A beköltözés

108 2 2
                                    

Egy kb negyed órás út volt Petiék házáig. A fiúk elől ültek és beszélgettek én addig csak agyalni tudtam minden hülyeségen.
Vajon anya mérges rám, hogy elszöktem?
Vajon keresni fog? Mi lesz így a gimivel?
És- Peti szakitotta meg a gondolatmenetem.

(Péter)Minden rendben Nóri? Olyan csendes vagy egész úton.- olyan volt Peti hangja mintha kicsit aggódna. Nem tudtam mit mondjak, mert hát persze egyáltalán nem vagyok jól, de muszáj volt valamit kitalálnom, nehogy aggódjanak vagy valami.

-Persze csak nem hittem volna, hogy pár óra alatt ennyit fog változni az életem- ennél jobb dolgot nem tudtam volna kitalálni

(Zsombor)Pedig biztos nem lehet könnyű fél nap alatt lakást váltani. Nem keresett azóta anyukád?

-Nem keresett, de nem is annyira érdekel.-hazudtam-Ugye nem foglak titeket zavarni?

(Zsombor)Dehogy is ne viccelj már szívesen látunk téged!

-De biztos?

(Péter)Persze örömmel látunk téged-Itt egy kicsit elpirult, vele együtt én is.Ajajj!
Nekem alapból tetszett Peti mióta hallottam tőle a Bankrablás Ativalt a Budapest Parkban. De nem tudtam, hogy erősebb lesz ez az érzés. Mintha pillangók kezdtek volna el repkedni a hasamban mikor rá néztem vagy akár ha csak rá gondoltam. Pedig csak 10 perc telt el az útból. Fasza. Mindig olyanba szeretek bele akivel esélytelen lenne összejönnöm. 6 év van köztünk meg amúgy is van barátnője Imola. Esélytelen. Ezen agyaltam még kicsit, de megzavart az, hogy odaértünk a házukhoz.

Megfogtam a kis táskámat, amibe nem túl sok minden fért és ez a későbbiekben biztos problémákkal fog járni.

Körbevezettek és megmutatták hol lesz a szobám. Peti és Zsombi aludtak egy szobában. Zsombor főzött vacsorát. Nem igazán ettem semmit egész nap, viszont most sem volt túl sok étvágyam. Vacsi után elmentem zuhanyozni ahol már nem bírtam tovább elsírtam magam. Perceken keresztül megállás nélkül csak sírtam. Végül a tükörbe néztem és még jobban elkezdtem sírni, viszont már el kezdtem tusolni, hogy ne legyek bent olyan sok idei.

*Peti szemszögéből*

-Amég Nóri tusol arra gondoltam, hogy csinálok egy teát. Te is kérsz Zsombi?

(Zsombor)Csinálhatsz egyet Pötyi nekem is köszönöm.

Amég csináltam a teát azon agyaltam, hogy mi lehet Imolával. Hetek óta nem írt már. Eléggé aggódom érte. Mivan ha baja esett? Bár arról lehet, hogy tudnék. Vagy már nem is szeret? Nem tudom. Végül felforrt a víz és odasétáltam az asztalhoz a két csésze teával. Leültem az asztalhoz és egyszer csak felvillant a telefonom. Csak reménykedtem, hogy Imola az, de nem ezek csak a fiúk voltak a csoportba.

Giorgiofekete: Na mizu faszik? Zsombor, Peti, hogy viselitek az új lányt?

Zsomalogia: Szerintem tök okés arc, én nagyon bírom.

Gaalpiet: Én nagyon kedvelem! Nagyon aranyos és kedves.

Beraharni: Akár csak te Peti

Giorgiofekete: Aww<3

Gaalpiet: ❤️❤️

Ez a Barni olyan kedves!

(Zsombor)Amúgy láttam, hogy elpirultál mikor Nórira néztél?

-Ez nem igaz! - jelentettem ki elég határozottan, de Zsombor csak vigyorgott tovább egyre szélesebb mosollyal.

(Zsombor)Ó igen? Akkor miért pirultál el megint?

Erre már nem tudtam mit mondani, még szerencse, hogy Nóri pont most jött ki a fűrdőből kicsit idegesnek látszott és a szempilla spirál lefolyt a szeméről, szóval muszáj volt rákérdeznem.

-Minden rendben van Nóri? Mintha sírtál volna.

(Nóri)Ne aggódj, nincs semmi baj, csak a forró víz gőzétől folyt le a sminkem.- mosolygott egyet aztán berohant a szobába.

*Nóri szemszögéből*

Félek, hogy Peti nem hitte el amit mondtam, mivel nem adtam elő túl hitelesen, ezért inkább leültem az ágyra és gondolkodtam. Hallottam, hogy Zsombor és Peti még kint beszélgetnek szóval kimentem hozzájuk, mivel úgysem tudtam volna elaludni. Kb éjfél lehetett mikor kimentem. Beszélgettünk a hangulat nagyon jó volt kicsit megismertük egymást és úgy éreztem, hogy végre szorongás nélkül élvezhetek egy társaságban lenni. Olyan kettő óra körül mindannyian bementünk a szobáinkba. Öt óra lehetett mire elaludtam. Nem tudtam másra gondolni csak arra, hogy mivan ha anya rendőrökkel kerestet engem. Na meg hát Petin.. Ráadásul az ágy is nagyon recsegett szóval nagyom remélem, hogy egyiküknek sem tűnt fel, hogy nem igazán alszok semmit. Még egy kicsit agyaltam tovább aztán végre sikeresen elaludtam.

Rajongóból Lakótárs?(Carson Coma Fanfiction)Where stories live. Discover now