisung ve hiçbir şeyden haberi olmayıp normal bi konsere gittiklerini sanan ve perde arkasinda kendi halinde dans eden koruması Lee minho L: oh...