4. Miluju tě

54 1 0
                                    

On mi poslal zprávu?!!!
Jak jsem to viděl na displeji celý jsem se rozzářil.

Jeon_kook7
( Toto pismo kookie)

Ahoj,maš se ?
Zobrazeno 17:54

Co budu teď dělat? Co když něco pokazim. Vytočil jsem Sugovo číslo

Jm:Čau hele potřebuju s něčím poradit

Sg: Jasně,s čím?

Jm: Jungkook mi poslal zprávu!!!

Sg: a co ti napsal?

Jm:Zeptal se jak se mám.co mám dělat?!

Sg: Možná tomu nebudeš věřit ale představ si že odpovědět!

Jm: a co mu mám napsat?!

Sg: Vím snad já jak se máš?
Tobě ta láska vlezla tak moc do hlavy že nedokážeš ani normálně odpověďet.

Jm: Blbečku.

Zavěsil jsem a odpověděl mu.

Jeon_kook7

Ahoj,maš se ?

Jo jde to,jakpak ty?

Teď už líp:D

Tak to jsem rád

Při této zprávě jsem lehce zčervenal.Je mu je líp protože mu píšu??!!
Naše konverzace pokračovaly hodiny a hodiny a stále neměli konce. Akorát mě stále neopouští myšlenka že se mi líbí.Protože když jsem byl sním měl jsem strašnou chuť ho políbit ale vždyť jsem holku měl.Není možný abych byl... Nebo snad je? Nevím ale celkem se obávam že ta touha ho políbit bude dnem větší a větší.přeci jenom sedíme spolu ve škole jezdíme spolu domů, to je dost času spolu. Jenže něco mi říká že bych chtěl trávit víc času s ním než teď. Celej dnešek mám plnou hlavu něčeho čeho jsem nikdy plnou hlavu neměl! Kašlu na to jdu spát, alespoň budu vyspanej když půjdu spát dřív. Ráno nastaly obavy jestli se tak budu cítí znovu nebo ne. Bál jsem se, bál jsem se toho co ucítím když si vedle něj sednu do lavice a když sním budu čekat na autobus a pojedu s ním domů,proto jsem se rozhodl pro radikální řešení, že se mu budu vyhýbat. Vešel jsem do třídy kde mě čekala Suga(díky bohu).
  "Už by si nás měl seznámit s 
tím tvým novým kámošem
nemyslíš?,,
  "Ne, nemyslím si že to bude   
   dobrej nápa-,
   "Hej Jungkooku pojď sem!!!,, Ale ne on jde k nám co budu dělat?? V klidu Jimine nepanikař!!
  "Tady Jimin říkal že nás chce 
   víc seznámit takže já jsem
  Suga a tohle je Tae.Ještě jsou
v naší partě tři ale ty jsou výš
takže si budeš muset počkat 
  až do oběda,,.
kluci si s Jungkookem celkem sedli a tak si nikdo nevšiml že jsem se vypařil. Rychle jsem utíkal na záchod co mi nohy stačily.Koukal jsem se na sebe do zrcadla a propadal hysterii co se to se mnou  děje? Když v tom...
  " Jsi v pohodě?"
Otočil jsem se a tam jsem ho viděl stát, člověka kvůli kterému se tohle všechno ve mě děje.
     "J-jo naprosto, už musím."
Utekl jsem ,protože jsem se přece rozhodl že se mu budu vyhýbat. Začalo zvonit a já si musel sednout na místo. Cítil jsem to znova a bylo to intenzivnější. I když jsem stále bojoval s vnitřními pocity že rozhodně nejsem teplej!Tak jsem se s ním cítil tak nějak bezpečně, kdykoli jsem při hodině začínal být dost nervózní stačilo se podívat vedle mě a hned to přešlo,začal jsem si víc věřit. možná Suga není tak daleko od pravdy... Zbytek školy šlo celkem v pohodě, to ale neznamenalo že jsem se Jungkookovi přestal vyhýbat, nejdřív jsem si prostě musel ujasnit co k němu vlastně cítím a proto jsem požádal osobu která se v tomhle vyzná jak nikdo jiný SUGU. Poprosil jsem ho jestli by mohl jít k nám ale abych se vyhnul cestou domů s Jungkookem zavolal jsem mamku.Viděl jsem jeho výraz když jsem nastupoval se Sugou k mamce do auta.Zdálo se mi že žárlil a že ho to bolelo. Ale proč?Dorazili jsme domů mamka nás vyhodila a odjela se slovy že se do večera vrátí. Idealka.

   "Co teda potřebuješ?"
"Potřebuju si něco ujasnit a  
  ty mi v tom musíš pomoct!"
  "Jde o Kooka?,,
  "Jo! Počkat jak to víš?,,
  "Došlo mi to. Líbí se ti ale ty si to nedokážeš přiznat je to tak ?"
  "Je,,
odpověděl jsem celkem zklesle
   "Proč se toho tak bojíš?,,
  "Ty ses nebál když sis 
  přiznal že si na kluky?,,
  "Bál, jen že začátku ale když  
  jsem zjistil že na to nejsem
  sám a hlavě, že to nemusím
zvládat sám tak se mi hned
ulevilo. Měl jsem na to tebe
Taeho,Jina,Joona a hlavě
Hobiho. To díky němu jsem
se začal přijímat takový jaký 
jsem a vůbec jsem si nic
nevyčítal. A šťastně jsem
spolu začali chodit a jsme
spolu do teď.,,
(Surpriseeee i know).
" Takže být tebou bych mu 
  napsal a vše bych mu řekl.
Nebo ještě líp, bych se s ním
sešel. A promiň už musím, jít
jsem domluvenej z
Hobim.,,
Rozloučili jsem se a já neváhal a udělal to co mi Suga řekl.Vytočil jsem Jungkooka číslo a čekal.

Jk:Prosím?
Jm: Jungkooku? To jsem já Jimin, prosím tě mohli by jsme se sejít? Prosím!
Jk:Fajn kde a v kolik?
Jm:taaak za deset minut v parku?
Jk:Fajn zatím
Jm:Ča-
Než jsem to stihl do říct típl to.Působil lehce naštvaně, Začínal jsem si dělat obavy jestli to je dobrý nápad, ale už nebylo cesty zpět. Popadl jsem mobil ,klíče ,peněženku a vydal se do parku.Když jsem přišel už tam byl, seděl tam celý zdrcený a hlavu měl sklopenou dolu. Došel jsem tam a pozdravil ho. On jen odvrátil hlavu od země a věnoval mi pohled.Ten pohled byl plný smutku.
    ,,Cos chtěl?"
Řekl dost bolestivě.
  "Potřebuju si s tebou  
    promluvit.,,
   "TAKŽE TY SE MI CELEJ TEN
     ZKURVENEJ DEN 
     VYHÝBÁŠ,  
     SOTVA MĚ POZDRAVÍŠ A 
     TEĎ SI CHCEŠ   
      PROMLUVIT!?,,
     "To ti právě,chci vysvětlit, klidným hlasem jsem odpověděl ale on mě překřičel a dělal jakoby mi nevnímal má slova.
PROČ? PROČ SES MI VYHÝBAL JIMINE? DĚLAL SI ŽE NEEXISTUJU!! PROČ!
Už jsem to nevydržel a tak jsem na něho začala řvát víc než on na mě před pár sekundama.
  "PROTOŽE SE MI LÍBÍŠ A JÁ  
  SI TO NEDOKÁZAL PŘIZNAT
  A TAK JSEM SE TI VYHÝBAL 
  PROTOŽE JSEM MYSLEL ŽE
  TEN POCIT PŘEJDE ALE
  NEPŘEŠEL.PROTO  JSEM TĚ  
  IGNOROVAL A TEĎKA JSEM 
  PŘIŠEL  ABYCH TI ŘEKL ŽE
  UŽ JSEM SI PŘIZNAL  ŽE SE
  MI  LÍBÍŠ A ŽE JSEM DO
  TEBE TOTÁLNÍ BLÁZEN
  CHÁPEŠ???!!!!
Ovládlo ticho,my tam tak stáli zírali na sebe přemýšleli co bude dál.
  "C-cože? Já se ti líbím?"
Když jsem ho slyšel vyslovovat tuhle větu začali mi stékat slzy zoufalství. Z toho že mi teď řekne že on to tak necítí a že jsem se před ním totálně ztrapnil.  
  "P-promiň j-já nevím co do   
mě vjelo.,,
Vydal se pryč.Jungkook mě po chvilce doběhl a zastavil. Postavil se předemě a přibližoval se.
    "Je dobře že ti to došlo,,. Usmál se a políbil mě.




Tak jo je tu další tentokrát delší část.Zapomela jsem vás upozornit že za 1.Vek postav je smyšlený(což jste si všimli) a za 2. Tato povídka funguje jen jako fan-fikce a nemá v úmyslu urazit, zesměšňovat či sexualizovat postavy, děkuji za pochopení.Doufám že se vám povídka líbila a opět by mě potěšila jakákoliv zpětná vazba a váš názor na tuto povídku.

See yaaa😚❤️

US(Jikook)Kde žijí příběhy. Začni objevovat