°Küçükkende Sakardı°

709 66 101
                                    

Selaam nasılsınn cokiyi ol 🙆🏻‍♀️ tamam mı

Uzatmim cok keyifli
okumalaar💕🤍

Minho Jisungun istanbul beyfendisi halini ilk kez görmüştü ve acayip hoşlanmıştı o kadar ki Jisungun şakasına söylediği şeyi burnundan getirecekti..
.

Özet
_______________________________________

Minho Jisungu süründürmenin hayallerini kuruyordu. Saat öğlene gelirken karnı acıkmış ve bunu Jisunga söylemesi gerekiyordu odadan seslense duymayacağını düşündüğü için kalktı ve yavaş yavaş merdivenin başına kadar yürüdü.

şansına Jisung tam merdivenin diğer tarafında yukarı çıkmaya hazırlanıyordu. Elleriyle tuttuğu korkuluğu bırakıp Jisunga seslenirken el sallamaya başladı, kendini fazla kaptırmış olacak ki el sallarken ayağı merdiven boşluğunda geldi ve aşağı süratle düşmesi bir oldu.

M: Hyuungg ne yiye-aaaAA

J: MİNHO

Jisung merdivende yuvarlanan çocuğu hızlıca tutup kucağına aldı ama minho ayağını tutarak ağlıyordu şimdi. Jisung saniyeler içinde gelişen olayı idrak ettikten sonra kucağındaki korumasını koltuğa yatırdı ve ayağına döndü.

J: incinmiş.. sevgilim çok sakar hm?

Neden aşağı gelmeye çalışıyordun min

Minho burnunu çekerken bi yandan konuşmaya çalışıyordu

M: aşağı inmiyodum acıktım sadece ne yiceğimizi sormak için geliyordum

Jisung bu tatlı açıklamaya karşı minhonun kızarık burnundan öptü ve ayağına küçük bir bandaj sararak mutfağa yöneldi.

J: biraz bekleticem sevgilim bi şey olursa seslen o güzel sesini marstan bile duyarım ben. Göz kırparak mutfağa girdi. Minho ile damak zevkleri benzerdi bu yüzden pek zorlanmayacaktı.

Nihayet yemeği hazırladığımda minhoyu almak için salona girdim. ve koltukta uyuya kalmış bir adet kediyle karşılaştım. Gördüğüm manzaraya gülümseyip yanına gittim minho yan yattığı için dudakları büzülmüş ve gözleriyle burnu kızarıkken o kadar sevimli görünüyordu ki tatlı krizine giricektim ve bu anı fotoğraflamak istedim.

 Gördüğüm manzaraya gülümseyip yanına gittim minho yan yattığı için dudakları büzülmüş ve gözleriyle burnu kızarıkken o kadar sevimli görünüyordu ki tatlı krizine giricektim ve bu anı fotoğraflamak istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Benden~

Hiç uyandırmak istemese de aç olduğunu biliyordu bu yüzden tombik yanağına parmağını bastırıp uyandırmaya çalıştı küçük olanı minho küçük mırıltılar eşliğinde gözlerini aralamış ve Jisunga bakıyordu.

Jisung uyanan kedisini kucaklayıp mutfağa götürdü ve sandalyeye bıraktı minho da önündeki yiyeceklere hayranlıkla bakarak konuştu.

M: woah hyung bunlar harika görünüyo aşçılık falan mı okudun ( bi çatal alıp)

° Perde Arkası ° MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin