~KITALÁLT TÖRTÉNET~
(A főszereplő lány csak kitalált)Az én nevem Nóri. Egy 17 éves lány vagyok és hatalmas rajongója a Carson Comának.Az Én még sohasem miatt kezdtem el hallgatni a Carson Comát. Na de ennyit magamról.
- Már csak egy hét van a 12 osztályig és nagyon félek az érettségitől.- Ezen egy ideig pánikoltam amég be nem jött anya a szobába
Nagyon csúnyán összevesztem vele ezért elszöktem otthonról. Még egy ideig bolyongtam Szentes kihalt utcáin amég nem megláttam Fekete Giorgiot a panoráma kavézóban. Meg kellett dörzsölnöm a szemem párszor, hogy rájöjjek, hogy ez nem csak egy álom. Aztán felvillant egy kisebb lámpa a fejemben, hogy miért ne mehetnék oda hozzá megkérdezni, hogy nem költözhetnék-e oda valamelyikőjükhöz.
Esélytelennek láttam,de mivel nem igazán voltak barátaim,ezért nem volt más választásom. Szóval odamentem.-Szia Giorgio! Tudom nem ismersz és lehet hülyén fog hangzani, de elszöktem otthonról és nincs hol laknom. Nem költözhetnék-e oda valamelyikőtökhöz a zenekarból?
Giorgio perceken keresztül csak bámult engem gyilkos tekintettel. Úgy éreztem ott fogok elájulni az idegtől és még megmozdulni sem mertem. Pár percig még méregetett és utána csak annyit mondott:
(Giorgio)Ülj le
Őszintén vártam már, hogy leülhessek mert az idegességtől úgy remegett a lábam, hogy majdnem összeestem.
Elkezdett faggatni, hogy miért szöktem el otthonról és miért pont őt kérdeztem meg erről a beköltözésről.
Elmondtam neki mindent.
Erre csak annyit mondott:(Giorgio)Jófejnek tűnsz gyere velem bemutatlak a srácoknak biztos bejössz majd nekik.
-Okés-Csak ennyit tudtam kinyögni a nagy izgalom miatt ami bennem volt.
Egy álmom válik valóra kevesebb mint 3 órán belül.
Giorgio felvitt Pestre és elmentünk a házába(Giorgio)Érezd magad otthon 1 óra múlva indulunk a próbaterembe ahol eldöntjük, hogy kivel fogsz lakni.
-Rendben és köszönök mindent Giorgio!
(Giorgio)Semmiség
Letelt az egy óra és Giorgióval felmentünk a próbaterembe.
A fiúk először meglepetten néztek aztán Giorgio elmagyarázott nekik mindent.(Mindenki)Szia! Üdv a próbatermünkben- mondták egyszerre
Végül arra jutottunk, hogy mivel Péter és Zsombor együtt laknak és van egy plusz hálószobájuk, ezért oda fogok költözni.
Ennek külön örültem, mert ők a legaranyosabbak és egyben a kedvenceim a zenekarból.Letelt a három órás próba nagyrészt azzal telt, hogy beszelgettek, de én ezt is nagyon nagy élvezettel hallgattam.
A próba végén Zsombi szólalt meg.
(Zsombor)Gyere elviszünk téged hozzánk és körbevezetünk a lakásban.
-Okés- mondtam nagyon izgatottan.
(Péter)Reméljük, hogy tetszeni fog.
Itt fogom folytatni remélem tetszik nagyon nem vagyok jó az ilyen story írásban de én megpróbaltam. Nagyon sajnálom ha cringe,de ez csak az én kesze-kusza fantáziám szüleménye. További jó olvasást.❣️
BẠN ĐANG ĐỌC
Rajongóból Lakótárs?(Carson Coma Fanfiction)
FanfictionPéldaképekből élettársak? Ez mégis, hogy történhetett? Ha elolvasod a storyt megtudod, hogy a 17 éves lány, hogy keveredett a carson coma társaságába és milyen furcsa kapcsolata van az egyik taggal. Jó szórakozást és olvasást!❤️ Ja es sryy ha unalam...