16

699 13 0
                                    

Dnes mám od 1 do 6 kavárnu s jednou pracovnicí z kavárny , vstala jsem v 10 abych všechno stihla , udělala jsem si snídani rychle se namalovala nachystala jsem si věci, protože venku už je tepleji vzala jsem si džíny a růžové tričko . K tomu černou kabelku před bytem stojí bíle auto což je náznak že už tam stojí kolegyně a čeká na mě, já zamču byt a jedu výtahem dolů.

V kavárně to rychle utíká a ja už tak 10 minut končím a budu čekat na Ladislava , celkem se bojím co vymyslí a kam půjdeme nebo tak , v 6 se loučím s kolegyní a jdu před kavárnu čekat na Ladislava .

Po asi 5 minutách vidím černé auto jak zastavuje a vidím Ladislava jdu k autu , otevřu si dveře a začnu se pásat "ahoj Láďo" "ahoj jak se máš?" "Aaale dobře co ty ? Dlouhý den? Viď"

"Ale jsu trošku unaveny , ale těším se na dnešek" "Řekneš mi kam jedem?"
"Ne , ale neboj " " No práve bojím "
"Čarodějko , klid jdeme se najíst"
"Jeeee , tak to se nebojím Brnaku"
"Baví tě me tak provokovat ladislave?"
"Vždyť se ti to libí čarodějko" a začne se smát
"Mne z tebe jednou šibne ladislave "
"Lauro"
"Ladislave"
"Jsme tady lauro"

Ladislav zaparkoval a my vešli do restaurace , usedli si u stolu , obednali jsme si jídlo a limonádu.

" v pátek hrajem v plzni a potom v úterý se Zlínem tak mě napadlo zda nechceš v úterý jít se kouknout zas bys mohla jít na moje místo, prý jde i nikol s dětmi"

"hmmm, Láďo v úterý nemůžu promiň jsem v kavárně tak jindy "

" potom máme jenom 2 zápasy v Olomouci a potom se Slováckem "

" půjdu asi na slovacko asi"

"Jo dobře pojď jist "

Najedli jsme se a poté jsme se vydali k autu , to ze jsme se 5 minut hádali kdo zaplatí , řešit nebudu .

"Ses tvrdohlavý ladine "
"Ne ty jsi Lauro "
"Stejně tě jednou zabiju "
"To by si nikdy neudělala , su moc krásný na to"

Ladislav me hodil domu a já šla odpočívat.

Skipe na úterý:

celý zbytek týdne utekl až moc rychle Sparta s plzní vyhrála a to jim dává další krůček k titulu což jim přeju s ladou jsme se neviděli, přemluvila jsem ségru a nemusím dneska do kavárny a jdu na zápas . Na sebe hodím Ladislavův dres a šálu . Vyjedu směr stadion .

Zaparkuji a jdu směr stadion když vidím Nikol i s dětmi jak sedí a ja si uvedomim ze mam místo vedle Nikol " Čo ty tu robíš" " přišla jsem na zápas, jako prekvapko " "tak to som veľmi rada , Láďa bude mať radosť" "to doufam "
"snáď dnes vyhrajú , verím im" " já taky no "

"Malá je roztomilá" " tak to veľmi ďakujem"

Začal zápas ale Láďa o mě nevěděl . Pozdravila jsem se i se Sabinou která seděla nademnou .

V 34 minutě dal gól Haraslín , takže jsme s niky i s dětmi byly hodne šťastní . Poté šli do šatny v druhé polovině v 67 dal gól Láďa a v 79 kuchta . Poté se už nic víc neďelo. Když se kluci doradovali a poděkovali kotli šli k nám .

"Vzdyt tam je Laura " slyším kuchtu
"Co?" Zeptá se ladislav a kuchta ukazuje na me
Já se na Ládu jen usměju a koukám jak kde zamnou .

" co tady delas ? Ja myslel " " jo ja nakonec mohla , překvapeni " a obejmula jsem ho .

"Videla jsi ten gól co jsem dal "
'jojo ses sikovnej "

"Zítra mam volno co kdybychom byly u me ?"
"Klidně Ládo "

"Dobře tak ja už budu muset pa Lauro"

"Ahoj "

Pote jsem se rozloučila s Nikol a se Šulou a šla pomalu k mému autu když jsem přijela domu bylo pul 9 . Šla jsem se osprchovat a zas koukat na netflix , přesně v 10 mi přijde zprava

Láda37: Spíš?
L:ne😁
Láda37: to su rád , co říkáš na zápas? Čarodějko
L: jo dobryyy jste dobří .
Láda37: doufám ze tohle jsou ty krůčky slavie teď prohrála se sigmou tím pádem jsme teď první v tabulce když vyhrajeme s Olomoucí a potom stačí remizovat se slováckem.
L:mas pravdu , neboj musíte do toho dat všechno ale to dáváte určitě.
Láda37: kdyz vyhrajem titul , zvu te na dovolenou 😉
L: takovou prilezitost si nemůžu nechat ujít ze ?
Láda37: poletíš na dovolenou s tak pěkným klukem , čarodějko 😁
L:jojo mas pravdu abych se nezamilovala
Láda37: to už dávno jsi Lauro , dobrou noc čarodejko su unaveny .
L:dobrou ladislave .

Přemyslím když tedka vyhrají pojedu s ladislavem na dovolenou , stejně Sara pojede s tím svým určitě . Aspoň se s Ladislavem sblížím , tak moc mu přeju ten titul ze až to dokážou budu brečet jak želva ne jen skrz ladislava ale už jenom ze jsem ja sama věrná fanynka .

Dalsiii diiiiil!!😁😁😍🤞🏻🤞🏻

Lk37 v Praze Kde žijí příběhy. Začni objevovat