Gyorsan felálltam, berohantam a fürdőbe és becsuktam az ajtót. Hirtelen nem tudtam mit csináljak nagyon lesokkolódtam a sok vér láttán. Egyszer csak egyszerre rontott be a hat fiú a fürdőszoba ajtaján. Mikor látták, hogy a mosdókagyló és az orrom tiszta vér, Barnabás és Gyuri már rohantak is zsebkendőért. Mikor visszaértek odaadták a zsebkendőt.
(Barmabás)Tessék itt van ezt tartsd oda az orrodhoz.
Amég Ati és Zsombor bent maradtak összetakarítani a fürdőben a többiek leültettek a kanapéra. Hoztak még zsebkendőt és kb 5 perc után nagy nehezen elállt. Végül kicsit még pihentünk és mindenki hazaindult, hogy ne kessünk el a parkból. Mikor hazaértünk villámgyorsan megkajáltunk. Vagyis csak a fiúk én nem igazán voltam éhes. Megbeszéltük, hogy Peti inge rajtam maradhat. Zsombor telefonja megcsörrent, Giorgio hívta.
(Giorgio)Ciao faszi itt állunk a házatok előtt
(Zsombor)Rendben már megyünk is
Miután ezt kiomndta vettük a cipőnket és lerohantunk a lépcsőn. Én leghátul ültem Peti és Attila között. Negyed óra alatt oda is értünk. A backstageben találkoztunk a vendégezenekarokkal, akik nagyon jófejek voltak.
Elkezdődött a fiúk koncertje. Én a színpad oldalában állva hallgattam a koncertet. Meg néha kicsit énekeltem is. Próbáltam nem túl feltűnően csak Petit bámulni, néha ő is rámnézett. Utána hirtelen megint elkapott az a furcsa érzés. Elkezdtem nagyon remegni és éreztem, hogy megint vérzik az orrom. Nagy szerencsémre ott volt Dia is, aki a képeket csinálja a srácokról így oda tudtam menni hozzá. Adott nekem zsebkendőt és leületett egy fotelbe, viszont rohant vissza képeket készíteni. Nagy nehezen, de elállt az orrvérzés, szóval visszamentem oldalra.
*Péter szemszöge*
A koncert alatt nyugodt voltam, mert Nóri végig ott állt oldalt. Mindig mikor ránéztem láttam, hogy ő is engem bámult
és hirtelen elrántotta a fejét. Nagyon aranyos volt. Jött a Hobbihajótöröttes szólóm, viszont mire eljátszottam Nóri már nem állt ott. Elkezdtem nagyon aggódni, de muszáj volt a koncertre koncentrálnom. Egyszer csak kijött Dia a backstageből. Mikor vége lett a dalnak gyorsan odarohantam hozzá.-Dia nem láttad véletlenül Nórit?
(Dia)De láttam, az előbb beszéltem vele. Vérzett az orra, szóval addtam neki zsebkendőt és leültettem. Ne aggódj nem lesz semmi baj, de most menj vissza zenélni.
-Rendben Dia köszönöm
Mosolygtam rá és rohantam vissza a szinpadra. Mikor újra odanéztem, Nóri ismét ott állt oldalt. Így már sokkal könnyebben oda tudtam figyelni a zanélesre.
*Nóri szemszöge*
Miután helyrerázódtam visszamentem a "helyemre" remélve, hogy senkinek sem tűnt fel, hogy elmentem. Nem akartam, hogy aggódjanak értem. Vége lett a koncertnek és a fiúk lejöttek a színpadról. A fiúk bementek a külön szobájukba és hívtak, hogy csatlakozzak.
Megünnepeltük a sikeres koncertet. Egy "kicsit" mindenki ivott.Time skip
Reggel az ágyamban keltem. Nem értem, hogy mikor és hogy kerültem oda. Kimentem a konyhába és főztem egy kávét . A fejem majd széthasadt a fájdalomtól. Eléggé másnapos állapotban kimentem az erkélyre és ragyújtottam. Nagyban szívtam a cigimet mikor kijött Zsombor és leült mellém.
(Zsombor)Csőzelék! Hogy vagy?
-Szia! Egész jól. Te?
(Zsombor)Álmosan de jól. Kaphatok egy szál cigit.
-Persze
Odanyújtottam a dobozt, hogy vegyen egy szálat és ragyújtott.
(Zsombor)Peti mesélte, hogy a koncert alatt vérzett az orrod megint. Nem tudod esetleg, hogy mitől van?
-Nem de mind a két alkalommal előtte volt egy ilyen eléggé fura érzésem. Mintha nem kapnék levegőt és remegtem.
(Zsombor)Ahha értem. Korábban volt már ilyen?
-Régebben is sokat vérzett az orrom, de ez a fura érzés még nem volt, vagy nem tudom.
(Zsombor)Nagyon remélem nem lesz semmi komolyabb.
-Hát én is
Még egy kicsit beszélegttünk utána visszamentünk a lakásba. Mivel Peti még aludt úgy gondoltuk, hogy valahogy fel kéne ébresztenünk. Engedtem egy pohárba vizet és halkan bementünk a szobába. Mikor rá akartuk önteni a vizet rá kellett jönnünk, hogy Peti nincs az ágyában..
DU LIEST GERADE
Rajongóból Lakótárs?(Carson Coma Fanfiction)
FanfictionPéldaképekből élettársak? Ez mégis, hogy történhetett? Ha elolvasod a storyt megtudod, hogy a 17 éves lány, hogy keveredett a carson coma társaságába és milyen furcsa kapcsolata van az egyik taggal. Jó szórakozást és olvasást!❤️ Ja es sryy ha unalam...