Haiii ben geldiiim. Buraya fice başladığınız tarihi alabilirim! Xx
Bu mini bebek 10 15 bölümlük olur dedim ama belki 20'ye uzatabilirim duruma göre, çünkü çok kısa yazacağım bölüm kelime sayısı açısından.
Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx
+++++
Jungkook|
Akım videosu için çektiğim videoyu durdurup telefonumu yerleştirdiğim tripotumu alarak sol köşeye ilerleyeceğim sırada, elleri cebinde siyah takım elbiseyle benim bulunduğum yöne doğru ilerleyen birini görünce duraksadım.
"Çok pardon." diyerek elimi hafifçe kaldırdığımda, tam önümden geçmek üzereyken duraksadı ve bakışları gözlerime yükseldi.
Çakmak gibi parlayan derin bakışlarla karşı karşıya kaldım. Simsiyah saçlar gecenin karanlığına uyum içerisindeydi. Takım elbisesiyle baştan tırnağa siyaha bürünmüştü.
"Ben akım videosu çekiyorum, yardımcı olmak ister misiniz?" diye sorduğumda kaşları çatıldı. Başı sol omzuna doğru düşerken, bakışları yüzümden saparak tripotumda duran telefonuma kaydı.
Gözleri kısılırken, keskinleşen bakışları gözlerimle geri buluştuğunda alt dudağımı ısırdım.
"Meşgulüm." diyerek bana göz kırptığında dudaklarımı büzdüm. "Sadece saniyelerinizi alırdı..."
Onca geçen insan arasından neden ona takılıkalmıştım bilmiyordum ama heybeti ve aurası inanılmaz ilgimi çekmişti.
Bir adım atıp yanımdan geçtiği gibi sesimle birlikte duraksadı ve ellerini ceplerinden çıkartma ihtiyacı duymadan bana doğru döndü.
"Al hadi saniyelerimi, nasıl bir video bu?" diye soluduğunda zıplayarak sevinçle kıkırdadım. "Çok teşekkür ederim. Bu bir akım videosu ve kayda geçtiğimiz anda size öpücük mü tokat mı diye soruyorum. Siz ise beni öpmek isterseniz öpüyorsunuz, ya da vuruyorsunuz. Bu tamamen sizin seçiminiz." dediğimde kaşlarını gözleriyle birleştirmek istercesine çattı.
"Ama vurmayı seçecekseniz yumruk atmayın olur mu? Yani sert vurmazsanız sevinirim. Ufak bir tokat. Böyle elinizin kenarıyla. Çünkü bugün biraz fazla tokat yedim." dediğimde dilini dudakları üstünde gezdirdi.
Geniş omuzlarını hafifçe kaldırıp omuzlarını gevşetir gibi oynattı. Elleri hâlâ ceplerinden ayrılmazken, "İstediğim gibi tokat atabilirim yani?" diye sordu hırıltılı sesiyle.
Başımı ağır ağır olumlu anlamda salladım. Sanırım bir tokat daha yiyecektim.
Dilini damağına vurarak ağzını şaklattı ve başlatmam için kaşlarıyla telefonumu işaret etti.
Gülümseyerek hızla tripota yerleştirdiğim telefonumun kapanan ekranına dokunup parmak izimle telefonumu açtım. Ardından durdurduğum kayıdı yeniden başlatıp yanık tenli, keskin bakışlı, heybetli adama döndüm.
"Öp ya da tokatla." Gözlerinin içine bakarak konuştuğumda tek elini cebinden çıkarttı ve kameraya dönmek yerine göz kontağımızı bozmadan kalçama şaplak attı. Bunu beklemediğim için gözlerim irileşse de kısık bir sesle kıkırdamamı bastıramadım.
Bana göz kırpıp arkasını döneceği sırada hızla dirseğinden tutarak onu durdurdum. "Tokat için kalçama değil yüzüme vurmanız gerekiyordu."
Kalçamdaki tatlı sızı alt dudağımı ısırmamı sağlarken adını dahi bilmediğim yanık tenli kişi bana doğru döndü.
O sırada hızla kaydı durdurup en son çekimi sildim. "Yüzüme çok vuruldu demiştin, haliyle kalçana vurmayı seçtim." dediğinde kıkırdadım.
"Mmmh ama akım bu şekilde."
"Dakikalarım gidiyor." dediğinde geniş omuzlarından tutundum. "Lütfen lütfen. Sizinle videoyu çekmek çok istiyorum."
"Neden onca insan içinde ben? Bak bir sürü insan geçiyor. Onlardan birini durdur."
"Takım elbisenin içinde çok havalı görünüyorsunuz. Lütfen gitmeyin, sizinle çekmek çok istiyorum çünkü onca insan içinden sizi seçmeyi uygun gördüm." Asalet akıyordu paçalarından. Yürüyüşünde mutlak bir heybet bir ihtişam vardı. Ve ilgimi çekmişti.
"Başlat hadi bakalım." dedi otoriter bir sesle. Derin sesinin etkileyici tınısı derin nefes almamı sağladı.
Hızla telefona uzanıp kayda başlarken, "Öp ya da tokatla." diye sorduğumda, kulağıma doğru eğildi. "Dudaktan öpmek serbest mi?"
Fısıltısıyla birlikte alt dudağımı ısırarak gözlerine bakarken, "Serbest." diye dudaklarımı oynattım. Normalde serbest değildi, hiç kimseye dudağımdan öpmesine izin vermemiştim, ama sikeyim ki bu adam ilgimi feci çekmişti.
Cebine tıkıştırdığı elini çıkarttı ve çenemden yakalayarak beni kendine doğru çekti. Ardından gözlerimin içine bakarak ağzımın ortasına sert, ıslak ve uzun bir öpücük bırakıp geri çekildi.
"O güzel dudakları öpmek varken tokatlamak olmazdı." diyerek bana göz kırptı ve dudaklarına bulaşan kirazlı lipbalmımı dudaklarından sıyırmak ister gibi parmaklarının uçlarıyla sildi.
Sersemlemiş bir şekilde video kaydını durdurmaya bile yönelmek yerine hipnoz olmuş gibi onu seyrederken buldum kendimi. Tanımadığım, hatta hayatımda ilk kez gördüğüm bir adamın öpücüğü neden bu kadar hoşuma gitmişti ki...
Parmaklarıyla sildiği lipbalmdan rahatsız olduğunu zannederek ona peçete vermeyi teklif edeceğim sırada iki parmağını da aynı anda gözlerimin içine baka baka ağzının içine sokup emdiğinde kasıklarımda bir titreşim meydana geldi.
Parmaklarını ıslak bir sesle ağzından çekip çıkarttığı anda söze atıldı. "Lipbalmının tadını sevdim." Dudakları beğeniyle bükülürken alt dudağımı kemirerek cilveli bir şekilde kıkırdadım.
Ben de öpücüğü sevmiştim. Siktir, bunca zamandır akım videoları çeken biriydim ama ilk kez karşılaştığım bir insan olmasına rağmen beni dudağımdan öpmesine müsaade etmiştim ve bu hoşuma gitmişti.
Yerinde başka biri olsa buna izin vermeyeceğimin farkındaydım, onda şeytan tüyü mü vardı? Gerçekten de fazla etkileyiciydi ve beni kendine çekmişti. Başkası olsa video çekmek konusunda ısrarcı olmazdım bile.
Adını bile bilmediğim bu yanık tenli adam benim için büyük bir istisnaydı. Hoş, bir istisna...
Çakmak gibi parlayan gözlerine dalıp gitmiş bir şekilde düşüncelerimin derinliğine daldığımda, derin sesi beni düştüğüm düşünce denizinden çekip çıkarttı.
"Kaydı durdurmayacaksın sanırım, bir öpücük daha mı istiyorsun yoksa?"
**
Bölüm sonu :') Mini fic bebeğimizin ilk bölümünü saldım. Umarım bölümü sevmişsinizdir. Bol bol oy ve yorum isterim. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın, seviyorum sizi baiii! Xx
Instagram: Sevvyniz / Sevvytk / Sevvyedit
-Şevval
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISS OR SLAP • TAEKOOK +18 ✓
Fanfic"O güzel dudakları öpmek varken tokatlamak olmazdı." Jeon Jungkook, sokakta Kiss or Slap videoları çeken sosyal medya fenomeniydi. Ve video için mafya lideri olduğundan habersiz Kim Taehyung'u seçmişti... Mini fic, çerezlik bölümler kısa kısa Semeta...