Španělsko bylo krásně ale už jsme doma v Česku , ja jsem ve svém byte a potom mam jet za Láďou . Prý budem hrát fifu nebo co . Tomu moc nerozumím . Když tak dávám oblečení do pračky , uvědomují si ze jsem dlouho neviděla Saru .
Ve 3 parkuji u Ládi a výtahem jedu k němu.
Zazvoním a čekám než mi otevře dveře a ja budu moct vejít do jeho bytu."Ahoj krásko" řekne a poušti me do bytu s úsměvem na tváři. "Ahoj mici" řeknu a usměju se na něho zpět.
Vejdu a jdu do obýváku ktera je spojena s kuchyni a jdu si sednout na gauč . "Jdem hrát fifu?" Zeptá se Lada s úsměvem " Lado ja to neumím" řeknu a koukám zvláštně na Ladu.
"Notak" Lada si ke mne sedne a zapne hru . Ja na Ladu koukám asi na něho koukám dost často protože je tak moc peknej tak moc se mi libí a tak moc ho miluju ze bych pro něho udělala cokoliv " koukas na me rada ze ? Kočičko?" "Moc rada kocoure " chce si hrát ? Tak budem , pomyslím si . " rada se na me koukas , porad su moc hezký vid " a ušklíbne se na me . " si k sežraní ladinku " "ja vim Lauro" " mam chuť " " na co?" " udělat takovou věc " " a jakou?" " aby sis týden nesedla na ten tvůj krasnej zadek ale ja su hodny kluk z Brna " a zazubí se . " to me připomnělo ze ses mi ještě nikam nepodepsal" " Lado, nepodepsal by ses mi na prsa prosím , jsem tvoje velká fanynka vis " Řeknu a začnu se strašně smát ale ze mega moc . " směješ se ?" Řekne a leží na me na gauči . " jo ty prasátko moje " Řeknu a koukám na něho .
" co stebou Lauro?" " co by pane kapitáne ?" " lado skoda ze nejsi policajt bys byl mrdatelnej jak prase , a ještě k tomu bys mel u sebe pouta by bylo uzasny " " ty potvůrky" " ja myslela ze půjdeme hrát fifu" " chceš?" "Klido "
Lada ze me sleze a sedne si vedle me " stejně ses ze me udělaná " řekne a macka něco na ovladači " prstim si nad tvýma fotkami krejčí"řeknu až moc ironicky a bouchnu ho do ramena " to bych rad viděl kočičko"
"Nikdy neuvidíš kopačko" "mas pravdu to ja tě budu dělat " " ty si nechutný ladislave"
"Prominte dámo" po nějaký době mi lada ukazuje jak se to hraje moc to nechápu ale budem dělat ze jo ."Tys me ze zacatku nemela moc rada vid ?" Řekne Lada když dohraje . " nooo moc ne " řeknu a vim ze on se o tom bude chtít bavit.
"Proč?" " chceš se o tom bavit?" " jo"
" proste jsi mi byl nesympaticky , namyšleny , na hřišti se chovas občas až moc tvrdě až moc hnusně , tvoje vyjadřovaní je na bodu mrazu Lado." " zajimavy " " ale ja tě poznala a vim ze jsi v pohodě kluk " " miluješ me ?" " jasně ze jo jinak bych stebou nechodila broučku" řeknu a obejmuho " krásně voníš Lado" " fakt?" " jo je to sexy " "ja su cele sexy .Potom jdu na věc ja a začnu hrát ja " ladine to je pojebany toto " mam nervy protože mi to nejde a ladislav se mi směje . " moc vtipný pocky " " ale Notak Laurinko moje ty moje kočičko" " Pocky ja vyhraju zas v něčem jiným " a dam mu ovladač a koukám na něho jak on hraje a jde mu to .
Jak se vam libi knizkaa?😍🫶🏼
ČTEŠ
Lk37 v Praze
FanfictionPotkat někoho s kým si rozumíte je osud ne ? Tak tohle byl asi hodne velký , ona ho ale zezacatku nemá moc rada a on chce aby ho mela rada .