Final

24.5K 2.1K 1.2K
                                    

Haiiii, ben geldiiim. Bir macerayı daha burada sonlandırıyoruz ağğğ :')

Yazım yanlışlarım varsa affoluna. Son kez keyifli okumalar dilerim lokumlarım! Xx

+++++

1 ay sonra|

Taehyung'u kayıt ettiğim kiss or slap videosunu sosyal medyada paylaşmamın üstüne inanılmaz patlamıştı.

Herkes yorumlara bizi yakıştırdığına dair yorumlar atmıştı. Bunları görmek hoşuma gittiği için Taehyung'a da çoğunu gösterip okutmuştum.

Bunun üzerine birlikte bir akım videosu çekmek istediğimi söylemiştim ve Taehyung'un başının etini yiyerek onu ikna etmeyi başarmış onu sosyal medya hesabımda paylaşmıştım.

Paylaşımın üstünden saatler geçmiş olmasına rağmen milyonları aşmıştı ve saniye başı binlerce yorum geliyordu.

Herkes Taehyung ile yayın açmamı istediğine dair yorumlar bırakıp DM'imi doldururken, tripotuma telefonumu yerleştirip kıyafetlerimi düzelttikten sonra sosyal medya hesabımdan canlı yayın açmıştım.

İnsanların yayına girmesini beklerken telefonun ekranındaki kendi görüntümden saçlarımı düzeltip kulağımın arkasına sıkıştırdım.

Taehyung o sırada kaşlarını çatmış bir şekilde yatağa uzanmış ve sigara içerek bana bakıyordu.

"Ne yapıyorsun?"

"Yayın açtım." dedim ve ona göz kırpıp başımı telefonuma çevirdim. Yayına girenler çoktan yazmaya başladığında yorumları okumadan önce gülümsedim. "Merhabalar arkadaşlar."

Taehyung'un bakışları üzerimdeyken sırıtarak gözlerimi kısıp yorumları okumaya başladım.

Nasılsın Jungkook?

"İyiyim teşekkür ederim, sizlerde umarım çok iyisinizdir."

Bakışlarım anlık Taehyung'a kayarken, sigarasından derin bir nefes alıp, "Seni tüttüreceğim." dediğinde kıkırdayarak alt dudağımı ısırdım.

Onun sesini duyanlar hemen yorumları doldurdular

Taehyung yanında mı?

O videodaki çocuğun adı Taehyung mu?

"Taehyung yanımda evet." dediğimde kaşlarını çatarak başını iki yana salladı. Kamera önüne gelmeye niyetli olmadığını hissettirdiğinde dudaklarımı büzerek yorumlara odaklandım.

Sevgili misiniz?

Aşırı yakışıyorsunuz

Çıkmıyorsanız bile bence çıkmalısınız

Yazılan yorumları hızlıca sesli bir şekilde okuduktan sonra bakışlarım Taehyung'a kaydı.

Başını yatak başlığına yaslamış ve bacağını karnına doğru çekmişti. Parmakları arasında tuttuğu sigarasını uzanıp komodinin üstündeki küllüğe bastırarak söndürdü ve dudakları arasındaki dumanı havaya saldı.

"Çıkmak ne, çocuk muyuz biz." diye yüzünü buruşturduğunda ona dil çıkarttım.

"Sok o dilini içeri Jeon!" dedi otoriter bir sesle. Yayında olduğum gerçeğini görmezden geldiğinde sırıtarak yorumlara geri döndüm.

Siz cidden çıkıyorsunuz

Sevgilisiniz

Sevgililer gibi atışıyorsunuz

KISS OR SLAP • TAEKOOK +18 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin