#1 Özel Görev

164 12 8
                                    

Yine her zaman ki gibi kendi başıma yataktan kalmış Nya'nın yanına gidiyordum. Koridorda yürürken atrafta gözlerimi gezdiriyordum. Duvarlara asılmış bazı tablolar dikkatimi çekmişti çünkü bu tabloları 14 yıldır ilk defa görüyorum. tablolara yakından bakmak için biraz yaklaştım. Ve birden şok oldum. Bu tabloda...ben varım. Ben şoka girmiş bir şekilde öylece tabloya bakarken arkamda bir ses duydum.

"Beğendin mi?" Bu ses usta Chen'indi. arkamı dönüp şaşkınlığımı gizlemeye çalıştım. "Beğendimde neden?"

Elinde yine o asası vardı. bir eliyle asasını tutuyordu bir elide arkasındaydı. Tablo doğru yaklaştı ve "Çünkü tam 21 yıldır benim öğrencimsin." dedi. Anlamayan gözlerle usta Chen'e baktım. "Yani demek istediğim şu." bana doğru döndü ve yüzündeki gülümsemesiyle "Benim bugüne kadar ki tüm gerçek öğrencilerim 21 yaşında çok özel bir görevi yerine getirirler. Ve bende o görevi onların tablolarının önünde açıklarım."

Şaşkınlıkla usta Chen'e bakıyordum. "yani bana vericen özel bir görev mi var?" dedim. "Evet! var ama istersen vermeyebilirim." gözlerim genişledi ve ellerimi havaya kaldırıp sallarken "hayır! hayır! Ben sadece şaşırdım." Dedim gülümsemesi genişledi ve arkasındaki kolunu omzuma attı ve ikimizide tabloya dödürdü. "Bak bakim bu tabloda ne görüyorsun?" dedi. Gözlerimi tabloda iyice gezdirmeye başladım. Tabloda tam ortada ben vardım yüzümde kırmızı renkli garip bir maske vardı. Üstümde kırmızı renkli bir kıyafet ve resmin arkaların'da ateşler, kapkaranlık bir gökyüzü ve... bazı tanımadığım siluetler vardı.

"Ee ne görüyorsun?" Diye sordu usta Chen "Bazı... siluetler var. Ve..." Yüzümü incelemeye başladı bende o sırada tabloya dikkat kesilmeye çalışıyordum. "Vee." Diye uzattı usta Chen. "Vee... Bir... a dur dur anladım!" Dedim. Evet anlamıştım yani sanırım. Usta Chen yüzüme heyecanla baktı ve "Çok güzel ama ne anladın Kai?" Dedi. Yüzümü ustama doğru çevirip "Beni bir yere casusluk için göndereceksin." dedim. Ustamın yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu bunun anlamı söyledigimin doğru olması gibi görünüyor.

"Evet Kai doğru seni casusluk için Ninjago'ya göndereceğim." Dedi şaşırmıştım çünkü usta Chen'in Ninjago ile ne işi olur ki? Merakıma yenik düşüp "Ama usta neden Ninjago?" Diye sordum. Usta bana söyleyip söylememek arasında kalmış gibi baktı ve en sonunda ağzındaki baklayı çıkarttı. "Çünkü sana söylediğim hain öğrencimden intikam almak istiyorum!" Dedi. Ustamın hain öğrencim diye bahsettiği kişi Garmadon'du.

Anacondrai savaşçıları ve element ustaları arasındaki savaşta ustam Chen'e ihanet etmişti ve ustam bana bundan bahsettiğinde gerçekten o hainden bir çırpıda kurtulmak istemiştim. "Anladım usta, merak etme seni hayal kırıklığına uğratmayacağım!" Dedim usta Chen yüzündeki büyük gülümsemeyle bana baktı ve "Sana güvene bileceğimi biliyordum Kai bugün akşam sana planı anlatacağım ve yarın sabah erkenden gideceksin tamam mı?" Ne?! yarın sabah mı?! Bu kadar erken olacağını beklemiyordum.

Ama yapacak başka çarem yok çünkü usta Chen'in yüz ifadesindende anlaşıldığı gibi bana aslında seçenek sunmuyor ve bende mecbur kabul etmeliyim. "T-Tamam usta." Dedim. "Güzel Kai akşama kadar istediğini yapmakta serbestsin. Hadi kahvaltıya geç kalıyoruz acele et!" Dedi birsey söylememe fırsat vermeden arkasını dönüp gitti. Ben orada öylece kala kalırken aklıma bir anda Nya geldi eğer ben gidersem Nya tek başına kalacaktı.

Bunu şimdilik düşünmemeye karar verdim ve Nya'nın odasına doğru ilerlemeye başladım. Kapının önüne geldiğimde yumruğumu kaldırdım. Tam kapıyı tıklatıcakdım ki içeriden kahkaha sesleri yükseldi. Elimi kapıya yaslayıp kulağımı kapıya dayadım ve seslerin kimlere ait olduğunu anlamaya çalıştım. "Hahahhaha... Nya senin bu kadar komik olduğunu bilmiyordum." Bu ses Skylor'un sesiydi. "Bende kendimin bu kadar şakacı olduğumu bilmiyordum." Bu sesde Nya'ya aitti.

Evil Kai |Ninjago|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin