°O rüya değil miydi?°

792 80 88
                                    

Tekrardan selamlaar umarım cokiyisinizdiir🧚‍♀️🤍

İyi okumalaar💕

J"Çok güzel bir geceydi sevgilim ama banyo yapmalıyız ha?"

M" sabah yaparız sungie çok yorgunum"
dedi ve kafasını göğsüme gömdü, bende kendimi öylece uykunun kollarına bıraktım....

Özet
_______________________________________

Sabah ilk uyanan Jisung olmuştu küçüğünün kafası hala göğsündeydi. Onu uyandırmadan yataktan kalktı ve duşa girdi.

~Minho'nun ağzından ~

Uyandığımda acayip başım ağrıyordu dün ne kadar çok içtiysem eve nasıl geldiğimi hatırlamıyorum. Hareket etmeye çalışınca ağrıyan tek yerin başım olmadığını anladım, her yerim çok fena sızlıyordu.

Zor bela kalkıp aynaya baktığımda bütün vücudum mor kırmızı izlerle dolu olduğunu gördüm dün barda kavgaya falan mı karışmıştım acaba?

Bi dakika neden çıplağım ben? Ve Jisung nerde normalde benden geç uyanırdı. Garip diye geçirdim içimden.

sızlayan götümü tuta tuta giyinip odada dönerken duştan gelen sesleri duymamla aklıma ister istemez gördüğüm rüya (?) geldi. Alkol bana cidden yaramıyordu rüyamda Jisungla deli gibi sevişmiştim garip bi şekilde fazla gerçekçi geliyordu ama hayır bunun olduğuna inanmıyorum.

Bu izlerin herhangi bir bar kavgasında olduğuna kendimi inandırmaya çalışırken jeonginden bir mesaj geldi.

Yangjeon
Minho nasılsın?

LeeMino
İyiyim jeong sadece her tarafım sızlıyor dün barda bi kavga oldu mu?

Yangjeon
Kavga denmez ama sen adamın birinin kafasında iki kere içki şişesi kırdın NSBSNSGWSHWHSBW çok komikti.

LeeMino
Nasıl yani adam bana hiç vurmadı mı peki eve gelirken bi yere çarptım mı?

Yangjeon
Hayır adam sana dokunmadı bile ve eve bizimle gelmedin, herkesi aynı anda idare edemem diye Jisung hyungtan seni almasını rica ettim

LeeMino
Ha anladım her şey için saol jeong

Yangjeon
Lafı olmaz minho ama söyleyince merak ettim noldu da her yerin ağrıyo acaba dün bi şeyler olmuş olabilir mi 😉

LeeMino
Ahaha saçmalama istersen ve o emoji ne tanrı aşkına ya

Yangjeon
Dün öyle gözükmüyordun ama neyysee

LeeMino
Ne

Yangjeon
changbin çağırıyor benim gitmem lazım bayy baay.

Minho girdiği şoktan daha çıkamamıştı.
"rüya değilmiydi o şimdi?
Ahh hayır Jisungun yüzüne nasıl bakcam lanet lanet lanet " diye içinden geçirirken aralanan duş kapısıyla odak noktası değişti.

Jisung beline sardığı  beyaz havlu ve saçlarından kaslı üst vücuduna akan su damlacıklarıyla Yunan tanrısı gibi görünüyordu.

Minho farkında olmadan Jisungu süzerken gözleri kırmızı boynundan sonra sırıtan yüzüne geldiğinde yaptığını farkedip hemen gözlerini kaçırdı, kulaklarının yandığını hissedebiliyordu.

° Perde Arkası ° MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin