üç

559 36 25
                                    

Jimmy videoyu dün yükledi. Karl'la biraz mesajlaşıyordum çünkü kendimi tüm abonelerine duyurmaktan çekiniyordum. Aslında yorumlar çok destekleyiciydi ve hayranların çoğu beni sevmişti.

Elbette ara sıra nefret yorumları oluyordu ama bununla başa çıkabilirdim. Kanala geri dönmemi isteyen veya Karl'la ne kadar komik olduğumuzu söyleyen birçok yorum
vardı. Şaşırtıcı bir şekilde, bizi sevk eden bazı insanlar da vardı ve bu yorumlardan biriyle ne zaman karşılaşsam midemde kelebekler patlıyordu.

Ama neyse, şimdi 50 bin dolar ile daha zengindim ve paramı ne yapacağımı bulmam gerekiyordu. Ödeyecek öğrenci borcum yoktu, bu yüzden parayı buna harcamayacaktım. Küçük bir apartman dairesinde yaşıyordum ama yalnız yaşadığım için ihtiyacım olan her şeye sahiptim.

Muhtemelen sonunda yeni bir araba alırdım ya da tatile giderdim. Daha gerçekçi olarak, parayı geleceğim için biriktirirdim. Şu anda bunların hiçbiri için endişelenmeme gerek yoktu, çünkü bu öğleden sonra için planlar yapmıştım. Karl bana mesaj attı ve kahve içmek isteyip istemediğimi sordu. Açıkçası kahveyi pek sevmem ama soran Karl'dı ve onu asla geri çeviremezdim.

Onunla buluşmak için bir saat sonra ayrılacaktım, bu yüzden hazırlanmam gerekiyordu. Hafif bir makyaj ve sevimli ama rahat bir kıyafet giydim. ( bunu okuyan herkes muhtemelen farklı tarzlara sahiptir, bu yüzden istediğinizi giydiğinizi hayal edin :))

En yakın kahve dükkanı, daireme yaklaşık 10 dakikalık yürüme mesafesindeki bir Starbucks'tı. Yola çıktım ve Karl'a benimle nerede buluşacağımızı mesaj attım. Çok uzakta yaşamıyordu, muhtemelen benden 20 dakika falan uzaktı.

Neden takılmak istediğini biraz kafam karıştı. Belki de videoyu daha fazla tartışmak içindi? Belki de sadece beni görmek istemiştir?

Düşünceler kafamdan hızla geçti ama sonunda arkadaşlarımın yaptığı gibi onunla takılmaya karar verdim. Bir parçam daha fazla olmasını istedi ama bu düşünceleri bir kenara ittim.

Starbucks'a geldiğimi fark ettim ve içeri girmek için kapıyı ittim. Karl'a geldiğimi mesaj atmaya gittim ama başımı kaldırdığımda dükkanın karşısından bana bakıyor olduğunu gördüm. Gülümsedi ve bana küçük bir el salladı.

Tezgâhın yanından ona doğru koştum. Ne yapacağımdan emin değildim, bu yüzden ona garip bir şekilde yandan sarıldım. Geri çekildiğimde kıkırdadı ve ayak parmaklarının üzerinde birkaç kez zıpladı.

"Merhaba Karl!"

"Merhaba! Nasılsın? İstediğini sipariş edebilirsin, ben ödüyorum" dedi Starbucks içecek menüsünü işaret ederek. Bakıp ne istediğime karar vermeye çalışırken, Karl konuştu.

"Kahveyi pek sevmem, o yüzden sadece bir limonata alacağım."

Karl'ın seçiminin biraz tuhaf olduğunu düşündüm ama limonata kulağa hoş geliyordu. Dışarısı çok sıcaktı ve ben de kahve sevmezdim.

"Ben de aynısından istiyorum lütfen."

Karl bana baktı ve gözleri parladı. Limonatalarımızı beklerken hafif sohbet ettik. İçeceklerimiz geldiğinde onları aldım ve bir masaya yöneldim ama Karl hafifçe koluma girdi ve başını salladı.

"Benimle gel, daha iyi bir yer biliyorum."

Karl beni masadan çekti ve o kapıyı açık tutup kıkırdarken onu takip ettim. Kıkırdaması o kadar sevimliydi ki, kulağa en iyi şekilde bir yunus gibi geliyordu ve beni gülümsetmekten asla geri kalmıyordu.

"Hanımefendi" dedi ve kapıdan içeri adımımı attığımda şapkasını eğiyormuş gibi yaptı. Sıcak yaz havası bir kez daha vurdu içime ama ben serinlemek için limonatamı içtim.

Biraz yürüdükten sonra küçük bir oyun alanına geldik. Basamaklı, maymun barlı, birkaç kıvrımlı kaydıraklı ve tepesinde platformlu bir yapısı vardı. Karl merdivenlere koştu ve gelmem için bağırdı. Platforma çıkarken peşinden koştum. Zirveye ulaştığımda korkuluklara yaslandım ve güldüm çünkü Karl bir kez daha nefes nefese kalmıştı.

"Neden seninle birlikte eğlendiğim her seferde nefesim kesiliyor?" Hala nefes nefese sordu. Onun söylediğiyle kıpkırmızı kesildim.

Biraz limonatamızı yudumladıktan sonra Karl tekrar konuşmaya başladı.

"Ah neredeyse unutuyordum! Demek yeni videodaki yanıtı gördün değil mi? Hayranlar seni seviyor! Ekip de senin oldukça havalı olduğunu düşündü, bu yüzden başka bir zaman geri gelmeni istiyoruz," dedi ve pipetten limonatasına baloncuklar üfledi. Biraz şok olmuştum ama videoyu çekmek çok eğlenceliydi ve Jimmy'yi yakalamak harikaydı. Ve Karl'la daha fazla zaman geçirmek.

"Ne? Beni geri istiyor musunuz?" Onayladı.

"Tabii ki!"

"Gelebilirim!"

Karl gülümsedi ve küçük bir mutluluk dansı yaptı.

"Yaşasın! Jimmy'ye haber vereceğim," telefonunu çıkardı ve yazmaya başladı. Saatin ne kadar geç olduğunu yeni fark ettim. Yaklaşık 2 buçuk saattir Karl'la takılıyordum ve şimdi saat altıydı.

Güneş, oyun alanının üzerine batmaya başladı, üstümüzde sıcak bir renk girdabı yarandı. Boş limonata bardaklarımız, günün eğlencesini ve oyun yapısının üzerine serin bir esintiyi hatırlatan bir hatıra olarak oturdu.

Karl Jacobs'la oyun parkında gün batımını izleyeceğim hiç aklıma gelmezdi.

***

Hey millet, nasıldı?

Söyleyecek pek bir şeyim yok ama birşey söylemeliyim.

Yemek yemeyi ve su içmeyi unutmayın!

DARE | Karl JacobsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin