yedi

367 25 14
                                    

Karl bana sürpriz yapmak istedi, ben de arabamı kullanmasına izin verdim. Onun üzerinde hâlâ az önceki kıyafeti vardı ve benim de kazak yeleğim hâlâ üzerimdeydi. Uyumlu bir çift gibi görünüyorduk ama bunun komik olduğunu düşündüm. Karl telefonunu  Bluetooth radyoya bağladı. Tales From the Smp akışından tanıdığım Turn Back Time şarkısını çaldı.

"Lütfen bana nereye gittiğimizi söyler misin? Sürprizlerden nefret ederim," diye somurttum. Karl sorumu duymamış gibi yaptı ve boş bir araziye girdi. Üzerinde Bowling Burada yazan bir binaya iliştirilmiş bir neon tabela yükseliyordu.

"Beni sadece yemek için bowling salonuna götürmedin..." diye başladım.

"Ne?  Şimdi gidelim hadi."

Bowling salonuna girdiğimizde orada neredeyse hiç kimsenin olmadığını fark ettim. Sadece birlikte gülen ve bowling toplarını yavaşça lobutlara doğru yuvarlayan yaşlı bir çift. Buna gülümsedim, yaşlılar çok tatlıydı. Karl bize bowling ayakkabılarını aldı ve bana da bir çift verdi.

"Karl, ayakların çok küçük," diye alay ettim, ayakkabılarının benimkinden sadece bir numara büyük olduğunu fark ettiğimde kahkahalarla ikiye katlandım.

"Küçük değiller, minyonlar." Kıkırdamaya devam ettim ama sonunda boş bir şeride yürüdüm, oturdum. Bir garson geldi ve tekil pizza ve patates kızartması siparişimizi aldı.

Skorları gösteren ekrana isimlerimizi yazdım. Benim için Mili, Karl için de Carl. İsmi protesto etti ve değiştirmeye çalıştı ama ben elini ittim ve hemen enter tuşuna bastım.

Bowling oynamaya başladık ve ben ondan çok daha iyi durumdaydım. İyi olduğumdan değil, tur başına sadece 6-7 pin  ortalamasıyla oynuyordum ama Karl gerçekten berbattı. Art arda oluk topları aldı ve yalnızca 4 pinin ortalaması aldı.

Hoparlörlerden bir şarkının çalınmasını istedim. Resepsiyondaki kadın Your New Boyfriend şarkısını bilmiyordu ama sonunda onu çalmaya ikna ettim çünkü burada neredeyse sadece biz vardık. Müzik sessizdi ama yine de atmosfere daha da güzelleşti.

"Millie, Twitter için poz ver," dedi Karl telefonunu zamanlayıcılı bir fotoğraf için ayarlarken. Skorların ve koridorun görülebilmesi için ekranın altında durarak fotoğraf çektirdik. Altyazıyı yazabilmek için telefonunu aldım ve şikayet etmeye vakti kalmasın diye hızlı bir şekilde yükledim. Bir dakika sonra fotoğrafımıza çok sayıda yanıt geldi.

Karl! @honkkarl
Karl'ın berbat skoru

(Resim becerilerimi sorgulamak serbest)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Resim becerilerimi sorgulamak serbest)

@MrBeast
Ayo biz sallanıyoruz eşleşen uyuyor!!

@Quackity
Sanıyorum ki ayakları çok küçük

@Kullanıcı 69
Karl'ın puanı neden bu kadar korkunç?

@Kullanıcı 420
Daha çok Millie içeriği istiyoruz

Cevaplara, özellikle de Quackity'ninkine gülümsedim. Bowling oynamaya devam ettik ve oyun benim Karl'ı 30 pin farkla yenmemle sona erdi. Bowling salonunun duvarları kıvrımlar ve renklerle kaplanmış nostaljik bir halıyla kaplıydı. Bana Karl'ın kendine özgü  minecraft görünümünü hatırlattı.

Pizza geldi ve Karl haklıydı... bowling salonu pizzası gerçekten farklı. Tater tots da iyiydi. Bir tanesini Karl'ın ağzına atmaya çalıştım ama ıskalayıp ortalığı karıştırmaya devam ettik. Gözüne vurdum ve çok tiz bir çığlık attı. Yerdeki tostları topladık çünkü eğer yapmazsak zavallı garson daha fazla temizlik yapmak zorunda kalacaktı.

Bowling salonunun yanında küçük bir atari salonu vardı. Karl'ı sürükledim ve oyun oynamak için birkaç jeton ödedim. Yarısını Karl'a verdim ve o da hemen en büyük ikramiyeyi veren makinenin başına geçti. Kazanmaya kararlı bir şekilde konsantre olurken dudaklarını yalamasını ve geri sıçramasını izledim. Her düğmeye bastığında farklı renkte ışıklar yanıyordu. Yüz hatlarını yumuşattı ve yüzünün her kıvrımı parladı.

Karl aniden ayağa fırladı ve slottan bir sürü bilet fışkırdı.

"Korna kazandım!" Dedi ve biletleri toplamaya başladı. Aslında paraya çevirdiğimizde pek bir şey satın almazlardı ama onu bu kadar heyecanlı görmek çok hoştu. Her birimiz birkaç oyun daha oynadık ve daha fazla bilet kazandık.

Ödülleri almak için yanına gittim. Kasada çalışan kadın yorgun ve sıkılmış görünüyordu ama yine de arkasındaki ucuz eşyaları işaret ediyordu. Onları taradım ve gözlerim mükemmel nesneye takıldı. Ben bu kadar heyecanlanınca Karl'ın kafası karışmış görünüyordu ama yine de 700 bilete aldım. Kadın bana her biri ucuz zincir ve lego iki kolye verdi. Lego kolye, sonunda yarım daire bulunan bir kareydi. Bir araya geldiklerinde küçük kırmızı bir lego kalbi oluşturdular.

Kolyelerden birini hızla Karl'ın boynuna, birini de benim boynuma taktım. Ona parçaları nasıl birleştireceğini göstermek için yüzünü kendime yaklaştırdım. Yaranan şekli fark ettiğinde yüzü aydınlandı.

Fotoğraf çekmek için telefonunu kaldırdı ve bunu Instagram hikayesine yükledi. Kendi legomu onunkinden ayırdım ve kalan biletlerle biraz şeker topladım.

"Artık kıyafetiniz tamamlandı!"

"Evet !"

DARE | Karl JacobsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin