Η Daphne Greengrass Riddle ήταν έξω από το κάστρο στηριγμένη με την πλάτη πάνω στον κορμό ενός δέντρου τότε είδε από μακριά τους Θανάσοιμους να βγαίνουν από το κάστρο και να πηγένουνε προς την λίμνη , τα αγόρια ξάπλωσαν στο γρασίδι μπροστά στην λίμνη , η Daphne αναστέναξε και πλησίασε τους Θανάσοιμους, ο Draco Malfoy τότε την είδε να τους πλησιάζει , εκείνη έιρθε και στάθηκε κοντά τους. « Henry ,Draco μπορώ να σας μιλήσω; ιδιαιτέρως » τους είπε. « Ναι φυσικά » αποκρίθηκαν ο Henry κι ο Draco, σηκώθηκαν από το γρασίδι, περπάτησαν μαζί με την Daphne λίγο πιο μακριά από τους υπόλοιπους Θανάσοιμους, ώστε να μην τους ακούσουν. « Τι θέλεις Daphne ; » την ρωτήσανε τα δύο αγόρια. « Θέλω να γίνω μέλος τής ομάδας σας των Θανάσοιμων »είπε η Daphne ,ο Draco κήταξε τον Henry.«Γιατί ; » ρώτησε ο Draco. Η Daphne πήγε να απαντήσει στην ερώτησή αλλά την πρόλαβε ο Henry. «Επειδή ο πατέρας της ο Lord Voldemort ήταν αρχηγός των Θανάσοιμων στο Hogwarts πριν από πενήντα χρόνια όταν ήταν μαθητής εδώ » εξήγησε ο Henry με πικρά στην φωνή του. «Ακριβώς » είπε η Daphne χαμογελώντας στον Henry. « Τι λες Salazar ;» τον ρώτησε «Όχι » είπε ψυχρά ο Henry ο Draco τον κήταξε επίμονα « θα δούμε » είπε κοφτά ο Henry , η Daphne έγνεψε και έφυγε ,« Γιατί δεν της απάντησες πως θα την κάνεις μέλος της ομάδας μας;»,τον ρώτησε. « Draco θυμάσαι τι πρέπει να γίνει για να μπει κάποιος στην ομάδα μας;» αποκρίθηκε ο Henry « Ναι να κητάξει κατάματα τον Βασηλήσκο και να περάσει από την φωτιά της κάμαρας με τα Μυστικά »,αποκρίθηκε ο Draco. «Ακριβώς» είπε ο Henry. « Και δεν θα το διακυνδυνέυσω» συμπλήρωσε κοφτά και έκανε να φύγει. Ο Draco τον κήταξε που απομακρυνόταν προς το κάστρο. Ο Draco και οι υπόλοιποι Θανάσοιμοι ακολούθεισαν τον Henry μέσα στο κάστρο και πήγαν όλοι μαζί στον κοιτώνα του Gremederi. « Sak» είπαν το σύνθημα και μπήκανε μέσα στην αίθουσα αναψυχής , ο Henry και ο Draco πήγαν και κάθισαν στις πολυθρόνες μπροστά στο τζάκι ενώ η υπόλοιπη παρέα κάθισε στους καναπέδες της αίθουσας αναψυχής του Gremederi. Ο Henry ήταν πολύ σκεπτικός σχετικά με την απόφαση που είχε πάρει και την υπόσχεση που είχε δώσει στην Daphne . Γνώριζε όμως πολύ καλά ότι δεν μπορούσε να αθετήση αυτή την υπόσχεση ,αν αθετούσε την υπόσχεση του η Daphne δεν θα μπορούσε να τον συγχώρεση ποτέ ξανά και αυτό σίγουρα δεν θα μπορούσε να το αντέξει. Ο Draco κήταξε τον ξάδερφο του χωρίς να μιλήσει. Γνώριζε πολύ καλά τι σκεφτόταν ο Henry εκείνη τη στιγμή. Ο ξάδερφος του τον κοίταξε με θλίψη στα γαλανά μάτια του, ο Henry άρχησε να στρίβει το ασημένιο δαχτυλίδι του στο δάχτυλο του, ανύσυχος. Δεν ήξερε τι να κάνει. Σηκώθηκε από την ποληθρώνα που καθότανε και πήγε προς το παράθυρο τράβηξε στην άκρη τις βαριές γκρί κουρτίνες που καλύπταν το παράθυρο άλλοτε και κήταξε έξω από το παράθυρο. Η Daphne Greengrass Riddle πήγε προς τις φίλες της που την περίμεναν κοντά στο Απαγορευμένο Δάσος. Τα κορίτσια κοίταξαν την Daphne .
ESTÁS LEYENDO
Χαρι ποτερ
FanficΟ James επέζησε από εκείνη την τραγική νύχτα και είναι πολύ υπερπροστατευτικός απέναντι στον μονάκριβο γιό του.Και ανέφερα και εμονικός, ψυχαναγκαστικός και εξαιρετικά παρανοϊκός;.Ο Sirius και ο Remus θα ήταν πάντα γύρω από τον Henry καθώς ηταν ο ν...