Στον σταθμό του κινκς κρός

40 0 0
                                    

Ο James ήταν με τον γιό του στον σταθμό του κινκς κρός για να επιβιβαστεί ο Henry στο Hogwarts Express. « HENRY» άκουσαν αγοραστικές φωνές, ο Henry γύρισε το κεφάλι του και είδε τους ξάδερφους του, τον Fred ,τον George και τον Ronald Weasley μαζί με τον Draco Malfoy Black , τον Dabley Dumbledore ,τον Nathaniel Snape, τον Julyus Lestreinge , τον Nilthon Dumbledore , τον Daniel Potter,τον Jerrysol Potter και τον Anglernor Black Potter. Ο James κήταξε την Molly Weasley ,η οποία τον κήταζε με ένα γλυκό χαμόγελο στα χείλη της. « Ron , Fred, George » είπε ο Henry, τα τρία αγόρια ανέβηκαν στο τρένο και έκλεισαν την πόρτα διέσχισαν το διάδρομο του τρένου πηγαίνοντας προς το βαγόνι των γωνιών τους, ο Henry άνοιξε την πόρτα του, και μπήκανε μέσα στο βαγόνι , έκλεισαν την πόρτα πίσω τους και έβαλαν τις βαλίτσες τους κάτω από τα καθίσματα του κουπέ ,ο Cedric Diggory κάθισε δίπλα στον Nathaniel , ο Zackolin Gridelwad κάθισε στο απέναντι κάθισμα του βαγονιού , σε λίγο είχανε έρθει και οι υπόλοιποι. Ο Henry κοίταξε έξω από το παράθυρο του κουπέ τους. Και είδε τον πατέρα του, τον νονό του και τον θείο του να του χαμογελάνε. «Το καλο που σου θέλω Henry να μπεις στο Gremederi»είπε ο Sirius. «Sirius!»φώναξε ο Remus επικριτικά. Ο Henry γέλασε. «Δεν πειράζει θείε Moony»είπε. «Ο νονός σου έχει το χειρότερο χιούμορ»είπε ο Remus. «Νιώθω προσβεβλημένος »είπε ο Sirius. «Δεν με νοιάζει καθόλου »είπε ο Remus γελώντας. Ο Sirius τον αγριοκοίταξε. «Henry κοίτα να μην μπλέξεις σε μπελάδες»είπε ο Remus στον ανιψιό του, ο Sirius και ο James κοίταξαν τον Remus με γουρλωμένα μάτια.«Remus ο Henry είναι γιός και ανιψιός των Marauders τους μπελάδες τους έχει στο αίμα του » είπανε μαζί ο Sirius και ο James. «Δεν σου υπόσχομαι τίποτα θείε Remus »είπε ο Henry γελώντας. «Ας πούμε ότι αυτό μου αρκεί »είπε ο Remus.

Χαρι ποτερ Onde histórias criam vida. Descubra agora