"sikerler, çabuk olun biraz ya"
Dedim önümdeki trafiğe bakarak. Bu trafik hızlıca akıp bitse olmaz mıydı sanki. İlk iş günüme geç kalmak istemiyorum...
Kestirme bir yol var ancak yol Öylesine berbat ki olası bir kaza işten bile değil ancak benim gibi anksiyetesi olan biriyseniz kazadan daha korkunç tek şey vardır... İlk iş gündüze geç kalmak.
Aklımda yiyeceğim binlerce azar dolaşırken direksiyonu sağa kırdım ve engebeli kısa yola giriş yaptım. Sakin ol emre sen kaç sene hukuk fakültesi okudun bunu mu yapamayacaksın... Sakin ol.
Önümde siyah bir Ferrari gidiyordu... Bi insan ferrari ile neden bu yola girerdi ki... Burası çok dar acelem olduğu için elimden geldiğinde hızlı gitmeye çalışıyordum öyle ki öndeki araba ile mesafemi bilr umursamıyordum.
Önümdeki arabadan gelen ani fren sesinden yaklaşık 5 saniye sonra şiddetli bir biçimde öne savruldum... Tanrım, kaza yaptım.... Ben kaza yaptım.
Kafamı direksiyona öyle bir hızla geçirmiştim ki beynimin yerine gelmesi bile dakikalar sürmüştü. Neyse ki kemerim bağlıydı ve yaşayarak kazayı atlatmıştım. Ancak araba için aynı şeyleri söyleyemiyorum... Zira iki araba da çok fena pert olmuş durumda.
Öndeki arabadan iki tane izbandut gibi adam indiğinde sertçe yutkundum... Bu adamlar arabayla birlikte beni de pert ederler. Pekala emre sakin ol... Sakin ol, sen avukatsın. Sana kimse dokunamaz sakin ol.
Arabadan yavaşça indim ve adamlara döndüm
"çok çok özür dilerim. Siz iyi misiniz?"
Adamlardan bir tanesi hiç bir şey söylemeden gelip yakama sarıldığında korkuyla geriye cekildim... Kesin dayak yiyeceğim.
"özrünü sikerim şimdi araba ne hale geldi haberin var mı lan?!"
Öndeki siyah Ferrariye baktım.. Çok fene pert olmuştu. Adamda haklıydı arabasını mahvetmiştim.
"bakın özür dilerim. Benim acelem vardı ve -"
Sözümü kesen şey adamın beni mendil gibi silkelemesi olmuştu
"kes lan sesini... Bu aracın masrafını karşılayacaksın."
Hasiktir... Benim, bu aracın masrafını geçin sadece farının bir tanesini karşılamam için bile 1 yıl çalışmam gerekiyor. Serçe yutkunup karşımdaki adama döndüm
" bakın ben... Ben bunu karşılayamam yani o kadar gelirim yok henüz "
Dediğimde arabanın yanındaki adam da sinirle bana doğru geldi
"istersen götünü sat banane lan banane"
Dediğinde arka tarafta oturan başka bir adam daha indi aşağıya o da yanımıza doğru gelirken kendimi açıklamaya çalıştım
" b-bakın ben avukatım... Yani aylık belli bir miktar alıyorum. Taksit yapamaz mıyız"
Adam ellerini yakamdan çekip az önce arabadan inen diğer adama döndü
"patron... Avukatmış"
Patron mu... Demek patronları bu adam. Patron denilen adama dönüp konuştum
" bakın beyefendi ben borcumu ödeyeceğim elbette anca-"
"arabaya geç"
Adamın sözümü kesmesi ile bir adım geriye çekildim... Yarra yedik. Kesin bu adam beni öldürecek. Belinde de silah var ben bitmişim allahim lütfen helvam fıstıklı olsun... Cenazemde kimseye pide dağıtmasıla-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gönül Davası Bxb
Action‼️Hikayemiz +18 ve boylove içerir lütfen bunu bilerek okuyunuz ‼️ Katil bir mahkum... Mesleğinde yeni olan genç bir avukat... Bu dava hiç kolay olmayacak. Ah hayır... Sıradan bir mahkeme davası değil, gönül davasından bahsediyorum. Emre aktan 23 yaş...