Ο Henry , ο μπαμπάς του και οι νονοί του μαζί με τους θείους του και τους γονείς των φίλων του και τους φίλους του, διακτηνήστηκαν στο Hagletton, και άρχησανε να περπατάνε στους χωματένιους δρόμους. Ο Draco κοίταξε τον ξάδερφο του. Ο Henry δεν γύρισε το κεφάλι του να κοιτάξει τον ξάδερφο του, έβγαλε από την τσέπη του μακρύ μαύρου μανδύα του το ραβδί του, όπως και τα υπόλοιπα παιδιά. Σε λίγο είχαν φτάσει μπροστά από τις πύλες του κτήματος που περιέβαλε το Gaunt Manor. Οι δύο πύλες ανοίξανε επιτρέποντας στους επισκέπτες να μπουν στο κτήμα που περιέβαλε το μεγάλο πέτρινο σπίτι. Ο James κοίταξε τον γιό του δίπλα του, ο Henry δεν μίλησε καθόλου. Σε λίγο είχαν φτάσει μπροστά από τις πύλες του κτήματος που περιέβαλε το Gaunt Manor. Οι δύο πύλες ανοίξανε επιτρέποντας στους επισκέπτες να μπουν στο κτήμα. Τα παιδιά κοιτάχτεικαν μεταξύ τους και έγνεψαν καταφατικά, περπατώντας στο πέτρινο μονοπάτι προς το σπίτι . Όταν έφτασαν έξω από την είσοδο του σπιτιού. Ο James χτύπησε το ρόπτρο σε σχήμα κεφαλής βασιλήσκου και σε λίγο ,τους άνοιξε το σπιτικό ξωτικό, ο Dean. Ο James, ο Sirius, ο Remus, ο Henry, οι φίλοι του και οι γονείς των παιδιών μπήκανε μέσα στην αίθουσα υποδοχής , ο Marvolo Gaunt εμφανίστηκε στο κεφαλόσκαλο της μεγάλης μαρμάρινης σκάλας. «Henry Draco ελάτε λίγο επάνω στο γραφείο μου που θέλω να σας μιλήσω » είπε ο Marvolo, ο Henry και ο Draco κοιτάχτεικαν μεταξύ τους και ακολούθεισαν τον θείο τους, στον επάνω όροφο του σπιτιού και στο γραφείο του. Ο Marvolo Gaunt άνοιξε τις πόρτες του δωματίου και μπήκε μέσα στο μεγάλο κυκλικό δωμάτιο. Πήγε και κάθισε στην καρέκλα πίσω από το γραφείο του. Έγνεψε κοφτά στα δύο αγόρια να καθίσουνε στις δύο καρέκλες μπροστά στο γραφείο του. Τα δύο παιδιά κάθισαν στις καρέκλες, μπροστά στον Marvolo. «Αγόρια μου θέλω να σας μιλήσω για λίγο για κάτι πολύ σημαντικό»είπε. Τα δύο παιδιά κοιτάχτεικαν μεταξύ τους ανύσυχα . «Δηλαδή θείε;» ρώτησαν και οι δύο. «Δηλαδή ότι έχετε φτάσει πιά στην κατάλληλη ηλικία για να σας παραδώσω τα βιβλία με τα ξόρκια που είχε γράψει ο πατέρας της Daphne's ο Lord Voldemort »είπε ο Marvolo. Τα δύο αγόρια κοιτάχτεικαν κι χαμογέλασαν χαρούμενα. Ο Marvolo πήγε προς την βιβλιοθήκη του δωματίου και πήρε δύο μαυρα βιβλία, επέστρεψε στο γραφείο του και τα έδωσε στα δύο αγόρια. «Σε ευχαριστούμε θείε » είπανε τα δύο αγόρια. «Χαρά μου αγόρια μου »είπε ο Marvolo. «Επίσης Henry θέλω να σου δώσω ένα δωράκι »είπε ο Marvolo. «Τι δώρο θείε; »τον ρώτησε ο Henry παρεξενεμένος. Ο Marvolo έβγαλε από το δάχτυλό του το μαύρο δαχτυλίδι του και το ακούμπησε πάνω στο γραφείο του, χαμογελώντας στον Henry. «Το δαχτυλίδι σου;» ρώτησε ο Henry.«Ναι »είπε ο Marvolo χαμογελώντας. Ο Henry γλίστρησε το δαχτυλίδι από όνυχα και ελεφαντόδοντο στο δάχτυλο του και χαμογέλασε. «Σε ευχαριστώ θείε Marvolo »του είπε. «Παρακαλώ αγόρι μου »είπε ο Marvolo. Τα δύο παιδιά σηκώθηκαν από τις θέσεις τους μπροστά στο γραφείο του θείου τους και πήγαν προς τις δύο πόρτες του δωματίου.
أنت تقرأ
Χαρι ποτερ
أدب الهواةΟ James επέζησε από εκείνη την τραγική νύχτα και είναι πολύ υπερπροστατευτικός απέναντι στον μονάκριβο γιό του.Και ανέφερα και εμονικός, ψυχαναγκαστικός και εξαιρετικά παρανοϊκός;.Ο Sirius και ο Remus θα ήταν πάντα γύρω από τον Henry καθώς ηταν ο ν...