Dneska je velký den a dlouhý , Sparta dneska hraje první zápas sezóny s Olomoucí a jediná věc kterou Sparta chce je vyhrát , zápas začíná v 18:00 a já končím v kavárně ve 16:00 což bych měla stíhat . Kolegyně mě pustila o 20 minut tak jsem stíhala ve 4 jsem byla doma , skočila do sprchy , umyla si vlasy , rychle se najedla a po 5 hodině jsem vyjela z bytu . V 17:30 jsem byla na Letné a vydala se na místo které mám od Ládi . Kousek odemě sedí Nikol s dětmi , tak se s ní pozdravím a vidím kluky na rozcvičce a Ladislav se na mě usmál a zamával a po chvilce šel do kabiny s ostatníma , v 18:00 to začalo kluci se ještě vyfotili a šlo se na věc , míč měla Sparta a začalo se hrát . V 16 minutě dostal Ladislav žlutou a hrálo se dál v 39 minutě dal gól Pešek a celá letná se radovala do první poloviny se dál nic nedělo ... po přestávce se v 57 minutě trefil Kuchta a hned v 63 dal Ladislav poté už žádné góly nepadly a my se poté radovaly .
v 8 jsem se dostala k autu a vyjela k bytu , poté co jsem vyjela do bytu výtahem . Jsem sebou pleskla na gauč a projížděla na instagramu a na tiktoku , nebudu vám lhát jsem celkem závislá na tiktoku.
V 21:24 mi přišla zpráva
Láďa37:Přijedeš?❤️
já: mám ? Teď
Láďa37:joo , chcu tě u sebena to jsem mu dala zobrazeno a upravila jsem se a vyjela jsem za ním
Když zaparkuji volám Ladislavovi že jsem před bytem ať mi otevře garáže ať vjedu do garáže . Ladislav mi jí otevře a já vjedu do garáže , zaparkuji a vyjedu výtahem k němu k bytu . U dveří už čeká Ladislav s úsměvem na tváří " ahoj Ládine" " ahoj bobino " řekne mi a obejme mě a dá mi pusu na pusu a dost silně mě objímá .
Když se vyzuju a jdeme jdu do obýváku , Ladislav mě pevně chytna za boky a začne mi dávat pusinky na krk " copak ?" Zeptám se ho a on nepřestává a začne mě víc líbat a jeho ruce se pohybují na mém těle " jakej jsem dneska byl hmm?" Zašeptá mi do ucha a mnou projede mnou zajímavá vlna rozkoší " co ta žlutá karta Ladislave" řeknu mu a zasměji se " aaale notak ? byl debil chlap " řekne mi a otočí si mě před sebe a chytne mě kolem pasu a dá mi pusu na čelo a bere mě do obýváku na gauč " co máš v plánu Ladislave " " to zjistíš " " mám se bát ?" Řeknu mu a on mě položí na gauč a vleze si nademne . " voníš hezky " " děkuju slečno " Ladislav mě začne líbat na krku a na rtech když si začne sundávat tričko a mně též když už se šlo skoro na věc Ladislavovi začal zvonit telefon " doprdele kdo zas otravuje " začne nadávat Láďa " bratr " řekne lehce a telefon zvedne a stoupne mají celkem důležitou konverzaci podle obličeje Láďi která trvá tak 10 minut , za tu dobu já se oblíkla a Ladislav prosícím obličejem prosí ať počkam a já jdu na telefon .
ČTEŠ
Lk37 v Praze
FanfictionPotkat někoho s kým si rozumíte je osud ne ? Tak tohle byl asi hodne velký , ona ho ale zezacatku nemá moc rada a on chce aby ho mela rada .