Jisoo'dan
Çalışmayı saat gece 2'de bitirdik.Sabah kalktığım gibi banyoya girdim.Üstüme forma giyip altıma kot şortumu giydim.Saçımı açık bırakıp aşağıya indim.3 kız oturmuş kucaklarında yulaf televizyon izliyorlar.İster istemez gülümsedim.Çok uğraşıyorlar.Dansla,şarkıyla,şarkıyı söyleyip kaydetmekle,diyetle,sporla,modayla,linçlerle ve hakaretlerle.
Lisa bana gülümsedi "Kızlar unniemiz giyinmiş" Jennie ve Rosie bana döndüler. Rosie sonradan Jennie'ye döndü "Jennie!Maç kaçta?!" Jennie sakince saate bakıp cevapladı "40 dakika sonra" sonra endişeyle tekrar etti "40 dakika sonra!" sırıtıp devam ettirdim "Hadi gidin giyinin" koşarak yukarı çıktılar.
Yaklaşık 15 dakika sonra aşağıya geldiler.Jennie araba anahtarını gösterdi "Hadi çıkalım" arabaya bindik.Maçın başlamasına son 25 dakika vardı ve biz trafikte boğuluyorduk.Jennie'nin gözü sinirden dönmüştü.Yandaki herkese küfür edip makas atıyordu.Makas atıp sahil yoluna indi.Dakikada 350 hızla giderek 5 dakika da stadyuma geldik.
Güvenlikler Jennie ve bizi görünce saygıyla eğilip içeriye korumayla yolladılar.Jennie ne kadar hoşnut olmasada ses çıkarmadı.Aslında Tanıdıkların olduğu bir bölüm vardı.Ama Jennie öyle şeylerden nefret ettiği için hep taraftar koltuğu alırdı.
Yerimize oturduk Jennie somurtarak korumaya döndü "Daha ne kadar daha burda duracaksınız?" robotik sesiyle cevapladı "maç bitene kadar" Jennie cevap verecekken arkadan gelen ses ile sustu. "Gidebilirsin!" Babası Joo-won Jennie'nin yanına geldi.
"Bir şey mi oldu Joo-won bey?" Dedi Jennie sertçe.Babası başını iki yana sallayıp "Tıck tıck tıck!Olmadı güzel kızım.Babanım ben senin!"
Jennie sinirle dönüp konuşmaya devam etti "Babalığını yapsaydın o zaman! 'Sen bir hatasın'-" babası sinirle taraftarları takmayıp konuştu "Jennie Kim!Şu an evde değilsin!" Babası sinirle ayrıldı.Lisa Jennie'nin saçını okşarken biz de Rosie ile çalan düdük ile irkilip maça odaklandık.Tam karşı takım kaleye gol atacakken top bizim tarafa gelmeye başladı.
Kasıtlı olduğunu anlayınca elimi Rosie'nin yüzünün önünde tutup gelen topu tek elimle kavradım.Sonra önümüzdeki güvenliklere uzattım.Onlarda özür dileyip topu aldılar.
Jennie hızlıca bize dönüp konuşmaya başladı "İyi misiniz?Gidelim mi?Bir şey oldu mu?" Rosie gülümsedi "Jennie bir şey yok korkma,aynı zaman da önüne bak çünkü gol atacağız." Önümüze döndük.Kulağımıza bazı sesler dolmaya başladı "Min yoongi ceza sahasında!"
"İşte GOLL!" oturduğumuz yerden ayağa kalkıp tezahürat yaptık. "DEVRE ARASI" diye bir ses gelince çantalarımızdan telefonumuzu aldık.Jennie çalan telefonunu hemen açıp konuştu "tamam.TAMAM DEDİM YA!" telefonu kapatıp döndü. "Akşam şampiyonluk için amcamın otelinde kutlama yapacağız" hepimiz gülümsedik.
Lalisa suyunu alıp yudumladı"Tamam güzel de biz ne giyeceğiz?Zaten toplasak 6 tane topuklumuz var biri beyaz biri siyah" Rosie gülümsedi "Benim eski lisedekileri getiririm Lalisa!" Rosie'ye döndüm "Oha onlar çok karmaşıktı" Rosie "Jenjen yardıma gelirse hallederiz" Jennie kafasını aşağı yukarı salladı. Çalan düdük ile önümüze döndük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALLERİNE
FanficÜnlü balerin 4 kız ve Jennie Kim'in ünlü babasının en ünlü futbol grubu. 072623