İYİ OKUMALAR💙Gülme sesleriyle gözlerimi açtım. Erkekler odamıza girmiş bize gülüyordu ama neden? Kızlara baktığımda karı koca gibi sımsıkı birbirlerine sarılarak uyuduklarını gördüm. Bu halleri bana çok komik gözükmüştü. Kendimi tutamayıp bende gülmeye başladığımda yavaşça gözlerini açtılar.
"Ne oluyo be sizin yüzünüzden uykumu alamadım" dedi alice uyku mahmurluğuyla.
"Uyuyan güzeller uyandı".
Aklıma annemlerin gelmesiyle çocuklara birşey demeden aşağıya kahvaltı salonuna doğru koştum. Annemle babamı görmemle onlara gülümseyip sımsıkı sarıldım.
"Sizi çok özledimm."
"Bizde seni özledik. Aslında daha erken gelicektik ama babanın işleri uzadı."
Babama baktığımda elinde bi hediye kutusu olduğunu gördüm. Ben onun ne olduğunu sormadan açıklamaya başladı.
"Kendimi affettirmek amaçlı sana ufak bi hediye aldım. Umarım beğenirsin" dedi ve bana kutuyu uzattı. İçini açtığımda resmen bi şaheser olduğunu gördüm.
Mavi elmastan yapılmış kalp şeklinde bir kolye. Gerçekten göz kamaştırıcıydı.
O kadar çok mutlu olmuştumki babamın boynuna atladım.
"Çok teşekkür ederim baba bu çok özel bir hediye".
Arkamdan adım seslerini duyduğumda babamın kollarından ayrılıp arkamı döndüm. Bizimkiler gelmişti.
"Aaa çocuklar sizdemi buradaydınız hoşgeldiniz ilk defa bu kadar kalabalık ve eğlenceli bi kahvaltı yapacağız."
Bizimkiler annem ve babamla selamlaştıktan sonra yemek masasına oturup kahvaltı yapmaya başladık.
Kızlara kolyemi gösterdiğimde resmen aşık olmuşlardı. Gerçektende aşık olunası bi kolyeydi zaten. Bu gün baloda takıcaktım. Çünkü elbisemlede çok yakışacaktı.
Kapı çaldı ve hizmetçi açtıktan sonra yemek odasına 3 tane elbiseyle geldi.
Elbiseleri görünce kızlarla aynı anda sevinç çığlıkları attık. Koşarak elbiselerimizi aldığımızda masadakilere birşey demeden kızları kolundan tutup odama çıkarttım.
Kızlarla 1 saat boyunca elbise provası yaptık. Manken gibi davranıyorduk.
Erkeklerde akşamki balo için hazırlanmaya evlerine gitmişlerdi.
👑⚜️🔱 "Balo vakti"
Aynada kendimize baktığımızda bence çok güzel gözüküyorduk. Ellerimi birbirine çarpıp;
"Hadi kızlar geç kalıcaz".
Onlarda makyajlarına son dokunuşlarını yaptıktan sonra aşağıya indik. Salona girdiğimizde annem kızıl renkli saçlarına yakışacak kızıl bir elbise giymişti.
Babam ise herzamanki gibi simsiyah bir takım elbise tercih etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ophelia MİKAELSON
SpiritualArgo kelimeler içerir! Ophelia ailesiyle birlikte çok lüks bir hayat süren ~zengin kız~ rolündedir. Ama bir anda hayatına giren sanrılarla hayatı değişir. Belkide yeni arkadaşlık,yeni aşk,yeni aile ve bir sürü değişikliklerle ophelia gerçekte kim ol...