3. Bölüm

37 3 5
                                    

Nasılsınızzz?

...............................

Savaş beyin bağırmasıyla Ayla'yı kucağıma alıp bende hemen evlerine doğru ilerledim.

Savaş bey kucağında Canan teyzeyle çıkınca şok olmuştum . Savaş bey bana bakarak " Arabamın kapısını aç !"

Ayla kucağımda ağlıyordu hemen arabanın arka kapısını açıp . Canan teyzeyi arka koltuğa yatırdık .

Savaş bey gözleriyle sadece ön kapıyı gösterince Ayla ile arabaya bindik . Savaş bey de son olarak bindiğinde hemen arabayı çalıştırıp son sürat hastaneye doğru sürmeye başladı.

Hastaneye geldiğimizde acilen Canan teyzeyi ameliyata aldılar. Biz dışarıda beklerken Savaş bey yanımıza gelip Ayla 'yı kucağına alıp " Sakin ol abim ben yanındayım teyzemede bir şey olmayacak "

Ayla'nın ağlaması dursada iç çekmeleri devam ediyordu. Savaş bey bana bakarak " Sizide buraya kadar getirttirdim kusura bakmayın her şey için teşekkürler " bu dediklerine karşı tebessüm ederek.

"Önemli değil eğer bir ihtiyacınız olursa söylemekten çekinmeyin " biz konuşurken doktor ameliyattan çıkmış bize bakıyordu. Savaş bey hemen doktorun yanına giderek " Neyi var teyzemin "

" Teyzenizin durumu şuanda kritik kendisini biraz yoğun bakımda tutucaz en az 1 hafta yoğun bakımda durucak gibi gözüküyor . Geçmiş olsun ."

Savaş bey sıkıntılı bir nefes vererek bana doğru döndü. " Aslı Hanım sizden bir şey rica edebilir miyim ? İşe gitceğiniz zaman Ayla'yıda alıp birlikte gidebilir misiniz aslında ben bırakırdım ama şu son bir kaç hafta çok doluyum ve erkenden karargaha gitmem gerekiyor ? "

"Tabiki de benim için sorun olmaz ben Ayla'yla birlikte okula gidip gelirim " bu dediklerime tebessüm ederken telefonu çalmaya başladı.

Telefonu açıp birazcık uzaklaştıktan sonra konuşmaya başladı ancak ben kendisini duyamıyordum. Telfonu kapattığında yüzünde dumur olmuş bir ifadeyle yanıma geldi.

"Aslı Hanım acaba sizden bir rica daha bulunabilir miyim tabi kide istemezseniz asla yapmak zorunda değilsiniz yanlış anlamayın . Şimdi aldığım telefonda acil bir görev olduğu söylenmekte ne zaman biticeğini bilmiyorum ve teyzem hastanede ... " Sıkıntılı bir nefes verip bana baktığında ne dediğini anlamıştım.

"Merak etmeyin Savaş bey ben siz gelene kadar Ayla ve Canan teyzeye bakarım kendilerini çok seviyorum zaten siz rahatlıkla görevinize gidin ." Savaş bey bu değime rahatlsmış gözlerle bakıp " Acaba telefonunuzu verir misiniz ?" Dediğinde çıkarıp telefonumu ona uzattım.

Bir kaç bir şeyle uğraştıktan sonra telefonu bana geri uzattı. "Telefon numaramı kaydettim . Eğer çok önemli bir olay olursa yazmaktan veya aramaktan çekinmeyin ." Bu dediğine baş sallayarak onayladım.

Ayla ile ben hastanede kalırken Savaş bey eve gidip kendi eşyalarını ve Ayla'nın eşyalarını hazırlayıp gitti . Tabi ki Ayla 'nın eşyalarını Alina'ya verdi .

Biz Ayla'yla biraz daha hastanede kaldıktan sonra hastaneden çıkıp taksi çağıracakken bir tane adam önümüzde durup "Merhaba Aslı hanım ben Savaş beyin askeriyim sizi istediğiniz yerlere ben bırakıcam hep yanınızda olucam bana güvenebilirsiniz ." Bunu dedikten sonra hemen asker kartını çıkarıp bana gösterdi .

O sıra telefonuma mesaj gelmişti. Savaş beydendi . Kendini savaş diye kaydetmişti .

Savaş : Aslı hanım yanınızdaki asker benim emrindeki askerdir yani korkmanıza gerke yoktur zaten ne yapacağını söylemiştir.

Biz: Tamam Savaş bey teşekkürler ve iyi işler

Savaş bey bu yazdıklarıma görüldü atıp çevrimdışı oldu. Telefonu kapatıp arabaya bindim . Eve geldiğimde Ayla çoktan uyumuştu . Kemeri çıkartıp ineceğim sırada o asker gelip Ayla'yı kucağına aldı.

"Pardon acaba isminiz nedir ? " Bu dediklerime karşıt " Poyraz ben " " Tamam o zaman iyi akşamlar Poyraz bey "

" Bey'e gerek yok Aslı hanım ama tabiki nasıl isterseniz öyle seslenebilir siniz." "Anlaştık ama sende hanım dememe gerek yok " bu dediklerime tebessüm ederek kafasıyla onayladı.

Kapıya geldiğimde anahtarla kapıyı açıcakken Alina tarafında açıldı kapı bana ve Poyraz'a anlamsız bakışlar atarken " Ben her şeyi açıklayacağım içeri geçelim sende Ayla'yı ver yatıralım onuda " Poyraz başını sallayıp Ayla'yı bana verince ben içeri doğru giderken arkama doğru dönüp " iyi geceler Poyraz" başını sallayıp " iyi geceler Aslı " sonra Alina'ya bakarak "size de iyi geceler " Alina başını sallayıp kapıyı kapattı.

Ayla'yı benim odama götürüp yatırıp üstünü ilk değiştirdim. O sıra Alina beni sorgulamadan yardım etti . İşimiz bittiğinde odadan çıkıp oturma odasına gittik .

" Aslı merak etme neler olup bittiğini biliyorum yani kendini açıklamada gerek yok birtanem " bu dediklerine gülüp " yinede sanada sormalıydım bir anda Savaş bey sorunca kabul ettim kusura bakma "

"Önemli değil benim için hem Ayla'yı tanıyoruz . Yarın hatta birlikte Canan teyzenin yanına uğruyalım ." Bunları dedikten sonra ona sıkıca sarıldım .

Konuşmamız bittikten sonra ikimizde uyumak için yataklarımıza gittikten sonra Aylaya sarılıp uyuyacakken telefonuma bir bildirim geldi. Telefonuma baktığımda Savaş beyin yazdığını gördüm.

Savaş : iyi geceler Aslı hanım

Telefonu geri yerine koyduktan sonra uyumaya çalıştım fakat kalbim küt küt atıyordu neden olduğunu anlamdan uykuya daldım.

Son

Evet 3. Bölümün sonuna geldik . Kısa ama güzel bir bölümdü bence sizce nasıldı?

Okuduğunuz için teşekkür ederim 🩷

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Asker&Öğretmen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin