Pohled laury:
za zbytek tydne jsem odjela k nasim oni bydli kousek za prahou , sli tam zkrs prirodu a klid , maji tam velky dum velka zahrada bazen vsechno proste.
cely tyden jsem na to myslela to co rekl to me bolelo , ja nechapu proste on prvně je naštvaný skrz to když mu řeknu ze nechci vztah a potom mi řekne ze chce jenom sex . Dneska je pondělí novy týden , brecela jsem , jedla a prochazela jsem se v prirode . Ono co si budem je ro vzacny pro me , ja nikdy nebydlela nekde u lesa Praha 5 to byl muj domov .
Ovsem dneska je pondělí a ja odjizdim od rodičů protože už musím jet k sobe , a udělat ze sebe člověka . Autem jedu priblizne hodinu a u toho poslouchám podcast. Pote zaparkuju v garazi a vytahem jedu ke svemu bytu .
ovsem jako prvni co najdu v loznici je ladislava tricko . "Super " reknu si sama pro sebe .
Všude otevřu okna začnu uklízet protože bych se jinak doma zabila asi . Kdyz vidim na hodinach ze je 17:06 sednu si ma gauc a premyslim co ted , volal mi asi 100x sms taky .
v 9na me někdo začal zvonit , jdu cela unavena ke dveřím a pres kukátko se podívám kdo to je . LADISLAV NO DOPRDELE CO MAM DELAT . Pochvilce mu ale otevru koukam na neho a on na me "ahoj , ja chtel jsem se omluvit to co sem rekl nebyla pravda su blbec "
"Ladislave nech toho , ja to nechci poslouchat "
" ne lauro prosim ja te mam rad a ty me taky notak"
"Ladislave mel bys jit "
"Prosim " v tu ranu vidim jak mu cervenaji oci a zacina plakat
"To nemuzes lauro , ja myslel ze me mas rada "
"Ja mam ty debile ale cum jak se chovas"
"Promin ja se ti omlouvam "
" pojd dovnitr "
"Pojd si sednout na gauc"
"Ladislave a co ted chces delat?"
"Muzeme byt kamosi s vyhodama co ty na to ?"
"Chces ladislave ?"
"Lauro , chcu abychom spolu travili cas je mi stebou dobre "
"Vzdyt mne stebou taky lado"
Pote jsme si pustili shreka 2 a nebavili se .
"Lado pojd si lehnout usinas mi tady "
"Jo dobre"
Šli jsme si lehnout ja si ještě skočila odmalovat a vyčistit zuby . Kdyz prijdu
do pokoje ladislav už spí nad tím se usměju , porad me to bolí ty slova ale přišel jako muž a omluvil se dokonce plakal takže asi mu na me zalezi. Lehnu si vedle neho a otocim se zady k nemu .
"Je divny ze nejsi ke me pritulena" rekne lada
"Je to tak lepsi lado"
"Myslis?"
"Jo, dobrou"
"Dobrou"
kratka kapitola :( ale snad nevadii 😜🤞🏻💋👏🏻uzivejtee!!
ČTEŠ
Lk37 v Praze
FanfictionPotkat někoho s kým si rozumíte je osud ne ? Tak tohle byl asi hodne velký , ona ho ale zezacatku nemá moc rada a on chce aby ho mela rada .