Saat gece 22.14
Aybora: İyi akşamlar herkese.
Rüzgar: İyi akşamlar Ayboracım. Farkında mısın bu grupta ilk yazışmamız seninle.
Aybora: Kdhdahsjah evet Rüzgar farkındayım.
Rüzgar: Eee naptın? Ben çok üzgünüm ya.
Aybora: Ne oldu? Neden üzüldün yine.
Rüzgar: Ayboracım canım arkadaşım. Biliyorsun ki yarın tatil.
Aybora yazıyor...
Aybora: Eee ne olmuş yarın tatilse?
Rüzgar yazıyor...
Rüzgar çevrimiçi.
Rüzgar yazıyor...Rüzgar: İyi de ben daha sizi yeni görüyorum. Özlemeyim mi şimdi sizi?
Aybora yazıyor...
Aybora: Özleme KDHXJSHSKA
Ben her zamanki gibi yatağımda otururken, telefonuma ardı ardına bildirimler gelmeye başladı.Gelen mesajların kimden olduğunu merak edip, telefonu elime aldım ve mesajlara baktım. Gelen mesajlar Boş Konuşanlar grubundandı. Bu grubun isminin kesinlikle değişmesi gerekiyor. Aslında güzel isim ama benim aklımdaki daha güzel.
Siz: Selamm. Napıyosunuz?
Rüzgar: Aha, Nehir de geldi. Hoşgeldin Nehiiiirr.
Siz: Hoşbuldum Rüzgar mdhdkshs
Rüzgar: Burada neden sürekli bana karşı random atılıyor acaba? Bence söylediğim her şey bu kadar komik değil. Nedennnnn.
Rüzgar'ın mesajını okuduktan sonra bir anlık afallamış olsamda, hemen cevap verdim.
Siz: Çünküüüüüü öylesine yazdım.
Rüzgar: JFGDJDUAJSIA peki.
Siz: Peki biz bu mükemmel randomu ne yapmalıyız acaba?
Rüzgar: Hiçbir şey 😂
Rüzgar: Al işte. Sizin yüzünüzden bir daha random atmayacağım.
Siz: Peki sen bilirsin.
Rüzgar: Aybora nereye gitti lan. Kayboldu çucuğum bir anda.
Çucuğum mu? Çucuğum nedir ya dhchhsnhs resmen oturduğum yerde gülme krizine girdim, çıkamıyorum. En sonunda çıkabildiğimde tekrar mesaj yazdım.
Siz: Ya Rüzgar. Çucuğum nedir ya kdhdhsos mükemmel bir kelime gerçekten.
Rüzgar: Tabii. O benim muhteşem, kimsede eşi benzeri olmayan, harika çucuğum.
Siz: Seni farklı şekilde kaydetmeye karar verdim.
Rüzgar: Nasıl kaydedeceksin beni?
Siz: Kelimelerin efendisi.
Siz: Nasıl?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Hayatlar
Teen Fictionİnsanlar böyledir. Siz ne kadar belli ederseniz edin, kimse sizi anlamaz.