Η Επίσκεψη στο Sirney

57 0 0
                                    

Ο James βρισκόταν στην κρεβατόκαμαρα του ντυνώτανε για να πάει μία βόλτα όταν ετοιμάστηκε κατέβεικε στο σαλόνι όπου βρήκε τον Sirius να παίζει μαζί με τον γιό του ,ο Sirius σηκώσε το βλέμμα του και κοίταξε τον James . Ο James έγνεψε καταφατικά στον Sirius πήγε προς την πόρτα την ανοίξε κι βγήκε από το σπίτι. Διακτηνήστηκε στην επαρχία του Syrney περπάτησε στον δρόμο και σε λίγο σταμάτησε μπροστά στο σπίτι των Dursley's μπήκε στον κήπο του σπιτιού και περπάτησε μέχρι την πόρτα του . Χτύπησε την πόρτα και αμέσως του ανοίξε η Testly το σπιτικό ξωτικό. « Mr. Potter περάστε » είπε, ο James πέρασε μέσα στο χόλ του σπιτιού το σπιτικό ξωτικό τον οδήγησε στο καθιστικό όπου βρήκανε την αδερφή της lily's την Petunia Dumbledore Dursley και τον Maggle σύζυγο της τον Vernon Dursley να κάθονται στις πολυθρόνες. «James χέρωμαι που σε βλέπω » του είπε η Petunia.« Κάθισε » συμπλήρωσε . Ο James κάθισε στην πωληθρώνα πίσω του. Η Petunia στράφηκε πρός το μέρος του σπιτικού ξωτικόυ και του είπε. :« Testly φέρε μας το μπουκάλι με το ουίσκι της φωτιάς και τρία ποτήρια ». « Αμέσως κυρία »είπε το ξωτικό και εξαφανίστηκε στην κουζίνα σε λίγο γύρισε κρατώντας τον δίσκο με το μπουκάλι με το ουίσκι της φωτιάς και τα τρία ποτήρια ακουμπήσε πάνω στο τραπεζάκι του καθιστικού τον δίσκο υποκλίθηκε κι αποχωρήσε από το καθιστικό η Petunia έβαλε λίγο από το μπουκάλι με το ουίσκι στα τρία ποτήρια πήρε το δικό της ποτήρι και ίπιε μία γουλιά από το ουίσκι. «Πως είναι ο Henry; » ρωτήσε. « Καλά είναι »αποκρίθηκε ο James «Χέρωμαι για αυτό »είπε η Petunia .« Εσύ;»ρωτήσε ο James. « Μία χαρά» είπε η Petunia .« James έχω τρία μπαούλα από την Lily το ενα είναι για το Henry » πρόσθεσε ,ο James την κήταξε ερωτηματικά. « Φέρτο μου » της είπε ,η Petunia εγνεψε και σηκώθηκε από την πωληθρώνα που καθότανε βγήκε από το καθιστικό και σε λίγο επέστρεψε σέρνοντας πίσω της ενα μεγάλο μπαούλο, το έδωσε στον James , εκεινος κήταξε το ρολόι του, άφισε το ποτήρι του στο τραπεζάκι του σαλονιού, σηκώθηκε από την ποληθρώνα που καθότανε έτοιμος να φύγει η Petunia του έδωσε το παλτό του, εκείνος το φόρεσε , η Petunia τον συνοδέψε στο χόλ ,ανοίξε την πόρτα της εισόδου. « Petunia αν θέλεις μπορείς να έρθεις να μας δεις ξέρεις που είναι το Potter Manor »είπε ο James. « Θα το ήθελα πολύ » του είπε η Petunia. Ο James βγήκε από το σπίτι των Dursley's . Διακτηνήστηκε στο Potter's Manor .Η Petunia έκλεισε την πόρτα του σπιτιού , κι επέστρεψε στο καθιστικό όπου βρήκε τον Vernon να είναι καθισμένος στην πολυθρόνα δίπλα από το τζάκι κάθισε στον καναπέ και αναστέναξε θλιμμένη. Ο Vernon την κήταξε θλιμμένος. « Petunia γλυκιά μου οι αναστεναγμοί δεν θα φέρουν πίσω την Lily» είπε ο Vernon. «Έχεις δίκιο Vernon »,αποκρίθηκε η Petunia πήγε προς τα δύο παρκοκρέβατα του γιου και της κόρης της και τους σήκωσε αγκαλιά επέστρεψε στον καναπέ όπου και κάθισε . Ο James μπήκε μέσα στην αίθουσα υποδοχής του Manor και έβγαλε το παλτό του και το κρέμασε στον καλόγερο, στάθηκε στο κατώφλι του μεγάλου σαλονιού , ξαφνικά άκουσε βήματα στην σκάλα γύρισε και είδε τον Sirius και τον Remus να κατεβαίνουν με τον μπανιαρησμένο γιο του . Ο Sirius κήταξε το μπαούλο δίπλα στον James . « Sirius Remus μπορείτε να το πάτε στην σοφίτα; » ,τους ρώτησε ο James. « Φυσικά »,αποκρίθηκαν εκείνοι έδωσαν στον James το μωρό πήραν το μπαούλο και ανέβηκαν την σκάλα για να το πάνε στην σοφίτα , ο Henry χασμουρήθηκε απαλά ο James τον πήρε στην αγκαλιά του και τον φίλησε στο μέτωπο. « Da da » είπε ο Henry. « Αγοράκι μου » είπε ο μπαμπάς του . Ο James σηκώθηκε από τον καναπέ και πήγε προς το παρκοκρέβατο του γιου του όπου και τον ξάπλωσε προσεκτικά τον σκέπασε καλύτερα με την κουβέρτα του .«"Όταν πέφτει η σκοτεινιά χάνεται ο ήλιος μακριά τα άστρα πέπλω του ουρανόυ γιναν φωλιά του φεγγαριού μην ρωτήσεις το γιατί κρύα νύχτα θα απλωθεί ζώντας μες στην σκοτεινιά βλέπω το φως πιο καθαρά πέφτει απλόχερα η νυχτιά θάβει βαθιά τα μυστικά όλα αλλάζουν ξαφνικά κράτα τα μάτια σου κληστά "» . Ο James χαϊδεψε τα μαυρα μαλλιά του γιου του κι έμεινε καθισμένος στο βελούδινο χαλί μπροστά στο παρκοκρέβατο , κοιτάζοντας τον . Που κημόταν. « JAMES » φωνάξαν ο Sirius και ο Remus καθώς έμπαιναν στο καθιστικό. « Shh » είπε ο James βάζοντας το δάχτυλό του μπροστά στα χείλη του και έγνεψε προς το παρκοκρέβατο ο Sirius και ο Remus κοίταξαν τον βαφτισειμιό τους που κημόταν στο παρκοκρέβατο του πήγαν και κάθισαν στον καναπέ. « Μόλις τώρα τον κοίμησα» τους είπε και κάθισε μαζί τους στον καναπέ. Ο Remus χαμογέλασε στον James . Ο James του ανταπέδωσε το χαμόγελο. . «Το ήξερα ότι είσαι πολύ καλός πατέρας James » του είπε ο Remus , ο James χαμογέλασε στον φίλο του. Ο Remus σηκώθηκε από την ποληθρώνα που καθότανε και πήγε προς το παράθυρο τράβηξε στην άκρη τις βαριές γκρί κουρτίνες που το καλύπταν άλλοτε και κήταξε έξω στους ανθισμένους κήπους του σπιτιού. Ο James σηκώθηκε από την θέση του στην πολυθρόνα και πήγε προς το παρκοκρέβατο του γιού του.

Χαρι ποτερ حيث تعيش القصص. اكتشف الآن