Nem tudtam eldönteni, hogy felvegyem vagy sem. Mikor már a sírás kerülgetett kinyomtam. Igen. Ráraktam a saját anyámra a telefont. Zsombor meglepődve nézett rám.
(Zsombor)Miért raktad rá anyukádra a telefont? Nem vagy kiváncsi, hogy mit mondott volna? Mivan ha aggódik?- Zsombor arcára rá volt írva, hogy aggódik, de az is, hogy nem igazán érti, hogy mi történik éppen.
-Nem tudom megijedtem.- vágtam rá- megnézem, hogy van Peti.
(Zsombor)Csak ügyesen-mosolygott
-Úgy lesz!-lenémítottam a telóm és bementem Petihez. Éppen aludt. Nem volt szívem otthagyni, viszont felébreszteni sem akartam. Odafeküdtem mellé. Max 5 percig maradtam volna bent. Bealudtam. Reggel csak annyira ébredtem, hogy egy kéz ölel át engem. Ráeszméltem, hogy elaludtam Peti mellett. Óvatosan levettem a kezét a hasamról és kimentem. Zsombor ült az asztalnál egy kávé társaságában, mintha engem várt volna. Leültem hozzá.
(Zsombor)Na mi volt?- kérdezte érdeklődve.
-Nem akartam sokáig bent lenni, de véletlenül elaludtam mellette. Utána arra ébredtem, hogy átölel.-éreztem, hogy a szívem kiugrik a helyéről mikor ezt kimondtam.
(Zsombor)Csak valdd be, hogy tetszik neked és kész.
-Jó talán egy kicsit. -nagyon zavarban éreztem magam mivel csak két napja ismertem Zsombort és már megnyiltam neki. Nem sokkal később kijött Peti. Mosolygott. Zsomborral csak néztünk mi ez a nagy öröm, de inkább ráhagytuk.
(Péter)Jó reggelt!- mondta hatalmas mosollyal.- Gondolkodtam ezen az Imolás dolgon és leszarom. Ha nem kellek neki, ez van-jelentette ki elég határozottan.
*Péter szemszöge*
Éreztem éjszaka, hogy valaki odafekszik mellém. Nóri illatát éreztem. Lehet, hogy tetszik? Nem az nem lehet. Még csak most szakítottam Imolával. Viszont valamit mégis érzek.
*Zsombor szemszöge*
Ezek ketten fixen egymásba szerettek.
Valahogy közelebb kéne egymáshoz hozni. Írok Bálintnak, hogy segítsen.Zsomalogia: Jóreggeelt
Balin_kun: Jó reggelt ember mit akarsz te reggel 7kor?
Zsomalogia: Át kéne jönnöd közelebb kéne hoznunk Petit és Nórit
Balin_kun: Rohanok is.
Alig vártam negyed órát berohant az ajtón Bálint. Peti és Nóri értetlenül néztek mit keres itt kora reggel Bálint, viszont én csak mosolyogtam.
(Bálint) Hali srácok!- mondta kicsit lihegve mivel eléggé rohanhatott utána leült hozzán az asztalhoz. Elkezdett Nórival beszélgetni és nagyon jól kijöttek. Utána félrehivtam Bálintot mintha beszélni akarnék vele négyszemközt. Ott hagytuk Petit és Nórit kettesben. Kb fél oráig beszélgethettem Bálinttal, közben eléggé hangos nevetgélés hallatszott a konyhából.
Visszamentünk és Petiék elég jól érezték magukat.*Nóri szemszöge*
Elég átlatszó volt Zsombor kis trükkje, hogy kettesben hagyjon Petivel, de nekem tetszett. Olyan 4 óra körül elmentek a fiúk probálni,ugyanis másnap lesz egy teltházas koncertjük a parkban. Addig takarítottam a lakásban. 7 órakor megérkezett a 2 fiú a lakásba. Beszélgettünk egy kicsit utána viszont megcsörrent a telefon.
Megint anya volt az.
Félrevonultam és felvettem remegő hangon beleszóltam a telefoba.
-Sz szia anya- nagyon remegtem
(Anya)HOGY MERTÉL ITTHONRÓL ELSZÖKNI??!! NEM ÉRDEKEL HOGY HOL VAGY, DE REMÉLEM SOHA TÖBBET NEM JÖSSZ HAZA
Elkezdett csúnya szavakat a fejemhez vágni, én csak könnyes szemmel hallgattam. De..
(Anya)Ennyi végeztem veled letagadom, hogy a lányom vagy és, hogy valaha az voltál. Csá- és lerakta
Mikor ezt kimondta ezernyi darabra tört a szívem. A könny vízesésként zuhogott ki a szememből. A telefonom ott hagytam az ágyon és kirohantam a házból..
ESTÁS LEYENDO
Rajongóból Lakótárs?(Carson Coma Fanfiction)
FanficPéldaképekből élettársak? Ez mégis, hogy történhetett? Ha elolvasod a storyt megtudod, hogy a 17 éves lány, hogy keveredett a carson coma társaságába és milyen furcsa kapcsolata van az egyik taggal. Jó szórakozást és olvasást!❤️ Ja es sryy ha unalam...