1.Jak to všechno začalo?

63 1 2
                                    

Vstal jsem díky tomu velice sladkému zvuky budíku který hned jak zazvonil skončil na podlaze.Nemužu uvěřit že jdu do třeťáku. Oblékl jsem se,vykonal ranní hygienu a vyrazil do školy abych si mohl zabrat nejlepší lavici na span- tedaaaa ne učení. Blížil jsem se k budově školy a zahlédl naší partu.
        "Čau Jimine!"
Ozvalo se a rozběhl se ke mě Tae.
      "Čau Tae ty jsi tady brzo?!,, Nemohl jsem si odpustit narážku na jeho pozdní příchody do školy. Pozdravili jsme ostatní a šli ke skříňkám.  Se Sugou a Taem jsme hledali naší novou třídu.Jin, Joon a Hobi s náma do třídy nechodí jelikož oni šli tento rok do čtvrťáku.Vešli jsme do třídy a tam jsem spatřil sedět v poslední lavici velice zajímavého chlapce.Měl na sobě bíle triko a černé kalhoty. Havraní vlasy měl stáhnuté do culíky Odina mu padala do čela a jeho ruku mu zdobilo tetování.
       "Kdo je to?,,
zeptal jsem se Sugi.
    "Nevím ale prej sem     
      přestoupil nebo co.,,
Chápavě jsem zakýval hlavou.Zazvonilo a já začal chytat lehké deprese z nového školního roku. Přišla do třídy učitelka a všichni jsme se zvedli na pozdrav.Sedli jsme si a už to začalo.
       "Chtěla bych vám  
   představit novou posilu naší  
    třídy. Jungkooku pojď se  
    nám představit.,,
Pokynula a chlapec s havraními vlasy došel k tabuli.
       "Takže čau jsem   
     Jungkook,Jeon Jungkook.,,
   "Super tak se běž posadit.
   Doufám že na něho budete      hod-.,
  "Aleeee ,Min a Park opět sedí spolu?,,
ne jen ona ale i celá třída včetně nováčka zírali jenom na mě se Sugou.
  "Tak to ne pánové to nedělá 
  dobrotu.Jimine vem si věci a
   běž támhle k Jungkookovi." Sbalil jsem si věci a učinil.
Zbytek hodiny probíhala normálně, ale něco bylo divné. Už odjakživa jsem seděl vedle mých kamarádů ve škole ale nikdy...nikdy jsem se necítil takhle.Byl jsem dost nervózní a můj pohled i když jsem se snažil pozorovat dění na tabuli stále směřoval k němu.poslední hodina skončila a všichni jsme se vydali ze dveří do jídelny.Po obědě jsem se vydal na autobus a rozloučil se s kamarády. Autobusová zastávka zila prázdnotou až na Jungkooka. Rozhodl jsem se promluvit.
   "Ahoj, sedíme spolu a   
   neprohodili jsme mezi  
    sebou
     jedinou větu.,,
Černovlasý kluk se na mě otočil a pozdrav mi obětoval.
      "Sedneš si?,,
Pobídl mě
     "Jo, jasně,,
sedl jsem si a opět ucítil to co celý den ve škole. Co to se mnou je? Mojí myšlenku jsem vyslovil příliš nahlas.Jungkook
nechápavě pozoroval.
    " Jsi v pohodě?,,
A lehce mi šahnul na rameno. S dotykem přišlo příjemné teplo po celém těle a myšlenky typu: Co to se mnou je? Proč se tak cítím nebo spíš proč TO cítím?
      ,,Už jede"
vyjekl jsem a rychle jsem vyskočil z lavičky. Nastoupil jsem a rychle jsem se usadil na sedačku u okna,nasadil jsem si sluchátka a pozoroval dění na ulici z okénka. Když jsem rychle odvrátil pohled od okna viděl jsem Jungkooka jak se přibližuje ke mně.
       ,,Můžu?"
Odpověděl.Já jsem jen přikývl a sundal si sluchátka. Po 10 minutách trapného ticha jsem se rozhodl začít delší konverzaci než tu co jsem spolu vedli na zástavce.  
   "Napadlo mně že bych tě
  seznámil s klukama,vypadají
  sice jako strašní volové ale
  věř mi,jsou fajn.,,
On se jen lehce usmál.
  " To by bylo fajn.,,
   "A jaký máš dojem z nové  školy?
  "Jo, hezká."
    "Proč si vlastně přestoupil?  
   Nebydlel si tady ?"
   "Nee,to ne jenom... bývalá    
  škola mi nevyhovovala.,, zbytek cesty jsem si překvapivě dost povídali, já se pak rozloučil a vystoupil jsem z autobusu.Dorazil jsem domů kde na mě čekala mamka s otázkami jak bylo ve škole, dost mi lezou krkem. Otázku jsem ignoroval a šel po schodech do pokoje. Tam jsem hodil batoh na zem a plácl s sebou na postel. A vytáhl telefon(klasika) tam jsem okamžitě musel napsat Sugovi co se stalo

Suga🐱
(Písmo tohoto typu Suga)

Čau, neuvěříš co se stalo po škole.

Čau, povídej jsem zvědavej

Povídal jsem si s Jungkookem.

Jungkook to je ten novej, žejo?

Jop je :D

A?

Celkem fajn kluk.

Že by ses nám zamiloval?

Debile.

Promiň,ale fakt to tak vypadá :D
zobrazeno 17:34

Nevím proč ale ta zpráva co mi Suga napsal mě nenechávala klidným.Proč?!
Nepřestával jsem na to myslet.Mé myšlenky překazilo upozornění co mi přišlo.

Jeon_kook7 se líbí vaše fotka

Jeon_kook7 vás začal
sledovat.

Podíval jsem se na oznámení a nevěřil vlastním očím.On mě začal sledovat?! Přistihl jsem se jak se usmívám. Jimineee doprdele přestaň,ty nejsi teplej!!! Nebo jo? Neeeeee nejseš přestaň!

Jeon_kook7 vám posílá zprávu.

Tady je další část. Chtěla bych vám moc poděkovat za 6 přečtení první části a za dvě hlasování.Moc si toho vážím a dělá mi to velkou radost☺️❤️. Snad vám nevadí že jsem nechala otevřený konec, doufala jsem že vás to přiměje se na to více těšit. Uvidíme se u dalši části.

Byeeeeeee🤭


US(Jikook)Kde žijí příběhy. Začni objevovat