dokuz

343 29 28
                                    

Kollarım yastığa sarılmış ve yüzümü de yastığa gömmüş halde uyandım. Yastığın hareket ettiğini ve aslında yastık olmadığını fark ettiğimde aniden doğruldum... O Karl'dı.

Yüzüm domates gibi kızardı ve Karl ani hareketim karşısında kaşlarını çattı. Saçlarımı okşadığını ve uykuya daldığımda orada olmayan küçük, dağınık bir örgünün yüzümden aşağı doğru indiğini fark ettim.

"Ben..." gerindiğimde ve kanepede oturan Karl'dan biraz uzaklaştığım sırada cümlem bir esnemeyle kesildi. Karl küçük bir kahkaha attı.

"Evet uyuyakalmışsın. Ama her şey yolunda, çok rahattın ve seni uyandırmak istemedim..." Karl kendi sözünü kesti.

"Vay canına, geceyi burada geçirdiğin için teşekkürler. Saat kaç?" Cevap vermesini beklemedim ve komodinin üzerindeki telefonuma uzandım. Saate baktığımda gözlerim büyüdü, neredeyse 10:00'du. Karl bunca zaman burada kalmakla gerçekten düşünceli davranmıştı.

Mısır gevreği ve portakal suyundan oluşan hızlı bir kahvaltı hazırladım. Duş almak muhtemelen yapmam gereken bir şeydi ama Karl hâlâ buradaydı ve onun beni daha fazla beklemesini istemiyordum. Tezgahta, ağzına şeker atan Karl'ın yanındaki sandalyeye çöktüm.

"Peki bugün için ne planladın?" diye sordum, programını merak ediyordum. "Bir süredir yayın yapmıyorsun."

"Evet evet, bu gece yayın yapacağım ama açıkçası ne yapacağımı bilmiyorum. Tales'ın en yeni yapısı biraz zaman alıyor. Ayrıca bunu yaparken çok tuhaf olduğumu hissediyorum. sadece konuşan yayınlar. Onlar sinir bozucu oluyor ve ne diyeceğime dair hiçbir fikrim yok."

Karl'ın ne yayınlayabileceğine dair bir fikir düşündüm. Bugün boştum ama kendimi ona söyleyerek davet ettirmeyecektim.

"Özel bir konuk gibi davranmalısın. Belki Chandler ya da Chris gibi onlar da hiçbir zaman yayına çıkmıyorlar, değil mi?" Önerdim.

"Ya da benimle birlikte gelebilirsin..." sessizce mırıldandı ve bana köpek yavrusu gözlerine benzeyen bakışlar attı. Tanrım, gözleri çok güzel. Ve saçları bütün gece kanepede uyuduğu için ekstra kabarık ve dağınık görünüyordu.

Genişçe gülümsedim ve başımı salladım.

"Elbette bu gece geleceğim. Akşam tırnaklarımı yapabilir misin? Onları yaptırmayı düşünüyordum!" Aklımda bir fikir canlandı.

"Bekle...makyaj da yapabilir miyim?"

Kabul etmeden önce bunu bir süre düşündü. "Yani evet sanırım. Bir makyaj gecesi yapabiliriz! Chat muhtemelen buna bayılır!"

Yaklaşık 5 saat içinde yayına ne zaman başlayacağını bulduk ve bu da bana hazırlanmam için biraz zaman kazandırdı. Karl gitti ve ben de hemen kendimi hazırlamaya gittim. Sıcak bir duş vücuduma iyi geldi ve saçımı yapıp rahat ama şık bir kıyafet giydim ve lego kalpli kolyemi boynuma taktım. Tüm çekmecelerimi karıştırıp Karl'ın ten rengine en uygun makyajı ve göz farı için mükemmel rengi bulmaya çalıştım. Çok geçmeden  çok az makyaj yaptığımı ve bunların hiçbirinin Karl'a uymadığını fark ettim.

Neyse ki mağazaya gidip makyaj için bir şeyler almak için hâlâ birkaç saatim vardı.

Klima açıkken ve aynamdan küçük plastik disko topu sarkarken arabama atladım. Hoparlörlerden gelen yumuşak müzik eşliğinde mırıldandım. En yakın makyaj mağazası yaklaşık 45 dakika uzaktaydı ve oraya kadar arabayla gidecek kadar tembeldim. CVS daha iyi bir seçenekti çünkü Karl'da yalnızca bir kez kullanmak için ucuz şeyler alabiliyordum ve belki de deneyimi geliştirmek için başka eğlenceli şeyler de alabilirdim.

DARE | Karl JacobsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin