Kapıyı açan Pixal'dı. Pixal tatlı bir gülümsemeyle içeriye girmem için kenara çekildi. Bende ona tatlı bir gülümseme sundum. Pixal "Evine hoşgeldin Kai!" Dedi tatlı bir sevecenlikle. "Hoşbuldum Pixal." Dedim bende. Manastıra doğru ilerledik birlikte ve içeriye girdik. Oturma odasından diğerlerinin sesi geliyordu ve baya eğleniyorlar gibi görünüyordu.
Pixal "Kai sen yerleş biz oturma odası dayız." Dedi ve hızla odaya doğru gitti. Bende bana gösterdikleri odama doğru gittim ve içeriye girdim. Çantamı yere bıraktım ve eşyalarımı yerleştirmeye başladım. Çantamdan Nya ve benim küçüklüğümüzde çektiğimiz bir fotoğrafı çıkardım ve komodinin üstüne koydum.
Bilerek küçüklük fotoğrafı getirmiştim çünkü onun öldüğünü sanıyorlardı. Agh onun öldüğünü düşünmek bile beni bitiriyor tanrım sana şükürler olsun ki Nya'mı benden almadın. Eşyalarımı tamamen yerleştirdikten sonra çantamdan usta Chen ile iletişim kurduğum cihazı çıkardım. Kapı birden çalınca el çabukluğuyla hemen cantama tekrar koydum ve fermuarı kapattım.
"Gel!" Diye bağırdım kapıyı çalan kişiye. Cole kapıyı aralık kalacak şekilde açtı ve başını uzattı ve "Girebilir miyim?" Diye sordu. Ayağa kalktım ve Cole'a "Tabiki." Dedim minik bir tebessümle bakarak. Cole odaya girip kapıyı kapattı. "Ah şey... Yerleşmene yardım etmeye gelmiştim de..." Dedi ve elini ensesine attı. Bende "Ah saol ama işim çoktan bitti bile." Dedim.
Cole şaşırarak "Ne o kadar hızlı mısın?" Diye sordu. Bir yandan da dizaynını kendime göre değiştirdiğim odaya göz atıyordu. "Ah hayır sadece eşyam azdı." Dedim. Cole anlayışla bana baktı ve gözü komodindeki fotoğrafa kaydı. Bende onun gibi fotoğrafa baktım ve biraz gözlerim doldu. Ya yaptığım rol o kadar iyiydi ki kendim bile gerçek sanıyordum ya da bu ninjanın yanında kendimi çok fazla salıyordum.
Cole bana döndü ve "Fotoğraftaki kız kardeşin mi?" Dedi meraklı gözlerle. Ona dönmeden "Evet." Dedim sadece. Bana iki adımda yaklaştı ve kafasını biraz eğip benim hizama geldi. "Kai sen ağlıyor musun?" Diye sordu endişeyle. Başımı onun göremeyeceği bir yöne çevirdim ve gözlerimi yumdum.
Lanet olsun! Neden bu kadar zayıfım! Ben... Ben neden güçlü birisi değilim? Tanrım kendine gel Kai! Usta Chen burada olsaydı sana nasıl bakardı?! Aptallık etme ve kendini toparla! Bir görev sırasında duygulara yer verilmez!
Derin bir nefes aldım ve göz yaşlarımı geri gönderdim. Başımı Cole'a döndürdüm ve "Sorun yok ben iyim." Dedim duygusuz bakışlarla. Cole bana bakışlarını dikmiş bir şekilde bakarken endişe içerisinde gibi görünüyordu. "Uhm... hadi diğerlerinin yanına gidelim." Dedim ve onun yanından geçerek odadan çıktım.
Oturma odasına giderken Cole da odadan çıktı ve peşimden geldi. İçeriye girdiğimde herkes yorgun bakışlara sohbet ediyordu. Bende yanlarına gidip boş bir yere oturdum. "Hey Kai yerleşebildin mi?" Jay'in sesiyle ona döndüm. "Evet yerleştim." Dedim.
"Cole'u sana yardım etmesi için gönderdik ama sen sanarım çoktan bitirmişsin bile." Dedi Lloyd arkamda dikilen Cole'a imalı bakışlar atarken. "Ben yatmaya gidiyorum." Dedi Cole. Herkes ona iyi geceler dedi ve o da onlara "İyi geceler" dedi ve gitti. Bende ona minik bir gülümseme gönderdim ve iyi olduğumu anlaması için "İyi geceler Cole." Dedim.
O da bana gülümsedi ve gitti. Önüme döndüğümde diğerleri hatta Pixal ve Zane de dahil bana imalı imalı bakıyorlardı. "Ne?" Diye sordum onların bakışları altında ezilirken. Lloyd "Hiiiiç." Dedi ve ellerini iki yanına kaldırıldı. Gözlerimi kısarak hepsine tek tek baktım ve sonra da boşversene dedim kendi kendime. Biraz sohbet ettik ve sonrada hepimiz sensei Wu'nun azarlamasıyla odalara dağıldık.
Yatağıma uzandım ve tavanı izleme başladım. Bugün görevim için çok önemli bir gündü ve artık daha da dikkatli olmam gerekiyordu. Yatağımın yanında duran çantama kolumu uzattım ve içinden iletişim cihazımı çıkardım. Cihaza boş boş baktıktan sonra onu hemen eğilip yatağın altına koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evil Kai |Ninjago|
FanficKai, Nya ve ailesi küçük bir köyde mutlu bir şekilde yaşarken köye bir gece bir saldırı olmuştur bu saldırıda Kai ve Nya ailelerinden Chen tarafından koparılmıştır. ⚠️UYARI⚠️ BXB vardır Argo söz vardır Shipler Lava Pixzane Jaya 🏅BASARILAR🏅 🏅1.P...