~4~

55 2 3
                                    

Wysiedliśmy przy dormie chłopaków nie było mega ekskluzywnie, ale nawet spoko. Hyunjin zaprowadził nas do salonu i powiedział żebyśmy się rozgościły. Oczywiście z grzeczności bo napewno nie chciał żebyśmy się rozwaliły na kanapie i leżały no ale żebyśmy sobie usiadły i porozmawiały. Hyunjin po tych słowach odszedł pewnie się przebrać.

Chwilę potem wszedł Felix ubrany w nawet luźne ubranie ale nie aż tak. Czarne szerokie jeansy i czarna koszulka. Gdy wszyscy się zebrali w salonie. I.N zapytał:

- Więc wiecie jak wygląda sytuacja. To możecie wybrać pokój z kim chcecie. Chyba, że chcecie same bo mamy jeden wolny pokój ale z dwoma łóżkami.

To pewnie był pokój Woojina. No niestety go nie ma. Oczywiście jak to ja zdałam się na Lily może mi wybierze z kim będę. Bo ja nie mam pojęcia.

- Ja mogę spać z Felixem... - odezwała się nieśmiało Mayumi.

Felixa to nie ruszyło tylko potwierdził.

- Ja mogę spać z Hyunjinem, Ha-ri będzie spać z Bang Chanem. - odezwała się Lily bez zastanowienia.

Wiedziałam, że mogę na nią liczyć. Wybrała oczywiście mojego biasa a ona swojego. Zgodzili się i zapytali jak mamy na imię. Odpowiedziałyśmy, potem się zapytali czy jesteśmy głodne. Nie byłam głodna tylko mega się stresowałam ich nawet to nie ruszyło, że ktoś z nas może ich zabić. Ja i Lily nie zrobiły byśmy tego, a Mayumi to już nie wiem.

Rozmawialiśmy tak przez godzinę. Gdy przyszła pora na spanie. Wszyscy rozeszli się po pokojach, Mayumi poszła z Felixem, Lily z Hyunjinem, a ja zostałam w salonie z Bang Chanem. Spojrzał na mnie tymi swoimi pięknymi oczami i spojrzał też na miski które dostały po czipsach. Oczywiście to on musiał zostać i posprzątać bajzel jaki zostawili jego koledzy. Stałam jak wryta, tak poprostu stałam nie ruszałam się, a Chan obok mnie chodził w tą i w tą, żeby sprzątnąć bajzel. Nie byłam, aż tak odważna żeby mu pomóc, więc zrobiłam to co umiem najbardziej czyli nic. Gdy już posprzątał miski wrócił do mnie.

- Już jestem, możemy ruszać do mojego pokoju - Odezwał się Chan.

Kiwnęłam głową. Chris ruszył schodami na górę, a ja za nim.

~Lily POV~

Weszłam z Hyunjinem do pokoju. Były dwa łózka jedno przy oknie drugie przy ścianie. Jedno było dwuosobowe a drugie było jednoosobowe. Pewnie będę na tym jednoosobowym.

- Możesz się rozgościć. Będziesz spać na tym łóżku przy ścianie obok jest komoda możesz tam się rozpakować. Te pierwsze drzwi prowadzą do mojej garderoby, a drugie do łazienki - rzekł Hyunjin.

On poszedł do łazienki, a ja rozpakowywałam swoje rzeczy do komody której pokazał Hyunjin.

Wzięłam piżamę, odłożyłam na łóżko i czekałam jak Hyunjin wyjdzie. Wreszcie się doczekałam drzwi od łazienki otworzyły się i wyszedł Hyunjin. Jego blond włosy były mokre miał na głowie biały ręcznik. Na sobie miał piżamę czyli biała koszólka na ramiączkach przez która widać było jego brzuch. Spodnie czarne w szare paski i kapcie w króliczki. Słodko wyglądał a zarazem seksownie. Moje policzki się zarumieniły. Wstałam wzięłam piżamę i weszłam do łazienki.

~Mayumi POV~

Felix prowadził, a ja szłam za nim. Weszliśmy do pokoju i widziałam dwa łózka dwuosobowe. Po prawej stronie były drzwi.

- Więc tak twoje łóżko jest tam w rogu i obok szafa. Te drzwi prowadzą do łazienki - oznajmił Felix.

Wzięłam walizkę i odrazu się rozpakowywałam. Szafa była duża więc moje ubrania się zmieściły. Felix leżał z telefonem w ręku. Wykorzystując ten moment wzięłam piżamę i ruszyłam do łazienki.

~Ha-ri POV~

Bang Chan skręcił w prawo widać było tylko jedne drzwi. Otworzył je i weszliśmy do środka. He?! Czemu tu jest tylko jedno łóżko. Chan stanął na środku pokoju i się zastanawiał.

- Heh mam tylko jedno łóżko. Czy będzie ci to przeszkadzać czy chcesz z kimś innym? - zapytał Chris.

- Nie będzie mi przeszkadzać.

Nie wcale... Czekaj co czy ja się zgodziłam spać z nim w jednym łóżku!! Rezygnuje z tego.

- To super, tylko tak jeśli będę się przytulał to możesz mnie walnąć pozwalam ci na to - uśmiechnął się Chris.

Te piękne rysy twarzy nie mogłam się napatrzeć. Złapaliśmy kontakt wzrokowy. Czy on chce mnie zabić?

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Witam! Witam! Nie wiem co mnie nabrało ale podoba mi się to. Robi się ciekawie. Jak myślicie co się stanie w nocy? Ocena? Opinie? Na chwilę obecną mi się podoba ale nie wiem jak dla was. Z wielką chęcią bym zrobiła coś takiego z Ateez albo Enhypen. Co myślicie?
Pa pa!💗
Słów: 719


Your Smile... | Bang Chan Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz