Dny v kalendáři utíkaly hodně rychle a zachvilku nám začíná nová sezóna teda ještě před tím mají kluci soustředění a přáteláky se Srbskem a s Belgii a s Chorvatskem , teda já byla s klukama jenom v belgii jinde ne .
Právě je 22.7 a to znamená že kluci zítra hrají první zapas v nové sezóně a ještě k tomu doma zapas začíná v 18;00 a já končím v kavárně v 16:00 což bych měla stíhat .
"Ladislave , cos to tady udělal za bordel ?" řvu na něho z kuchyně když vidím ten bordel v kuchyni " ja su vařil , ale je to dobrý" řekne mi a usmívá se jak štěně " ty máš jediný štěstí že to ses ty " " Lebo ma velmi miluješ" řekne po Slovensky a zasmějeme se trošku si děláme srandu ze Šula ani nevím proč .
" cos vařil ty můj kuchaři?" Řeknu a koukám na panvičku s jídlem "těstoviny s masem a s tajnou omáčkou " "ahaa tajny jo" Řeknu a jdu si pro lžíci a jdu ochutnat , Láďa na mě kouká a čeká co mu na to povím " hmmm dobry , škoda že tak dobrej nejsi v posteli jak v kuchyni " povím a on se na mě ublíženě podívá a já se zasměji . "Notak sranda " " ccc jen počky " " už se bojím kopačko "
S Láďou jsme šli do obýváku si pustit film a relaxovat když má zítra zápas s Olomoucí " s Olomoucí musíte vyhrát " " budeme se snažit , půjdeš ?" " aaale tak udělám si čas skrz tebe " usměju se a dám mu pusu na tvář . Občas mi přijde že se chováme jak kdybychom spolu ještě nechodili a jsme v tý fázi. " tak dobře budu se těšit čarodějko " řekne a ruku přehodí pře ze mě a přitáhne si mě k sobe a já mám svojí hlavu v jeho hrudi "voníš" " fakt" " jo pěkně " to su rád "
Láďa musel v 5 jet ještě něco vyřešit s klukama před zítřejším zápase . A já se vydala uklízet byt protože jsem už dlouho neuklízela a ta kuchyň byla v příšerným vztavu .
V 7 mi přijde zpráva
Láďa37:teď su skončil s klukama jdeme na jídlo neva ?
já: nee vůbec já po tobě uklízela kuchyň😄
Láďa37: to se velice omlouvám slečno ❤️
já: to nevadí ❤️ hele užívej večeři a kluky pozdravuj a zítra si napíšem ty moje kopačko
Láďa37:Díky moc miluju tě ❤️
já: já sebe taky Láďo😂❤️
Láďa37: ty si blbá bohuno , když ti někdo napíše "miluju tě" odpovídá se " já tebe taky " né " já sebe taky " 😬
já: tak to napiš ještě jednou
Láďa37:miluju tě❤️
já:já tebe taky Laďinku ❤️🩹
na to mi dal like a já šla douklízet koupelnu a hodit si sprchu a dojíst ty těstoviny od Ladi.Po nějaký době díl chci napsat i k druhé knížce kapitolkuu 🫶🏼🚀🚀
ČTEŠ
Lk37 v Praze
FanfictionPotkat někoho s kým si rozumíte je osud ne ? Tak tohle byl asi hodne velký , ona ho ale zezacatku nemá moc rada a on chce aby ho mela rada .