Ο Πιοτικός χρόνος

82 0 0
                                    

Ο James κάθισε δίπλα στη φωτιά στο τζάκι της κουζίνας στον κάτω όροφο του σπιτιού, με τον Henry να κάθεται στην αγκαλιά του. Ο James προσπαθούσε για άλλη μια φορά να τον ταΐσει ενώ ο Sirius δεν ήταν κοντά.«Έλα Henry άνοιξε διάπλατα», παρακάλεσε ο James, ενώ οι σκέψεις του έτρεχαν πίσω στην συνάντηση που είχε με τον Dumbledore σχετικά με το Τάγμα του Φοίνικα και την αντιπαράθεσή του με τον ξάδερφο του και Υπουργό Μαγείας τον Cornelius Fudge σχετικά με το αν θα ξαναέπιανε δουλειά.Ο Henry γέλασε, αλλά κράτησε το στόμα του κλειστό. «Το εννοώ Henry, άνοιξε!» είπε ανυπόμονα ο James. Ο Henry απλά γέλασε περισσότερο, αλλά κράτησε το στόμα του κλειστό.«Διάβολε, Henry!» Ο James φώναξε ρίχνοντας το μπολ με χυλό στη φωτιά.Το γέλιο του Henry κόπηκε. Ο James κοίταξε το παιδί του και λυπήθηκε βλέποντας τα μάτια του Henry να ανοίγουν από φόβο.Ο James έθαψε το πρόσωπό του στο δεξί του χέρι, ντροπιασμένος. Πώς θα μπορούσε να τα βγάλει πέρα ​​χωρίς την Lily στο πλευρό του;. Τα είχε σχεδιάσει όλα. Αυτός και η Lily έπρεπε να μεγαλώσουν μαζί τον Henry, δίνοντας στον Henry αδέρφια . Ήταν όλα προγραμματισμένα. Αυτό δεν έπρεπε να συμβεί. Η lily δεν έπρεπε να πεθάνει. Ο James δεν έπρεπε να είναι χήρος. Δεν έπρεπε να μεγαλώσει μόνος του τον Henry , αναγκαζόμενος να κρύβεται για το υπόλοιπο της ζωής του. Δεν ήταν γραφτό να γίνει έτσι!.Ο James ένιωσε κάτι να τραβιέται στον αντίχειρά του, σαν μια ζεστή κουβέρτα γύρω του. Κάτι του έσερνε το χέρι από το πρόσωπό του.«Da da ;» .Ο James άφησε το μικρό χέρι του Henry να το απομακρύνει από το πρόσωπό του. Ο James σήκωσε το βλέμμα στα πράσινα μάτια του Henry. Ο Henry είχε ένα ανήσυχο συνοφρυωμένο πρόσωπο, κάτι που ο James δεν είχε ξαναδεί.«Συγγνώμη, Henry », αναστέναξε ο James. «Μόλις με πιάνει, ξέρεις;» , ο Henry έχωσε το κεφάλι του στον ώμο του μπαμπά του, ο James τον χαϊδεψε απαλά στην μικρή πλάτη του. «Συγνώμη αγόρι μου » , ψιθύρισε απαλά χαϊδεύοντας τον γιό του , ο Henry ηρέμησε αρκετά και ο James χαμογέλασε με ικανοποίηση, κούνησε το ραβδί του και ένα μπολ με τον χυλό καρότου εμφανίστηκε στο τραπέζι πήρε με το κουτάλι μια μικρή δόση από τον χυλό καρότου . «Έλα Henry άνοιξε διάπλατα » είπε ο James παρακλητεικά, ο Henry άνοιξε το στόμα του και έφαγε τον χυλό καρότου. «Μπράβα μωρό μου » είπε ο πατέρας του, ο James τον ταΐσε και άλλες κουταλιές από τον χυλό και σε λίγο τον είχε φάει όλο. Ο Sirius μπήκε μέσα στην κουζίνα . «Έφαγε ο Henry;» ρώτησε. «Ναι έφαγε » είπε ο James χαϊδεύοντας τον γιό του στα μαλλιά, σηκωμένος απ' την καρέκλα του και πηγένοντας προς τον νεροχύτη , αφήνοντας το άδειο μπολ με τα απομεινάρια από τον χυλό καρότου μέσα στον νεροχύτη, ο Sirius σήκωσε στην αγκαλιά του τον βαφτισειμιό του , ο James γύρισε να κοιτάξει τον Sirius, όποιος κρατούσε στην αγκαλιά του το βαφτιστήρι του. Η Euphimia μπήκε εκείνη την στιγμή μέσα στην τράπεζαρία και πήγε προς τον νεροχύτη, πήρε από το επάνω ντουλάπι, ένα ποτήρι και έβαλε λίγο νερό, αποτραβήχτηκε από τον νιπτήρα και κήταξε τον εγγονό της. Ο Henry άπλωσε τα χέρια του στην γιαγιά του. Η Euphimia χαμογέλασε στον εγγονό της. Ο James την κήταξε με ένα χαμόγελο στα χείλη του. «ια» είπε ο Henry. Η Euphimia του χαμογέλασε. Ο Henry άπλωσε τα χέρια του στην γιαγιά του, η Euphimia χαμογέλασε και πήρε τον εγγονό της στην αγκαλιά της και άρχησε να τον χαϊδεύει στην κοιλιά του. Ο Henry γέλασε. Ο James χαμογέλασε και πήρε τον γιό του στην αγκαλιά του. Ο James χαϊδεψε απαλά τα μαυρα ακατάστατα και ατίθασα μαλλιά του γιού του. Ο Sirius χαμογέλασε στον James. Ο Henry έβηξε και δύο γουλιές αίμα λέρωσαν την κουβέρτα του, συνέχισε να βήχει απότομα, ο James τον σήκωσε και τον χτύπησε απαλά στην πλάτη, δακρίζοντας ανύσυχος. Ο Henry κλαψούρισε, φοβισμένος. «Ηρέμησε μωρό μου. Ηρέμησε » του ψιθύρισε, ο Sirius κοίταξε τον βαφτισειμιό του. «SULIS » φώναξε, ακούστηκε ένα δυνατό κρακ και το προσωπικό σπιτικό ξωτικό του Henry, εμφανίστηκε στην άτυπη αίθουσα. «Ναι Δάσκαλε Sirius;» ρώτησε το μικρό ξωτικό.« Φέρε μία λεκάνη μιά κανάτα με ζεστό νερό και φέρε πανιά »είπε ο Sirius. Το σπιτικό ξωτικό εμφανίστηκε στο δωμάτιο κρατώντας στα χέρια του μιά λεκάνη, μια κανάτα και τα πανιά, ο Sirius βούτηξε μέσα στην λεκάνη το νερό της κανάτας και βούτηξε μέσα στο νερό το πανί, το στράγγιξε, το δίπλωσε και το έβαλε πάνω στο μέτωπο του δεκαπεντάμηνου βαφτισειμιού του. Ο Henry κλαψούρισε, ο Sirius βούτηξε το δεύτερο πανί μέσα στην λεκάνη και έβρεξε με αυτό τα χείλη του βαφτισειμιού του. Ο James δάκρυσε καθώς κήταζε τα πράσινα μάτια του γιου του. Ο Fleamont κήταξε τον γιό του και έγνεψε καταφατικά, πρός το μέρος της γυναίκας του, καθώς χάιδεψε, απαλά το χέρι της γυναίκας του, η Euphimia κοίταξε τον εγγονό της. Ο Fleamont εμφανίστηκε στο άνοιγμα της πόρτας και χαμογέλασε στον γιό του.

Χαρι ποτερ Donde viven las historias. Descúbrelo ahora