Nasılsınızz?
...................................
Alarm sesiyle gözlerimi açtığımda ilk başta ne olduğunu anlamamıştım. İlk iş günüm olduğu için yataktan kalkıp banyoya ilerledim.
Kısa bir duşun ardından mavi uzun çiçekli bir elbise giyinmiştim. Saçlarımı dalgalandırıp açık bırakmıştım.
Mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladığımda Alina mutfağa gelmişti. "Günaydınn" Alina'nın pozitif sesiyle gülümseyip karşılık verdim."Yardım edebileceğim bir şey var mı? " kafamı evet anlamında sallayıp "Masayı kurabilirsin " tamam anlamında başını sallayıp masayı hazırlamaya başladı.
Bende kuymak yapıyordum. Yemekleri yaptıktan sonra hızlıcana kahvaltıyı yapıp buluşıkları yıkayıp evden çıkmak için hazırlandık.
Sonunda evden çıkınca Alina bana bakarak" Okul yakın bu yüzden yürüyelim " hava güzel olduğu için " Güzel olur hava çok güzel çok heyecanlıyım. "
"Merak etme sınıfın seni çok sevecektir aynı zamanda dediğim gibi okuldaki herkes iyi insanlar. "
Alina'yla konuşurken yeni geldiğimizi fark ettim. Okul büyük değildi ama küçükte değildi.
Hızlıcana okula girip öğretmenler odasına ilerledim. Odaya girdiğimde 4 öğretmen vardı. İkisi kız ikisi erkekti.
Kız olan öğretmen hemen yanımıza gelip kendini tanıttı. "Merhaba sen Aslı olmalısın ben Sinem tanıştığımıza memnun oldum. "
Hemen yanımıza diğer kadın öğretmen gelmişti. "Merhaba Aslı hoşgeldin okula ben de Gizem" Gizem Sineme göre daha kısaydı .
Erkek olan öğretmen gelip elini uzatıp kendini tanıttı" Merhaba ben de Uğur tanıştığımıza memnun oldum. "
Diğer erkek olan öğretmen bana dikkatli bakarak kendini tanıttı"Merhaba Aslı ben de Kerem tanıştığımıza memnun oldum. " bu adamı hiç sevmemiştim çok yılışıktı ama yine de saygıdan dolayı bende memnun olduğumu söyledim.
O sıra zil çalınca hemen önlüğü mi alıp sınıfa doğru ilerledim . Bugün toplantı vardı velilerle tabi ki yanlarında benim minik öğrencilerimde.
Sınıfa girdiğim de veliler birbirleriyle konuştuğunu görmüştüm. Ben girince susan sınıfa bakıp "Herkese öncelikle merhaba ben Aslı Günay bu yıl ki sınıf öğretmeninizim İstanbul'dan geldim. İnşallah bu yıl güzel sorunsuz bir yıl olur. "
Herkes beni dikkatli dinledikten sonra bir tane erkek veli "Merhaba öğretmen hanım ben bu keretanın babası Ahmet ağa valla sizin geleceğinizi duyunca İstanbul'dan çok mutlu olduk. Eğer ki bir ihtiycınız olursa bize söyleyebilirsiniz. "
Bu dediklerine içten bir şekilde gülümseyip "Merak etmeyin yine de teşşekürler bugün minik öğrencilerimle tanışmak için burdayım bir de gerekli malzemeler var onları size kağıtta yazılı bir şekilde vericem. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker&Öğretmen
General FictionAslı'nın iş çıkış saatinde öğrencisinin velisi gelmediği için öğrencisini evine doğru götürürken tanıştığı bir yabancı adama ilk görüşte aşık olur. Tanışıtığı kişi öğrencisinin abisi olduğunu öğrenir. Bu olaydan sonra her şey değişir...