Το Δωμάτιο των Ευχων

24 0 0
                                    

Όλα τα παιδιά ήταν στην μεγάλη τράπεζαρία και έτρωγαν πρωινό τότε ακούστηκαν φτερουγίσματα τα παιδιά σηκώσανε το βλέμμα τους και είδανε τις κουκουβάγιες να μπένουν πετώντας μέσα στην μεγάλη τράπεζαρία. « Τι έχουμε πρώτη ώρα ;» ρώτησε ο Lorenzo Ergerd. «Ξόρκια με τον καθηγητή Flitwick και μάλιστα σε συνδιδασκαλία με τους Griffindor » είπε ο Draco Malfoy γελώντας. «Τέλεια θα γελάσουμε » είπε ο Theodore. «Αυτό είναι σίγουρο Theo » είπε ο Henry,τα αγόρια χαμογέλασαν , καθώς κατάλαβαν τι εννοούσε ο αρχηγός τους, τα παιδιά πήραν τις σάκες τους και βγήκανε από την μεγάλη τράπεζαρία. Ανέβηκαν τις μαρμάρινες σκάλες και διέσχισαν τον διάδρομο προς την πόρτα της τάξης των ξορκιών. Ο Henry χτύπησε την πόρτα της τάξης και περίμενε. «Περάστε» άκουσαν την φωνή του Καθηγητή Flitwick. Οι Θανάσοιμοι άνοιξαν την πόρτα και μπήκανε μέσα στην τάξη.Ο Flitwick σήκωσε το βλέμμα του και κήταξε τους Θανάσοιμους. «Βρε βρε καλώς τα μάτια μου »είπε στους Θανάσοιμους. Τα παιδιά μπήκανε μέσα στην τάξη κλείνοντας την πόρτα πίσω τους, και κατευθυνθείκαν προς τα πίσω θρανία της τάξης όπου και κάθισαν στις καρέκλες μπροστά από τα θρανία . Σε λίγο η πόρτα άνοιξε και στο κατώφλι εμφανίστηκαν τα παιδιά του Griffindor, μπήκανε μέσα στην αίθουσα κλείνοντας πίσω τους την πόρτα. Και κάθισαν στις θέσεις τους, στα θρανία στο βάθος αλλά και στα μπροστινά θρανία της τάξης. Ο Proffessor Flitwick κοίταξε όλα τα παιδιά και χαμογέλασε.Οι Θανάσοιμοι κούνησαν τα ραβδιά τους προς το μέρος του Golden Trio και αόρατα σχοινιά έδεσαν γερά τα τρία παιδιά.

Χαρι ποτερ Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ