Ο James Potter παρακολουθούσε τα παιδιά από το παράθυρο του σαλονιού του, να τρέχουν από πόρτα σε πόρτα, ντυμένοι με κοστούμια, με τους γονείς να ακολουθούν από πίσω. Φυσικά, προσπέρασαν το σπίτι του. Δεν μπορούσαν να δουν το σπίτι του, ούτε κάτω από το γούρι του Fidelius . Άκουσε το ουρλιαχτό του μωρού του πίσω του. Η lily έπρεπε να είχε τελειώσει δίνοντάς του το μπάνιο του. Γύρισε να γελάσει καθώς ο Henry όρμησε να αρπάξει την ουρά της γάτας και η γάτα έφυγε από το χέρι του. Το παιχνίδι συνεχίστηκε για αρκετά λεπτά, γάτα εναντίον μωρού, πριν ο Henry το χορτάσει και έρθει στον πατέρα του, με τα χέρια στον αέρα, απλώνοντας τα χέρια του. Ο James σήκωσε τον γιο του, πετώντας τον στον αέρα και κέρδισε στον εαυτό του μια κραυγή απόλαυσης. Η lily βγήκε από το μπάνιο, χαμογελώντας.
«Μην τον εξοργίζεις, James! Είναι σχεδόν ώρα για ύπνο», μάλωσε ελαφρά, με ένα χαμόγελο στα χείλη.
Έσκυψε για να τον φιλήσει, πριν φιλήσει τον γιο της και πάει να κάνει το ντους της, αφήνοντας τον άντρα της να μείνει λίγα λεπτά μόνος με τον γιό τους. Ο James μετέφερε το παιδί στον καναπέ και έβγαλε το ραβδί του για να διασκεδάσει τον Henry με το αγαπημένο του παιχνίδι: καπνογόνα από την άκρη του ραβδιού του. Ο Henry ούρλιαζε από χαρά κάθε φορά. Το παιχνίδι συνεχίστηκε μέχρι που η Lily βγήκε από το μπάνιο, με πετσέτα γύρω από τα βρεγμένα μαλλιά της. «Ωρα ύπνου!» αναφώνησε εκείνη. Ο James φίλησε τον γιό του και τον έδωσε στη μητέρα του, απορώντας πώς είχε σταθεί τόσο τυχερός. Σίγουρα, ήταν κρυμμένοι και ανήσυχοι. αλλά η οικογένειά του ήταν ασφαλής στο άνετο σπίτι τους. Ο Peter Pettigrew ήταν ένας από τους καλύτερους φίλους του. του εμπιστεύτηκε τη ζωή της οικογένειάς του.Άκουσε κάτι έξω. γύρισε προς την πόρτα καθώς άνοιγε. Μια ψηλή φιγούρα με μάτια σαν φίδια, με μαύρο μανδύα ερχόταν προς το μέρος τους. Είχαν βρεθεί.Χωρίς να διστάσει, φώναξε στην Lily: « LILY ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΑΡΕ ΤΟΝ HENRY ΚΑΙ ΦΎΓΕ! ΤΡΈΞΕ !ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΘΗΣΤΕΡΉΣΩ !» .Φώναξε ο James από τον κάτω όροφο του σπιτιού από το σαλόνι , ενώ η Lily έτρεχε προς την σκάλα με τον μικρό Henry στην αγκαλιά της ανέβηκε την σκάλα κι έτρεξε γρήγορα προς την κρεβατοκάμαρα του μικρού Henry. Άνοιξε την πόρτα της κρεβατοκάμαρας και έβαλε τον Henry στην κούνια του , η πόρτα της κρεβατοκάμαρας ανοίξε και ένας άντρας με μαύρο μανδύα εμφανίστηκε στο άνοιγμα πέρασε μέσα στο δωμάτιο η Lily στάθηκε μπροστά στην κούνια .« Όχι τον Henry σε παρακαλώ Όχι τον Henry » είπε στον άντρα. « Κάνε στην άκρη ανόητη μάγισσα »είπε ο Voldemort, η Lily έμεινε στην θέση της μπροστά στην κούνια του γιού της .«AVADA KEDAVRA »,φωνάξε ο Voldemort, η Lily έπεσε στο πάτωμα νεκρή ο Voldemort σημάδεψε τον μικρό Henry .«AVADA KEDAVRA »,είπε, η κατάρα εξοστρακίστηκε και χτύπησε τον ίδιο .Λίγη ώρα αργότερα, ο James ξύπνησε μέσα σε ένα σωρό ερείπια. Αποπροσανατολισμένος, και μελανιασμένος,κοίταξε τριγύρω στο σαλόνι του, κατακερματισμένος. Θυμήθηκε γρήγορα τι συνέβη και έτρεξε στον επάνω όροφο και στην κρεβατόκαμαρα του γιου του, όπου το πρώτο πράγμα που είδε ήταν η γυναίκα του, ξαπλωμένη στο έδαφος απέναντι απο την κούνια. Με τα πράσινα μάτια της ανοιχτά. Ακίνητη. Έπεσε στα γόνατα κοιτώντας την με δυσπιστία. Δεν θα μπορούσε να είναι?. Ήταν απλά νοκ άουτ, όπως είχε γίνει κι εκείνος. Έπιασε τον καρπό της και φαντάστηκε έναν ανύπαρκτο σφυγμό. Την κράτησε σφιχτά στο στήθος του, χωρίς να παρατηρήσει τίποτα άλλο στο δωμάτιο, ώσπου άκουσε ένα δυνατό.«Dada!». Κοίταξε προς την κούνια και είδε το αγοράκι του να στέκεται όρθιο πιασμένο με τα χεράκια του από τα κάγκελα της κούνιας,με κομμένο και ματωμένο το μέτωπο του, να κλαίει. « Da da » με τα χέρια σηκωμένα προς τον James.Ο James ξάπλωσε απαλά την γυναίκα του στο έδαφος, έκλεισε τα μάτια της και την φίλησε τρυφερά, προτού σηκωθεί και ορμήσει στην κούνια και σηκώσει τον γιό του, κρατώντας τον κοντά στην αγκαλιά του και φιλώντας το πρόσωπό του ξανά και ξανά, αφήνοντας τα δάκρυα να πέφτουν στο πρόσωπό του. Πώς θα μπορούσε να μην είχε προσέξει αμέσως τον γιό του;. Πώς θα μπορούσε η γυναίκα του να είναι νεκρή;. Πού είχε πάει ο Voldemort και πώς ζούσε ο Henry;. Έμεινε στην θέση του μισώντας να αφήσει την γυναίκα του, αλλά δεν ήθελε να αφήσει τον Henry να την δει. Οχι έτσι.Ο Henry κοίταξε τον James με τα λαμπερά πράσινα μάτια του.«Ω μωρό μου, εντάξει, ο μπαμπάς είναι εδώ, ο μπαμπάς σε έχει , ο μπαμπάς σε κρατάει ,είσαι καλά. Σιγά μωρό μου Shh shh. Είναι εντάξει, Henry. Άκου τον μπαμπά. Σε κατάλαβε ο μπαμπάς », ψιθύρισε ο James χαϊδεύοντας την μικρή πλάτη του γιού του . Ο Henry σταμάτησε αργά να κλαίει και έσφιξε το μπροστινό μέρος από το βρώμικο πουκάμισο του James στις μικρές γροθιές του. Ο James άπλωσε ξανά την κούνια και έβγαλε την κουβέρτα για το μωρό που είχε πλέξει με αγάπη η Lily για τον Henry και τα τέσσερα λούτρινα ζωάκια που είχαν δώσει στον Henry ο Remus και ο Sirius, ένα ελάφι, έναν λύκο , έναν σκύλο ,μια τιγρέ γάτα και μια κουκουβάγια. Ο αρουραίος έμεινε στη θέση της ατιμίας στην γωνία της κούνιας. Πήρε επίσης και το άλμπουμ με τις μαγικές φωτογραφίες της lily's το γράμμα που είχε γράψει για τον Henry πριν γεννηθεί ο γιός τους και το σκουπόξυλο παιχνίδι του γιού του. Ο James είχε αρχίσει να συνειδητοποιεί τι ακριβώς είχε συμβεί εκείνο το βράδυ. Ο James πίεσε το πρόσωπο του Henry κοντά στο στήθος του, έτσι ώστε το αγόρι να μην δεί το σώμα της μητέρας του πεσμένο στο πάτωμα. Ο James δεν ανάγκασε τον εαυτό του να κατέβει την σκάλα και να βγεί έξω από το σπίτι, αφήνοντας πίσω την Lily. Δεν ήθελε να την εγκαταλείψει. Λυπάμαι πολύ Lily, αλλά ο Henry με χρειάζεται τώρα.Πέθανες προστατεύοντάς τον και σου υπόσχομαι ότι θα τον κρατήσω ασφαλή. Λυπάμαι πολύ που δεν μπόρεσα να σε σώσω. Λυπάμαι που σε αφήνω τώρα, αλλά ο Henry με χρειάζεται, σκέφτηκε καθώς βυθίστηκε αργά στο έδαφος κοντά στην κούνια του γιου του στον επάνω όροφο του σπιτιού του, και ξεκουράστηκε με την πλάτη στην κούνια. Έτριψε χωρίς σκέψη κύκλους στην πλάτη του Henry και κοίταξε την νύχτα - χαμένος. Ο James τότε είδε από μακριά να τρέχει προς το μέρος του ο καλύτερος του φίλος και ξάδερφος του ο Sirius black . « Ευχαριστώ τον Μέρλιν, είδα το σπίτι και σκέφτηκα...»,ο Sirius παρακολούθησε την πονεμένη έκφραση στο πρόσωπο του James. Τα μάτια του έπεσαν στη μικρή φόρμα που ακουμπούσε στο στήθος του James. Όχι ο Henry , παρακαλώ τον Θεό όχι ο Henry, σκέφτηκε ο Sirius. Δεν θα μπορούσε να φύγει, ούτε το τέλειο μικρό βαφτιστήρι του, το φως στην ζωή του. Τα γόνατά του αδυνάτισαν και έπεσε δίπλα στον James. Άπλωσε το χέρι του για να χαϊδέψει το μάγουλο του Henry. Έσθάνθηκε ανακουφισμένος όταν ένιωσε την ζεστασιά στο απαλό μάγουλο κάτω από το δάχτυλό του. Ο πόνος στα μάτια του James μπορούσε να προέλθει μόνο από ένα πράγμα τότε.« Lily », είπε απαλά ο Sirius , με δάκρυα να γεμίζουν τα μάτια του καθώς έπεσαν πάνω στο πτώμα της καλύτερης φίλης του. Ο James τον κοίταξε με θλίψη, με τον πόνο στα μάτια του να είναι καταιγιστικός. «Λυπάμαι πολύ Prongs», ψιθύρισε ο Sirius , αγκάλιασε τον φίλο του όσο καλύτερα μπορούσε χωρίς να σκοτώσει τον Henry. «Έπρεπε να την αφήσω εκεί Padfoot, έπρεπε να ηρεμήσω τον Henry , το κεφάλι του αιμορραγούσε . Έπρεπε να την αφήσω ξαπλωμένη εκεί...» είπε ο James η φωνή του έσπασε. με συγκίνηση.Τα δάκρυα έγιναν πιο δυνατά τότε και έθαψε το πρόσωπό του στον ώμο του Sirius και άφησε τον καλύτερο φίλο του να του τρίψει την πλάτη με τον ίδιο τρόπο που έτριβε την πλάτη του Henry. Μετά από λίγο ο James ηρέμησε αρκετά ώστε να μαζευτεί και να μπορέσει να μιλήσει στον Sirius.«Ο Peter μας πρόδωσε», είπε ο James με την φωνή του γεμάτη πόνο και μίσος.Είχε εμπιστευτεί τον αρουραίο, τον είχε θεωρήσει έναν από τους πιο στενούς του φίλους. Ο Sirius έγνεψε πικρά.«Τον έλεγξα πριν έρθω εδώ. Δεν ήταν εκεί και ήξερα ότι κάτι πρέπει να είχε συμβεί. Λυπάμαι πολύ, Prongs. Σε έβαλα να αλλάξεις Secret Keepers. Εγώ φταίω » ψιθύρισε ο Sirius τα δάκρυά του.Πυκνά.Ο James κούνησε το κεφάλι του , ακόμη και μέσα στην θλίψη και τον θυμό του για την προδοσία του στενού του φίλου, δεν μπορούσε να αφήσει την απέχθεια και τον πόνο που είδε στα μάτια του Sirius να παραμείνουν.
«Προσπαθούσες να μας κρατήσεις όλους ασφαλείς Padfoot δεν ήταν δικό σου λάθος» είπε ο James.Ο Sirius φαινόταν βαθιά ανακουφισμένος, αλλά ένα σκοτεινό βλέμμα έπεσε πάνω στα χαρακτηριστικά του. «Θα σκοτώσω τον αρουραίο», μουρμούρισε ο Sirius σκοτεινά. Εκείνη ακριβώς την στιγμή ο James δεν είχε καμία απολύτως αμφιβολία ότι ο Sirius ήταν εντελώς ειλικρινής. Ήθελε κι αυτός τον Peter νεκρό, αλλά το κόστος θα ήταν πολύ μεγάλο. «Όχι», είπε στον Sirius.«Τι εννοείς "όχι";. Δεν θα τον αφήσω να ξεφύγει με αυτό που έκανε James!». Ο Sirius έκλαψε. «Λοιπόν θα τον σκοτώσεις και θα σε στείλουν στο Azkaban ισόβια;. Σκέψου τον Henry! Θα μεγαλώσει ήδη χωρίς την μητέρα του. Θέλεις να πάρεις άλλο άτομο που αγαπά μακριά του;!», ο James φώναξε πίσω. Οι φωνές ξύπνησαν τον Henry που άρχισε να κλαίει.« Shh, δεν πειράζει μωρό μου. Ο μπαμπάς δεν ήθελε να φωνάξει. Δεν πειράζει», είπε ο James στο αγοράκι του προσπαθώντας να το ηρεμήσει.«Μαμά?»ρώτησε ο Henry παραπονεμένα, με δάκρυα να κυλούν στα σφιγμένα χλωμά μάγουλά του. «Όχι μωρό μου, λυπάμαι, λυπάμαι πολύ Henry », είπε ο James κλαίγοντας στα ακατάστατα μαλλιά του Henry .Εκείνη ακριβώς την στιγμή ο Sirius συνειδητοποίησε ότι ο james είχε δίκιο. Όσο κι αν ήθελε τον αρουραίο νεκρό επειδή τους πρόδωσε, δεν μπορούσε να αφήσει τον Henry. Δεν θα μπορούσε να παραλείψει να δει το όμορφο αγόρι που αγαπούσε και λάτρευε να μεγαλώνει. Δεν μπορούσε να αφήσει ούτε τον James. Χωρίς την αγαπημένη του Lily θα χρειαζόταν την βοήθεια του.« Έχεις δίκιο. Δεν αξίζει τον κόπο» είπε ο Sirius .Ο James έγνεψε καταφατικά και ο Henry γύρισε το κεφάλι του προς τον Sirius.«Pa'foot », μουρμούρισε ο Henry νυσταγμένα απλώνοντας ένα χέρι προς τον Sirius. Ο Sirius άπλωσε ένα δάχτυλο που ο Henry το άρπαξε σφιχτά στην παχουλή γροθιά του και το χρησιμοποίησε για να τραβήξει τον Sirius πιο κοντά. Ο Sirius φίλησε το μέτωπο του μωρού και έβγαλε ένα κλειδί έκτακτης ανάγκης από την τσέπη του. Το χτύπησε με το ραβδί του. «Lily...». Ο James έκλαψε με λυγμούς κοιτάζοντας το νεκρό σώμα της γυναίκας του.«Είναι εντάξει James », είπε ο Sirius. «Οι Χρυσούχοι θα πάρουν το σώμα της και μπορούμε να το θάψουμε σωστά. Απλώς πάρτε το κλειδί ».«Μ...τι εσύ...εσύ;» ρώτησε ο James.«Θα είμαι αμέσως πίσω σου», του υποσχέθηκε ο Sirius καθώς ο James έπαιρνε το ξύλο.Ο Sirius έριξε μια ματιά στο ρολόι του και όταν κοίταξε ο James και ο Henry είχαν εξαφανιστεί.Ο James ένιωσε σαν ένας γάντζος να είχε στερεωθεί στο γιακά του και να τον είχε σηκώσει. Στριφογύρισε στον αέρα. Έκλεισε τα μάτια του και αγκάλιασε τον Henry πιο σφιχτά. Ένιωσε τα πόδια του να χτυπούν στέρεο έδαφος και όταν άνοιξε τα μάτια του,βρέθηκε να στέκεται στη Μεγάλη Αίθουσα του Hogwarts. Σκόνταψε στο πλησιέστερο τραπέζι που αποδείχθηκε ότι ήταν το τραπέζι του Gremederi. Ο Henry εξακολουθούσε να κλαίει δυνατά. Ο James έσκυψε το βλέμμα του και κήταξε τον γιό του .«Γεια», ψιθύρισε στο τραυματισμένο μωρό. «Ο μπαμπάς είναι εδώ. Δεν πειράζει. Μην κλαις».Ο Henry κοίταξε τον James με τα λαμπερά πράσινα μάτια του. Τα μάτια της lily's. Ο James τον κούνησε πέρα δώθε, χωρίς να προσέξει τα δικά του δάκρυα.«Shh shh », είπε απαλά ο James, κοιτάζοντας θυμωμένος την ουλή. «Είσαι ασφαλής. Ο μπαμπάς είναι εδώ».Αυτό φάνηκε να ηρεμεί αρκετά τον Henry. Δάκρυα κυλούσαν ακόμα στα μάτια του, αλλά είχε σταματήσει να θρηνεί και είχε χωθεί πιο βαθιά στην αγκαλιά του πατέρα του για παρηγοριά.Όταν ο Sirius έφτασε ένα δευτερόλεπτο αργότερα,ο μόνος που έκλαιγε ακόμα ήταν ο James .«Prongs», μουρμούρισε ο Sirius, περπατώντας προς τον James τόσο γρήγορα, που σκέφτηκε ότι μπορεί να έβαλε φωτιά στο ξύλινο πάτωμα.Το τεταμένο με δάκρυα πρόσωπο του James κοίταξε ψηλά και άλλα δάκρυα κύλησαν στα μάτια του. Ο Sirius κοίταξε κάτω τον Henry, παρατηρώντας την ουλή σε σχήμα αστραπής στο μέτωπο του δεκαπεντάμηνου βαφτισειμιού του, και χάρηκε που είδε το μωρό να κοιμάται.«Peter...» μουρμούρισε ο James νιώθοντας την καρδιά του να σπάει.«Νόμιζα ότι ο Remus ...».«Είναι εντάξει James», είπε ο Sirius καθώς καθόταν στο κάθισμα απέναντι από τον James. «Θα τον πάρουμε».«Γιατί η Lily;». Ο James έκλαψε με λυγμούς και ο Sirius έβαλε ένα χέρι γύρω από τον ώμο του παρηγορητηκά. «Γιατί όχι εγώ;. Θα έπρεπε να ήμουν εγώ...» Ο Sirius ήταν έτοιμος να ανοίξει το στόμα του, από φρίκη ακούγοντας τα λόγια του καλύτερου φίλου του. Όταν ξαφνικά άνοιξαν οι πόρτες της μεγάλης αίθουσας και μπήκε ένας ψηλός γέρος.Ο πατέρας της lily's και διευθυντής του Hogwarts.Ο
Albus Dumbledore μπήκε μέσα, παίρνοντας τους δύο άντρες και το μωρό. Η τριάδα προσγειώθηκε σύντομα στο πάτωμα του γραφείου του Dumbledore. « James, Sirius, τι έγινε;» ρώτησε ο Albus με ανησυχία.
«Voldemort », έπνιξε ο James. Ήταν ακόμα πολύ συγκλονισμένος για να μιλήσει και έτσι απλώς τοποθέτησε το ραβδί του στον κρόταφο του και έβαλε τη μνήμη στο Pensieve στο γραφείο του Dumbledore.Ο διευθυντής κινήθηκε προς τη λεκάνη και γύρισε να κοιτάξει πίσω τους δύο άντρες και το μωρό. Ο Henry κοίταξε τον James με τα λαμπερά πράσινα μάτια του. τα μάτια της lily's . Ο James τον κούνησε πέρα δώθε, χωρίς να προσέξει τα δικά του δάκρυα .Ο Sirius κοίταξε τον James ερωτηματικά και ο James έγνεψε καταφατικά ότι έπρεπε να συνοδεύσει τον διευθυντή. Οι δύο άντρες εξαφανίστηκαν στο Pensieve και ο James κάθισε σε μια καρέκλα με τον Henry στην αγκαλιά του για να περιμένει. Προσπάθησε να θεραπεύσει το κόψιμο του γιου του, αλλά το κόψιμο δεν έκλεινε, αν και σταμάτησε να αιμορραγεί.Δέκα λεπτά αργότερα οι άλλοι βγήκαν από το Pensieve. Ο Sirius φαινόταν πολύ χλωμός και έτρεμε. Ήταν βαθιά θλιμμένος για τον χαμό της lily's, αλλά το να δει πόσο κοντά ήταν στο να είχε χάσει τον καλύτερό του φίλο και τον βαφτισειμιό του ήταν ανυπόφορο.Ο James έθαψε το πρόσωπό του στα μαλλιά του Henry για μια στιγμή πριν κοιτάξει τον διευθυντή.«Προσπάθησα να γιατρέψω το κόψιμο του Henry και δεν μπορώ, γιατί όχι;» ρώτησε ο James στρέφοντας το αγόρι στην αγκαλιά του ώστε ο Dumbledore να μπορούσε να δει το μέτωπό του.
«Είναι μια κατάρα ουλή James. Δεν υπάρχει τρόπος να θεραπευτεί. Είναι ένα σημάδι που θα κουβαλά σε όλη του την ζωή» απάντησε λυπημένα ο Albus.«Πώς το πήρε;» αναρωτήθηκε φωναχτά ο James.Είχε υποθέσει ότι το κόψιμο προήλθε από την καταστροφή του σπιτιού. Αν είχε προέλθει από κατάρα, τότε ίσως υπήρχε ακόμα κάτι κακό στον γιό του.«Δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα, αλλά μπορώ να σας πω τι πιστεύω από αυτά που είδα στο Pensieve. Πιστεύω ότι η Lily πέθανε για να σώσει τον Henry έδωσε τη ζωή της για τον γιό της. Με αυτόν τον τρόπο του παρείχε την προστασία του αίματος της αγάπης. Όταν ο Voldemort έριξε το ραβδί του στον Henry για να εκτελέσει την Φονική Κατάρα, αντυστράφηκε, αφήνοντας στον Henry αυτή την ουλή», απάντησε ο Dumbledore.Ο James έσφιξε το αγόρι πιο σφιχτά στο στήθος του. Ο Voldemort είχε ρίξει στην πραγματικότητα το Avada Kedavra στον γιό του. Ο James δεν άντεχε την ιδέα να χάσει τον Henry. Ο πόνος της απώλειας της lily's ήταν μνημειώδης και ήξερε ότι θα περνούσαν αρκετές εβδομάδες για να μπορέσει να λειτουργήσει εντελώς κανονικά, αλλά αν ο Henry είχε πεθάνει, δεν θα είχε καμία διάθεση να ζήσει.«Ο Voldemort πέθανε;» Ο Sirius βόγκηξε με δυσπιστία. Ο Albus κούνησε το κεφάλι του θλιμμένα.«Έφυγε προς το παρόν, αλλά πιστεύω ότι έχει σκοτεινή μαγεία που κάποια μέρα θα του επιτρέψει να επιστρέψει. Προς το παρόν, όμως, είμαστε ασφαλείς» .Πριν προλάβει κανείς να μιλήσει, το τζάκι βρυχήθηκε πράσινο και ο Remus lupin με τους γονείς του james έπεσαν στο δωμάτιο, χλωμόι και ανήσυχοι.«Albus ... Salazar Hallow Lily και james ...» ξεφύσηξαν αναστατωμένοι .Κοίταξαν γύρω από το δωμάτιο και φώναξαν απαλά όταν κοίταξαν τον Sirius .Ο james και ο Henry δεν ήταν ορατοί από την θέση τους.«Πώς μπορούσες; Νόμιζα ότι τους αγαπούσες όσο κι εγώ;. Πώς μπορούσες να το κάνεις αυτό;» ρώτησε ο Remus τον Sirius με απογοήτευση . Ο Fleamont Potter και η γυναίκα του η Euphemia Potter δεν μίλησαν.«Δεν το έκανα, Moony δεν θα μπορούσα ποτέ», είπε ο Sirius ικετευτικά.«Ήσουν ο Μυστικός Φύλακάς τους», απάντησε σκληρά ο Remus.«Αλλάξαμε. Ήταν ο Peter», είπε ο James, σηκωμένος από την καρέκλα που είχε καθίσει για να περιμένει τον Albus και τον Sirius να βγούνε από το Pensieve.«James, Henry, ωχ, δόξα τον Mrlin », ξεφύσηξε ο Remus καθώς έσπευσε να αγκαλιάσει τον φίλο του και να δώσει ένα φιλί στην κορυφή του κεφαλιού του Henry.«Περίμενε, ήταν ο Peter;». Ο Remus λαχάνιασε καθώς το σοκ που είδε τον φίλο του και τον επίτιμο ανιψιό του ζωντανούς. Αμυδράθηκε και επεξεργάστηκε τα λόγια του James.«Ο Wormtail μας πούλησε. Αυτός είναι ο λόγος που η Lily πέθανε! Ήξερε τι ήθελε ο Voldemort. Δεν ήταν πρόθυμη να τον αφήσει να σκοτώσει τον Henry», η φωνή του James έσπασε καθώς έλεγε το όνομα του γιού του.Πώς θα μπορούσε κάποιος να θέλει να πληγώσει ένα αθώο παιδί;. Ειδικά να σκοτώσετε ένα παιδί τόσο ευγενικό και στοργικό όσο ο Henry του.«Ω James », είπε απαλά ο Remus, με την καρδιά του να ραγίζει για τον φίλο του.«Ο Voldemort πέθανε;» Ο Sirius βόγκηξε με δυσπιστία.Ο Albus κούνησε το κεφάλι του θλιμμένα. «Έφυγε προς το παρόν, αλλά πιστεύω ότι έχει σκοτεινή μαγεία που κάποια μέρα θα του επιτρέψει να επιστρέψει. Προς το παρόν, όμως, είμαστε ασφαλείς» είπε.
«Από τον Voldemort, αλλά οι Θανατοφάγοι του είναι ακόμα εκεί έξω, συμπεριλαμβανομένου του Peter. James, εσύ και ο Henry πρέπει να μείνετε ασφαλείς. Δεν θα τους αρέσει το γεγονός ότι ο κύριός τους νικήθηκε από ένα παιδί», είπε ο Remus ανήσυχος.«Δεν θα κρυφτώ, όχι ξανά», είπε ο James με αποφασιστικότητα .«Θα κάνω τα πάντα για να κρατήσω τον Henry ασφαλή, αλλά δεν θα μας αποκλείσω ξανά από τον κόσμο. Ο Henry χρειάζεται ό,τι του έχει απομείνει από την οικογένειά του, το ίδιο και εγώ»,συνέχισε ο James, χειρονομώντας τον Remus και τον Sirius και τους γονείς του. Εκείνη την στιγμή η συντροφικότητα μεταξύ των τριών Marauders ήταν πιο δυνατή από ποτέ. Οποιαδήποτε πληγωμένα συναισθήματα λόγω έλλειψης εμπιστοσύνης ή σκέψεις προδοσίας ξεχάστηκαν με την υπενθύμιση ότι ήταν πραγματικά μια οικογένεια.«Θα σας κρατήσουμε και τους δύο ασφαλείς. Όλοι θα πεθαίναμε για τον Henry ή για σένα», είπε ο Sirius στον James. Ο James ξύπνησε σε ένα από τα κρεβάτια στο αναρρωτήριο του Hogwarts και προσπάθησε αμέσως να πηδήξει από το κρεβάτι, σχεδόν υστερικός. Ο Sirius τον έσπρωξε απαλά προς τα πίσω, ενώ μια νοσοκόμα του έδωσε γρήγορα μια κατευναστική ξηρασία και μετά από λίγα λεπτά, ο φίλος του μπόρεσε επιτέλους να μιλήσει πιο συγκρατημένα.«Είναι καλά ο Henry; Θυμάμαι ότι είδα ένα κόψιμο στο μέτωπό του»,ρώτησε τρεμάμενος. «Sirius πες μου μόνο αν είναι καλά » «Ο Henry είναι μια χαρά» τον καθησύχασε εκείνος. Ο Sirius έβαλε τον δεκαπεντάμηνο Henry που είχε έναν επίδεσμο στο μέτωπό του στο κρεβάτι δίπλα στον James. «Da da» Ο Henry άπλωσε τα χέρια του στον πατέρα του.Ο James πήρε τον γιό του και τον αγκάλιασε πριν τον εξετάσει προσεκτικά.« Henry, ο μπαμπάς λυπάται πραγματικά που δεν ήταν εκεί για να σε προστατεύσει», είπε ο James με θλίψη. «James, είναι αλήθεια ότι άλλαξες τον Μυστικό Φύλακά σου από τον Sirius στον Peter;»ρώτησε ο Dumbledore. «Ναι, και μας πρόδωσε. Νόμιζα ότι ήταν ένας από τους καλύτερους φίλους μου» ,είπε απογοητευμένος ο James καθώς χάιδεψε χαλαρά τον Henry που ήταν ξαπλωμένος στο στήθος του.«Albus, δεν καταλαβαίνω. Ο Voldemort επιτέθηκε στον Henry και την Lily, αλλά τώρα φαίνεται να έχει φύγει. Όχι ότι παραπονιέμαι, αλλά ο Henry κατά κάποιο τρόπο επέζησε με ένα κόψιμο» είπε ο Sirius με περιέργεια. Ο Dumbledore χάιδεψε τα γένια του. «Υποθέτω την θεωρία ότι η Lily θυσίασε τον εαυτό της για τον Henry, επικαλούμενη μια αρχαία γοητεία προστασίας. Ως εκ τούτου, όταν ο Voldemort έριξε την δολοφονική κατάρα, αντ' αυτού του γύρισε μπούμερανγκ». «Λοιπόν ο Voldemort έφυγε οριστικά; ρώτησε αισίως ο Sirius. «Φοβάμαι ότι υπάρχουν τρόποι για να επιστρέψει, αφού είχε κάνει πολλά για να γίνει αθάνατος. Αλλά προς το παρόν, έχει φύγει» είπε ο Dumbledore. «Εγώ φταίω. Λυπάμαι, James. Είμαι υπερβολικά πολύ ηλίθιος που πρότεινα να στραφούμε στον Peter» .Ο Sirius κοίταξε κάτω, απρόθυμος να δει τα μάτια του καλύτερου φίλου του. «Δεν φταις εσύ, Sirius. Αυτός ο βρωμερός προδότης φταίει. Όταν τον πιάσω στα χέρια μου, θα είχε ευχηθεί να μην είχε γεννηθεί ποτέ!!!» .Ο James ορκίστηκε σφίγγοντας την γροθιά του. «Θα τον πάρω. Θα τον σκοτώσω και θα πάω στο Azkaban αντί για σένα. Ο Henry σε χρειάζεται» Ο Sirius ορκίστηκε. «Ηρεμήστε, James και Sirius. Ο Peter σίγουρα θα πιαστεί και θα τιμωρηθεί για τις πράξεις του. Δεν χρειάζεται κανένας από τους δύο να κάνει κάτι βιαστικά και να κινδυνεύσει να πεταχτεί στο Αζκαμπάν» τους επέπληξε ο Dumbledore. «Αλλά μπορεί εύκολα να ξεφύγει με την μορφή του animagus»,είπανε ο James και ο Sirius μαζί. «Συγγνώμη;» είπε ο Dumbledore .Ο James και ο Sirius αντάλλαξαν άβολα βλέμματα. Ήταν ώρα εξομολόγησης .Τότε ακούστηκε ένα δυνατό κρακ ολοι γύρισαν και είδανε την Καθηγήτρια Minerva McGonagall . Η Minerva κοίταξε τον θλιμμένο πατέρα και τώρα χήρο. «Ο Henry;» ρώτησε ανήσυχη για τον εγγονό της. « εδώ είναι Minerva» είπε ο Albus στην γυναίκα του και της έδειξε το μωρό στην αγκαλιά του James , η Minerva χτύπησε τα δάχτυλα της και εμφανίστηκε μία καρέκλα και κάθισε δίπλα στο κρεβάτι του γαμπρού και του εγγονού της. Χάιδεψε τα μαυρα μαλλιά του εγγονού της και δάκρυα εμφανίστηκαν στα λαμπερά πράσινα μάτια της καθώς τον κήταζε. « Αγοράκι μου » είπε και τον φίλησε στο μέτωπο σήκωσε το βλέμμα της από το μωρό για να κητάξει κατάματα τον James. Εκείνος της χάρισε με τα βίας ένα χαμόγελο, χαμήλωσε το βλέμμα του και κήταξε τον γιό του στην αγκαλιά του ο οποίος τον κήταζε με τα λαμπερά πράσινα μάτια του ,ο James τον φίλησε στο μέτωπο . Δάκρυα εμφανίστηκαν στα φουντουκιά μάτια του καθώς χάιδεψε τον γιό του ,σκούπισε τα μάτια του προσπαθώντας να παραμείνει ήρεμος , ο Remus κάθισε στο κρεβάτι του αναρωτήριου δίπλα στον James και κοίταξε τον επίτιμο ανιψιό του , ο μικρός Henry κούνησε το χεράκι του προς το μέρος του Moony και ο Remus το έπιασε και πήρε το μωρό από την αγκαλιά του πατέρα του.«Θα σε κρατώ πάντα ασφαλή, στο υπόσχομαι. Ο θείος Moony θα σε κρατήσει ασφαλή» ψιθύρισε στο μωρό ,ο Henry χαμογέλασε στον θείο του. « Mooey » είπε , ο Remus φήλισε στο μέτωπό το μικρό βαφτιστήρι του , ο Remus τέθηκε σε λειτουργία προστασίας.Ο Sirius ακουμπήσε το χέρι του στον ώμο του Remus. Εκείνος γύρισε να τον κητάξει χαμογελώντας θλιμμένα. Ο James σήκωσε το βλέμμα του προς τους δύο καλύτερους φίλους του και τον γιό του. Χαμογέλασε αμυδρά .Ο James πέρασε το χέρι του μέσα στα ακατάστατα μαλλιά του Henry και τον χαϊδεψε απαλά . Ο Fleamont κήταξε τον εγγονό του με ένα χαμόγελο να εμφανίζεται στα χείλη του κι χάρηκε όταν είδε τον εγγονό του να τον κητάζει. Ο James φίλησε στο μέτωπο τον δεκαπεντάμηνο γιό του και τον αγκάλιασε προστατευτικά στο στήθος του. Ο Remus κήταξε τον μικρό του . Το παιδί χαχάνησε λίγο και κήταξε τον Uncle Moony, ο Remus χαϊδεψε τα μαυρα μαλλιά του μόλις ενός έτους ανιψιού του και του χαμογέλασε. « Unca Mooey» είπε ο μικρός , ο James κήταξε τον Remus με ένα χαμόγελο στα χείλη του , ο Sirius έσφιξε τον ώμο του φίλου του παρηγορητηκά και τον αγκάλιασε από τους ώμους , ο Albus χάιδεψε το μέτωπό του εγγονού του και είδε το μωρό να του χαμογελά και ένιωσε ένα δάκρυ να κυλάει στην γενειάδα του, καθώς χάιδεψε χαλαρά τον εγγονό του με το δάχτυλο του , σήκωσε το βλέμμα του και κήταξε την όμορφη σύζυγο του η οποία είχε βάλει στην αγκαλιά της τον εγγονό τους . « All σε παρακαλώ θα μπορούσες να προσθέσεις όχι μόνο εσύ αλλά και οι υπόλοιποι καθηγητές επιπλέον ξόρκια προστασίας γύρω από το Potter Manor;»τον ρώτησε ο Fleamont potter. « Μα και φυσικά Mont », είπε ο Dumbledore, έχοντας ήδη καταλάβει για ποιον λόγο του το ζήτησε ο παλιός του φίλος. Δηλαδή την προστασία του εγγονού τους του Henry. Ο Fleamont έγνεψε με ευγνωμοσύνη στον διευθυντή του Hogwarts. Η Minerva και η Euphemia κοίταξαν παρεξενεμένες τους συζύγους τους αλλά σύντομα κατάλαβαν τι έλεγαν ο Fleamont και ο Albus σχετικά με τα επιπλέον ξόρκια προστασίας γύρω από το Potter Manor , φυσικά, ήταν κυρίως για την προστασία του Henry και την ασφάλεια του. Ο James πέρασε το χέρι του μέσα από τα μαλλιά του και κάλυψε το πρόσωπό του με ένα μαξιλάρι πριν κοιτάξει τους δύο καλύτερους φίλους του με σκυθρωπό πρόσωπο. Οι τρεις Marauders κάθισαν στην άτυπη αίθουσα στο Potter Manor.«Δεν ξέρω πώς θα τα καταφέρω χωρίς αυτήν», είπε απογοητευμένος ο πρόσφατα χήρος πατέρας.«Είσαι υπέροχος πατέρας, James. Θα τα καταφέρεις μια χαρά» Ο Sirius κάθισε δίπλα του και του έβαλε ένα χέρι στον ώμο.«Τι θα γίνει αν σκάσω και ο Henry καταλήξει να νομίζει ότι είμαι εντελώς άχρηστος πατέρας», τα φουντουκιά μάτια του James έλαμψαν από τον φόβο που τον κυρίευσε.«Δεν θα τα σκάσεις. Πάντα έβαζες τον Henry πρώτο και αυτό είναι σημάδι ότι είσαι καλός πατέρας» , είπε εύλογα ο Remus.«Και θα είμαι εκεί για σένα όποτε χρειαστείς βοήθεια με τον Henry. Είμαι ο νονός του» .«Μπορείς πάντα να βασίζεσαι και σε μένα για βοήθεια, James, εξάλλου είμαι ο θείος του », είπε ευγενικά ο Remus.Ο James άρχισε να στρίβει την ασημένια βέρα του και να δαγκώνει τα χείλη του. «Θα μετακομίσετε και οι δύο; Θα το εκτιμούσα πολύ» , κοίταξε με ελπίδα τους δύο καλύτερους φίλους του.
Ο Sirius και ο Remus αντάλλαξαν βλέμματα πριν γυρίσουν πίσω στον James.«Φυσικά, φίλε», ο Sirius έσφιξε τον ώμο του James.«Υπολόγισε και εμένα, φίλε», είπε,ο Remus και πήρε το χέρι του James στα χέρια του.«Ευχαριστώ», είπε ο James με ευγνωμοσύνη. Ο James κάλυψε τα μάτια του με τα δύο του χέρια του, απελπισμένος. «Όλα καλά θα πάνε James, είμαι σίγουρος »,του είπε ο Remus, ο James σκούπισε ένα αδέσποτο δάκρυ από το πρόσωπό του χαμήλωσε το βλέμμα του και κήταξε τον γιό του στην αγκαλιά του, ο μικρός χαμογέλασε στον πατέρα του. Ο James πίεσε απαλά την μύτη του στην μικρή κοιλιά του γιου του , το μωρό τότε χαμογέλασε στον πατέρα του, ο James δάκρυσε καθώς κοίταζε τα πράσινα μάτια του γιου του, σκούπισε τα αδέσποτα δάκρυα που έτρεχαν στα φουντουκιά μάτια του ,ο Moony κοίταξε τον Sirius με απογοήτευση στο πρόσωπο του, ο Sirius έσφιξε τα χέρια του βαθιά απελπισμένος . Ο Remus δεν μπορούσε να μιλήσει καθόλου από την σύγχυση που ένιωθε. Ο James δεν άντεχε την ιδέα ότι δεν θα ξανάβλεπε το χαμόγελο της lily's. Ο Fleamont αγκάλιασε από τους ώμους την Euphimia και προσπάθησε να την παρηγορήσει, η Euphimia σκούπισε τα μάτια της από τα δάκρυα που τα πλυμμείρηζαν . Ο Persi το σπιτικό ξωτικό εμφανίστηκε στο κατώφλι κρατώντας τον δίσκο με το τσάι, τον ακούμπησε πάνω στο τραπεζάκι του σαλονιού και μοίρασε τα φλιτζάνια με το καυτό τσάι, εκείνοι πήραν τα φλιτζάνια και ίπιαν μία γουλιά από το τσάι τους ,ο Fleamont κήταξε με την άκρη του ματιού του την γυναίκα του, η οποία προσπαθούσε να παραμείνει ήρεμη. Ο James κητούσε συνέχεια προς την κατεύθυνση της κούνιας του γιού του, χωρίς όμως να μηλά, ήταν πολύ στεναχωριμένος. Δεν μπορούσε να διανοηθεί ότι δεν θα ξανάβλεπε το χαμόγελο της γυναίκας του, αλλά είχε δώσει μια υπόσχεση στην Lily. Ότι θα φρόντιζε ο Henry να μην την ξεχάσει ποτέ. Και αυτή την υπόσχεση σκόπευε να την τηρήσει. Ο James ήταν στο γραφείο του στον επάνω όροφο του σπιτιού. Ξαφνικά μία κουκουβάγια εμφανίστηκε έξω από το παράθυρο με ένα γράμμα με τα αρχικά του Υπουργείου Μαγείας. Ο James άνοιξε το παράθυρο και η κουκουβάγια πέταξε μέσα στην αίθουσα και πήγε και κάθισε στο μπράτσο της πολυθρόνας του James. Εκείνος πήρε το γράμμα από την κουκουβάγια και το ανοίξε πήρε απο μέσα την περγαμηνή και άρχησε να διαβάζει το περιεχόμενο του γράμματος. Ο ξάδερφος του ο Cornelius Fudge ο Υπουργός Μαγείας του πρόσφερε πίσω την παλιά του δουλειά του Head Auror που κατείχε δίπλα στον Sirius πριν κρυφτεί με την Lily και τον Henry. Ο Remus κήταξε τον μικρό του. Ξαφνικά η πόρτα στην αίθουσα υποδοχής άνοιξε απότομα και στο άνοιγμα εμφανίστηκε η νονά του Henry η πανίσχυρη μάγισσα Attarte, ανύσυχη για τον βαφτισειμιό της. Μπήκε μέσα στην άτυπη αίθουσα και κάθισε στην πολυθρόνα απέναντι από τον Remus. Εκείνος γύρισε και την κοίταξε άγριεμένος. Ο Henry άπλωσε τα χέρια του στην νονά του. Η Attarte σηκώθηκε από την ποληθρώνα και τον πήρε απο την αγκαλιά του νονού του. Ο Sirius και ο Remus αντάλλαξαν βλέμματα γεμάτα ζήλια και μίσος για την Attarte, στράφηκαν προς το μέρος του φίλου τους λυπημένα. Η Attarte στεκόταν όρθια μπροστά στο παράθυρο με τον βαφτισειμιό της στην αγκαλιά της τραγουδώντας ένα νανούρισμα στα ερπετεικά. Ο Henry έκλεισε τα μάτια του και αποκοιμήθηκε στην αγκαλιά της νονάς του , η Attarte πήγε προς το παρκοκρέβατο του βαφτισειμιού της και τον ξάπλωσε προσεκτικά. Του χάιδεψε τα μαυρα μαλλιά του και χαμογέλασε θλιμμένα. Ο James την κήταξε με ένα ευχαριστημένο χαμόγελο στα χείλη του. Ο Sirius και ο Remus αντάλλαξαν βλέμματα πριν γυρίσουν πίσω στον James. «James μπορούμε να σου μιλήσουμε ;» του είπαν. Εκείνος γύρισε κι έγνεψε θετικά. Σηκώθηκε από την θέση του και πλησίασε το παρκοκρέβατο του γιού του, πέρασε το χέρι του μέσα από τα κάγκελα του παρκοκρέβατου του γιού του και τον χαϊδεψε απαλά στην μικρή κοιλιά του. Το παιδί κουνήθεικε ελαφρώς στον ύπνο του. Ο James ανησύχησε και έμεινε στην θέση του στο πάτωμα να κητάζει τον γιό του. «James » είπε ο Sirius ακουμπώντας το χέρι του στον ώμο του φίλου του. Εκείνος γύρισε να τον κητάξει κατάματα. «Τι Sirius ;» τον ρώτησε. Ο Sirius δεν μίλησε και κήταξε τον Remus. «Έλα James θέλουμε να σου μιλήσουμε » είπε ο Remus στον φίλο του, ο James έγνεψε καταφατικά και σηκώθηκε αργά από το πάτωμα και ακολούθεισε τους δύο καλύτερους φίλους του στην αίθουσα υποδοχής του σπιτιού. «Λοιπόν;» τους ρώτησε. Ο Sirius και ο Remus αντάλλαξαν βλέμματα πριν γυρίσουν πίσω στον James. «James αναρωτιώμαστε αν τελικά θα επιστρέψεις και εσύ στο Υπουργείο Μαγείας » του είπαν. «Δεν ξέρω... ο Henry » είπε ο James διστακτικά.«Αν θέλεις μπορώ να τον παρακολουθήσω όσο λείπεις θα χερόμουν πολύ να περάσω χρόνο μαζί του » είπε ο Remus με έναν γλυκό τόνο στην φωνή του. Ο James έγνεψε καταφατικά. Οι τρεις άνδρες επέστρεψαν στην άτυπη αίθουσα, και κάθισαν στις θέσεις τους.Ο Fleamont κήταξε τον γιό του και έγνεψε καταφατικά προς την σύζυγο του. Ο μικρός Henry κήταξε τον παππού του, ο Fleamont χαμογέλασε στον εγγονό του. Ο Sirius κοίταξε τον θλιμμένο φίλο του, έβαλε το χέρι του γύρω από τους ώμους του James και προσπάθησε να τον ηρεμήσει.Ο James γύρισε το κεφάλι του προς τον Sirius. Εκείνος του χαμογέλασε και έγνεψε καταφατικά. Ο Remus τον κήταξε με ένα χαμόγελο στα χείλη του. Ο James χαμήλωσε το βλέμμα του και κήταξε τον γιό του στην αγκαλιά του. Ο μικρός Henry χασμουρήθηκε απαλά. Ο Remus αναστέναξε και κήταξε προς το μέρος του Sirius, εκείνος χαμογέλασε στον βαφτισειμιό τους , ο Sirius χαμήλωσε το βλέμμα του και κήταξε τον βαφτισειμιό του. Το μωρό κοίταξε τον νονό του και του χαμογέλασε . Ο Sirius τον φίλησε στο μέτωπο και χαϊδεψε τα μαυρα μαλλιά του βαφτισειμιού του. Ο James φίλησε στο μέτωπο τον δεκαπεντάμηνο γιό του και τον χαϊδεψε απαλά στο μάγουλο. Ο Madiold Potter κοίταξε τον θλιμμένο αδερφό του, φυσικά και ήξερε ότι ο james θα γινόταν πολύ υπερπροστατευτικός απέναντι στον μονάκριβο γιό του. Ο Sirius κοίταξε τον θλιμμένο φίλο του. Χωρίς να ξέρει τι να πεί. Ο Remus αγκάλιασε από τους ώμους τον James και κοίταξε τον ανιψιό του . Ο Sirius σηκώθηκε από τον καναπέ και πήγε προς το παράθυρο, τράβηξε στην άκρη τις βαριές γκρί κουρτίνες που καλύπταν το παράθυρο άλλοτε και κήταξε έξω στους ανθισμένους κήπους του σπιτιού. Αναστέναξε θλιμμένα καθώς σκεφτόταν την χαμένη φίλη του, και ότι παραλίγο να έχανε και τον καλύτερο φίλο του και τον βαφτισειμιό του, εξετέιας ενός προδότη. Ο Fleamont κοίταξε τον γιό του κι δάκρυα εμφανίστηκαν στα φουντουκιά μάτια του. Ο Sirius κοίταξε τον βαφτισειμιό του. Ο Remus αναστέναξε και κήταξε την μαγεμένηφωτογραφία της lily's.
YOU ARE READING
Χαρι ποτερ
FanfictionΟ James επέζησε από εκείνη την τραγική νύχτα και είναι πολύ υπερπροστατευτικός απέναντι στον μονάκριβο γιό του.Και ανέφερα και εμονικός, ψυχαναγκαστικός και εξαιρετικά παρανοϊκός;.Ο Sirius και ο Remus θα ήταν πάντα γύρω από τον Henry καθώς ηταν ο ν...