§--Uslu Oğlan--§ (M)

1.3K 83 130
                                    

Evet o bölümdeyiz
Umarım iyisinizdir cokiyi olun

Ve en çok bu bölüm desteğinize ihtiyacım var🥹 o yüzden nolur
düşüncelerinizi belirtin benim icin çok değerliler💕💓

Bu bölümü yazmama yardım eden slaybitchesssss a kocaman teşekkürler 🤍
.
.

M: seni istiyorum sungie bana lütfen istediğimi ver

Tatlı bir aegyo yla söylediği cümle jisungun beyninde dönüp duruyordu.
Jisungun son hatırladığı şey minhonun üstünü çıkardığıydı
J// benden günah gitti

Özet -
_______________________________________

Minho kendi kaşınmıştı ve bu gece onu çok güzel kaşıyacaktım. Şuan karşımda üstüz dururken bana oldukça arsız gözlerle bakıyordu. Karşımdaki farklı bir minhoydu ve ben bunu sevmiştim .

Daha fazla bekleyemeyerek açıkta olan beyaz boynuna yöneldim. Ben onun boynuna renkli izler bırakırken o ensemdeki saçlarımla oynuyordu.
Arada canının yandığını belli eden küçük iniltiler de sunuyordu her ne kadar hoşuma gitsede şuan benim evimdeydik ve her yer görevli kaynıyordu.

Kafamı kaldırıp dişlerini sıkan çocuğa baktım.

J: sessiz olmalısın sevgilim, böyle basılmak pek hoş olmaz..

Gözlerini hatırladığı gerçekle büyütürken kafa sallayarak onaylamıştı beni. Biraz minhoyu denesem ne olurdu ki?

(Chris seni s-)

Sırıtıp minhoyu bileklerinden tutarak kaldırdım yatakta dizlerinin üstünde duruyorken oldukça sevimliydi, birkez daha kendime doğru çekerek bana yaklaşmasını sağladım.

Artık kucağımda bana dönük bi şekilde oturuyordu. şimdiki hedefim hızlıca şişip inen göğsüydü, daha şimdiden nefes nefese kalmış, neyseki gece uzun.)

Tek elim beline dolanmışken diğer elimle göğüs ucuyla oynamaya başladım küçük dokunuşlarıma bile fazla tepki veriyordu, minhonun hassas noktasını bulmuştum.

Beklemediği bir anda göğüs ucunu sıktığımda anında iki büklüm olmuş ve çığlık atmak için ağzını aralamıştı ki diğer elimle ağzını kapattım.

J: sessiz ol kedi çocuk, daha yeni söylemiştim sanırım arada hatırlatmam gerekecek hm?

Ter içinde kafasını salladığında elimi ağzından çekmiştim.

M: hyung l-lütfen o..orası çok acı- ahh

İkinci kere sıktığım et parçasıyla tüm vücudu kasılmış ve seslice inlemişti.

Tabiki devam edicektim şuan sabahın da acısını çıkarıyor gibiydim.
.
.
.
Derken aniden bıraktığım göğüs ucuyla afallamıştı lakin ben  üstüne yatmış köprücük kemiklerine imzalarımı bırakmaya başlayınca Minho'nun beni sırıtarak izlediğini hissedebiliyordum.

Bi yandan İnlememek için nefesini dahi tutmuştuşken
Diğer yandan istekle sırtımda gezinen elleri benim tişörtümün eteklerine gidince bileklerinden tutarak onu durdurdum.

J: o kadar kolay değil kedicik

Tabiki ona istediğini altın tepside vermicektim. Minho çoktan kendinden geçmiş dediğim her şeyi sorgulamadan yapacak kıvamdayken aklıma gelen şeyle sırıttım.

Onunla ilk  konsere gittiğimde Perde Arkası'nda yaptığı dans çok hoşuma gitmişti ve şimdi de görmek istiyordum.

Minho'yu yatakta bırakıp duvarda asılı olan maket gitarlarımdan birini aldım ve arkamda bana meraklı gözlerle bakan çocuğa açıklama yapmadan yanına oturdum.

° Perde Arkası ° MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin