Oldukça geç uyandım. Başım zonkluyordu ama iyiydim, çarşaflar bir börek gibi etrafıma sımsıkı sarılıydı. Muhtemelen dün gece Karl'ın arabasında bayıldım ve o beni uyandırma zahmetine girmedi. Ancak buraya nasıl geldiğimi hatırlamıyordum.
Ne olursa olsun komodinin üzerinden telefonumu aldım. Yüzükler ve kristaller etrafa dağılmıştı, bu yüzden hiçbir şeyi düşürmemeye dikkat ediyordum. Saatin neredeyse 12:30 olduğunu görünce daha dik oturdum. Ayrıca Karl'ın birkaç dakika önce gönderdiği bir dizi mesajı da fark ettim.
Karl:
Hey!
Dün gece için kusura bakma, bunu sormak istemiyorum ama biz neredeyiz?Korktuğum kelimeler küçük gri metin baloncukları halinde bana baktı. Bunları birkaç kez okudum ve er ya da geç cevaplamam gerektiğini bildiğim soruyu düşündüm.
Millie:
Sadece kafa yorduğumuzu söyleyebilirim. Düşünmemiz gereken bir şey yok. Kimsenin bilmesi gereken bir şey yok...Cevap vermesini beklerken telefonumu yatağımın ayak ucuna fırlattım. Bu çok mu sert oldu? Yani ben de öyle hissettim. Bir ilişkiye hazır mıydım? Düşünceler aklımdan geçiyordu ama dikkatli bir şekilde telefonumu aldım ve açtığımda yeni uyanmış halime musallat olan üç yazma noktasını buldum.
Karl:
Kulağa hoş geliyor
Rahatlamaktan bahsetmişken,
Bu gece beni alacak mısın?Millie:
EvetKonuşma açıkçası düşündüğümden çok daha iyi geçti. Demek istediğim, Karl'la geçirdiğimiz geceyle sona erdi. Karl'la randevu mu?
HAYIR.
Alnıma vurdum ve başım yastığa değene kadar vücudumun yatak başlığından aşağıya doğru kaymasına izin verdim ve tekrar rahat çarşaflarıma gömüldüm. Gözlerimi kapattım, yorgunluk bir kez daha üzerime çöktü. Öğleden sonra olaysız geçti, çoğunlukla oturma odamda Karl'ı düşünerek dolaşırken ya da Karl'ı düşünürken tekrar uyumaya çalışarak geçti.
İkisi de yapılacak en geçerli şey değil.
Ama sonunda bütün gün bekledikten sonra Karl'ın evine gitme zamanı gelmişti. Güzel giyin dedi, ben de bir süre dolabımı karıştırıp en güzel elbisemi ve tamamlayıcı altın takılarımı seçtim. Her ne planladıysa, ben de ona göre giyinmiştim.
Birkaç dakika daha dairemin içinde koşturarak evin etrafına dağılmış rastgele mücevherler gibi görünüşüme son rötuşları yaptım. Kapıdan dışarı fırlayıp arabama bindim ama yanımda takmam gereken lego kolyem yoktu. Arabam eski püskü bir şeydi. Biraz çizikliydi ve son 4 yıldaki her kuş kakası lekesini vurgulayan grimsi bir siyahtı.
Aynada makyajımı kontrol ettim ve küçük altın halkalarımı yeniden ayarladım. Meraklı ama gergin olmayan bir şekilde Karl'ın evine doğru yola çıktım çünkü o hiçbir sürprizi kaçırmamıştı.
Garaj yoluna park ettiğimde, daha arabamın kapısını bile açamadan bana doğru koştu. Güzel giyinmişti, kendisine biraz büyük gelen, kolları ellerinin üzerine sarkan bir takım elbise giymişti. Bir elini pencereme doğru kaldırdı ve bana dışarı çıkmamamı önerdi, ben de kıpırdamadan oturdum.
Kapımı gösterişli bir hareketle hızla açtı ve hayali bir şapkayı taktı.
"Hanımefendi," dedi ve hafifçe eğilerek aracımdan inmeme eşlik etmek için elini uzattı. Kıkırdayarak izin verdim ve beni ön kapısına doğru götürürken dışarı çıktım. Karl kapı tokmağını çevirdi ve yüzümün neşelenmesini izlerken gururlu bir gülümsemeyle bana içeri girmemi işaret etti.
Oturma odasına ve mutfağa bağlanan kısa koridor, sıcak, parlak mumlarla süslenmişti ve yerdeki temiz bir noktaya giden bir yürüyüş yolu oluşturuyordu. Ona dönüp samimi bir gülümsemeyle baktım. Yarattığı görüntüden çok mutlu görünüyordu. Kurulumu gezdirmek için ileri doğru yürürken, "Uzun bir gece geçireceksiniz" dedi.
"Patates cipsi ve elma dilimlerinden oluşan mezelerin yanı sıra bir gurme pizza aldım. Limonata ve Ben ve Jerry'nin dondurmasından oluşan güzel bir tatlıyla tamamlanacak."
Sert zemine oturdum ve yeri yumuşatmak için bir yastık aldım. Karl pizzayı fırına attı ve telefonunda sessiz müzik çalan bir düğmeye bastı. Just Two of Us, televizyonunun yanındaki hoparlörden çalmaya başladı ve yavaşça bana doğru yürüdü, bir elini belime koydu, diğerini de elime doladı. Başımı göğsüne yasladım ve birkaç dakika öyle kaldık, sessizce birbirimizin arkadaşlığının tadını çıkardık.
Tempo hızlanmaya başlayınca beni birkaç kez döndürdü ve ben saf bir mutlulukla güldüm.
Ta ki burnuma iğrenç bir koku gelene ve yüzüm tiksintiyle karşılık verene kadar.
"Ne yanıyor?" Gözlerim fırına çarpana kadar etrafa bakınarak sordum. Karl ileri atılıp kapıyı açtı, sonuçta duman ve bol miktarda öksürük ortaya çıktı.
Dumanlar dindikten sonra bir maşa kaptı ve pizzayı üzücü bir kül yığını halinde kaldırdı. Onun sefaletinin bir fotoğrafını çektim ve pizzanın (ona öyle mi demeliyim?) yere düştüğünü, Karl'ın pizzayı almaya çalıştığını ve sonunda umutsuz, ufalanan bir yığına dönüştüğünü fotoğraflamaya devam ettim. Hayal kırıklığı ne kadar üzücü olsa da, başlangıç yemeğimiz olabilecek şeye gülmemek zordu. En azından hâlâ elmalarımız, cipslerimiz ve dondurmamız vardı.
Bir kızın iyi bir gece geçirmesi için ihtiyacı olan tek şey bu.
Peki bu ve Karl.
Çocukça yemeğimizi bitirdikten sonra Karl, Twitter'da yayınlamak üzere çektiğim fotoğrafları kendisine göndermemi istedi.
Karl! @honkkarl
Lütfen pizza yaparken dans etmeyinTubbo @TubboLive
Bu pizza değil, bu pissa@Ranboosaystuff
LMAOOO işedim GPSJDNWKTubbo @TubboLive
>:((@tommyinnit
Ranboo bak ne yaptın, Tubbo'yu üzdün.@Ranboosaysstuff
...Çoğu Tubbo, Tommy ve Ranboo'nun tartıştığı yanıtları okudum.
"Millie, gelecek hafta meşgul musun?" Son elma dilimlerini boğazıma tıkarken Karl sordu.
"Hmmm pek değil. Beni tanırsın, muhtemelen bütün gün yatakta TikTok'a göz atacağım."
Karl göz temasını kesti ve elleriyle oynamaya başladı.
"Eh, bir fikrim var...ve hayır diyebilirsin. Ama birkaç günlüğüne Jimmy'yle video çekmeye gideceğim. Burası büyük bir plaja ve eğlence parkına yakın, ama yine de Jimmy otelimin parasını ödüyor ve Oraya gittiğimde biraz boş zamanım olacak o yüzden benimle gelmek ister misin diye merak ediyordum?"
"Karl, buna neden hayır diyeyim ki?"
***
Asırlar sonra yb ile geldim, nasıldı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARE | Karl Jacobs
Hayran KurguLisede Jimmy'nin en iyi arkadaşı ve ilk destekçisi olan Millie, ekiple bir cesaret videosunda yer alması için davet edilir. Orada özel biriyle tanışır, ama bu kişi daha fazlasına dönüşebilir mi? "Soru sorma sırası bende. Benden hoşlanıyor musun?" "G...