27

922 19 0
                                    

Jestli si myslíte že něco bylo , musím vás vyvodit z omylu nic nebylo protože Ladislav volal s Davidem ( bratrem ) asi půl hodiny .

Pohled Ládi:

"taak su už tu , můžeme pokračovat kočko " řeknu jí a jdu k její straně postele a začnu se krčit nad ní a úsměvem se na ní koukám, jen kdyby věděla jak moc krásná je . " Láďo mě už se nechce " řekne mi Laura s malým úsměvem na její krásné tváři a já na ní začnu házet psí očka a nahodím cute kukuč  " přestaň Ladislave je ti 24 už " zasměje se mým směrem ale já nepřestávám " jestli chceš mužem se mazlit " řekne mi a já se na ní neochotně podívám a Laura se zasměje " co mám dělat že " řeknu jí a už si lehám k ní , ruce si omotám kolem jejího těla a ležím na jejím břiše a ona začne prohrabovat moje kudrnaté vlasy " už musím ke kadeřníkovi " řeknu jí a ona hned přestane " neee Ládine , to nemůžeš " " pročpak Lauri?" Zeptám se jí a hlavu zvednu k ní a naše pohledy se spojí . " protože tě ostříhají na debila máš hezký vlásky " " dekuji a nemusíš se bát " " Nechceš už jít spát je pozdě  ? Zítra máme výlet Laurino "
" zaprvne kam jedeme ? A za druhé jak jsi mě nazval Ladislave Krejčí druhý ?"

To je potvora moc dobře ví že nemám rád když mi někdo říká 'Ladislav krejčí druhý ' " zaprvé to je tajné a za druhé jak jsi nazvala ty mě teď?" Řeknu a opřu se rukama a každou ruku mám i jedného jejího boku takže se na ní koukám z vrchu . " ladislav Krejčí druhý hhhh" řekne mi a začne se smát " jen počky " a začnu jí lechtat , musím vám říct že ta je dost lechtivá . " pro-prosím Ladislave " " že cooo? " začnu si dělat ještě větší srandu z ní " pro pro prosím přestaň jinak se počůrám " řekne mi a já přestanu teda . Lehnu si zas na její břicho a ona zhluboka dýchá a potom zhasne lampičku na nočním stolku a začne mě škrabat ve vlasech jak já to miluju .. dál si toho moc nepamatuju protože jsem už usnul .

Budík jsem měl na 9 ráno abychom se v 10 spakovali , má jediný štěstí že nějaký její make-up věci kterým já nerozumím má u mě nechaný a nemusí k sobě " Stáváme hola hola " začnu a ona nic " Notak Laurinko " ještě jednou a nic tak jsem jí začal líbat a ona se začala usmívat do polibku , polibek trval pár sekund a já se odtáhl " ale copak , už nespinkáš ?" Řeknu jí a ona se mi omotá kolem trupu a začne se mazlit " už ne Ládínku " řekne mi a usměje se na mě . " pojď stávat máš hodinu mici " řeknu jí a ona se odtáhne a seskočí z postele a jenom v mým tričku a v černých tangách jde z pokoje pryč.

Laura se rychle nachystala , já hodil rychlou sprchu a po 10 jsme vyjeli " kam jedem ? " zeptá se Laura v autě a usmívá se na mě " tajný , nech se překvapit " " hmmm" řekne mi a děla uraženou " notak cácorko moje nedělej " řeknu jí a dám svojí ruku na její stehno a ona hned dá svojí ruku na mojí a zmáčkne jí a usmívá se , já si tam pustím svůj milovaný český rap což se Lauře moc nelíbí a začne se radši koukat z okna . Jedeme asi půl hodiny od Prahy a Laura pořád neví kam jedeme " Ládino říkej kam jedeme " řekne mi a já se jen usměju a broukám si do rytmu rapu. Když zastavíme na parkovišti u lesa, Laura se otočí na mě a divně kouká " pojď půjdeme se projít " řeknu jí a vystoupím z auta a ona též " Lauro vem si tu bundu bude ti zima " řeknu jí protože dneska nemá být teplo " ne nechcu " " vážně vem si jí bude ti zima "
" neee nechcu Ládine a pojď už "
Zamknu auto a vydáme se po lesních cestách , lese nejsme sami protože na parkovišti bylo dalších 5 aut . Po půl hodině Laura začne.                
Drkotat zubama a já si uvědomuju že jsem měl pravdu a vyhrávám " není ti náhodou zima slečno " začnu a ona se jen koukne na mě a pak zpět na cestu " ne není vypadám že mi je snad ? " " jo vypadáš " řeknu jí a chytnu jí za ruku " dám ti bundu mojí Lauro " " ne já nechcu , není mi zima Láďo " řekne mi a začne tu být Laura tvrdohlavá " přestaň , je ti zima na " začnu si svlékat bundu a mám štěstí že pod bundou mám mikinu " dej si jí okamžitě Lauro "

Laura chvilku protestuje ale poté si jí dá " dekuju Láďo " " nemáš zač lásko " " co ?" Řekne mi a já su uvědomuji že jsem jí nazval lásko " promiň to bylo trapný " zasměju se " to nevadí " řekne mi . Po další půl hodině se vracíme k autu " a teď ještě někam " jedeme do kavárny kde je klid , před kavárnou zaparkuji a vydáme se do kavárny .

Pohled Laury
Ladislav si u pultu objednává kafe , čaj a jahodo-čokoladový dortík , kdyby jste jen viděli jak ho ta coura balí a pak když jsem si já objednala své kafe a dortík tak se na mě ani neusmála . Když jsme si sedli já byla uražená " co se děje ?" Zeptá se s úsměvem Ladislav " nic " řeknu mu rychle a stručně " tak to vyklop Laurinko" " tys neviděl jak po tobě jede coura jedna , oči jí málem vypadli děvce  jedny " řeknu mu a on se začne smát " no a moje srdce patří té nejvíc sexy Čarodějce " řekne mi a usměje se

Už jsem vám řekla jak moc krásný úsměv Ladislav má ? Né , fakt ? . " Ladislave to není vtipný , tobě by se to taky asi nelíbilo " " Lauro ale vseci vědí že jsi moje "
" tak by měli všeci vědět že ty jsi můj , už jde coura jedna "

No kdyby jste viděli jak se usmívala na Ladislava a schválně si stáhla víc tričko aby jí šly vidět kozy , kdyby jste viděli jak moc nasraná jsem byla " objednáme si oběd domů ?" " jasně lásko " řeknu úplně v klidu " fakt lásko " řekne mi nazpět " jo lásko " řeknu a dopiju svoje kafe " ty máš jediný štěstí že tě miluju " " vždyť já tebe taky miluju ty moje čarodějnice" řekne mi Ladislav a usměje se na mě, a já su skoro na kolenou z něho .

Další kapitolaaa <33😋😋😋

Lk37 v Praze Kde žijí příběhy. Začni objevovat