0,4

211 11 3
                                    

Rosie'den

Gözüme camdan vuran güneş ışığı ile ayıldım.Ağrıyan başımla dün olanları hatırladım.Sabaha kadar içmiştik ve Jennie'nin babası bizi eve bırakmıştı.Ayağa kalkıp dolabımı açtım.Beyaz bir body giyip altıma pembe bir ince kumaştan etek giydim pointemi çantaya koyup aşağıya indim.Kızlar hazır şekilde bekliyorlardı.Bugün araba sırası bendeydi.

Jisoo kafasını ovalayıp "Ağrı kesici alalım" Lisa kafasıyla onaylayıp "Yemekte alalım!Sıcak suyu ben termosa koydum" onaylayıp arabaya bindik.Markete gelince biz Jennie ile arabadan indik.

"Rosie bu kadar fazla almana gerek yoktu" derin nefes alıp "Jennie sadece 50 kilosun diye 2 ay diyet yapıp 39'a düştün azıcık fazla yesen ne olur" kafasını iki yana salladı "olmaz sonra 1 hafta aç kalıyorum" somurtarak içecek reyonuna gittim

Yiyecek reyonunda olduğu için bağırdım "Ne istiyorsun?"

Jennie cevap verecekken arkadan biri cevap verdi "Su yeterdi aslında" arkama döndüğümde gözlerim büyüdü Park Jimin vardı "Özür dilerim size seslenmemiştim" kafasını sağa yaptırıp "Biliyorum..Hem siz nereye gidiyorsunuz böyle?" Kafamı onun gibi sağa yaptırdığımda gülümsedi "İşe" şaşırdı "İşe böyle mi gidiyorsunuz?" Başımı iki yana salladım "Evet isterseniz siz de gelin" başıyla onayladı "Sizli bizli konuşmaya gerek yok bence".

Gülümsedim Jennie gelince eğilip selam verdi.Konuştum "Jimin Bey- Jimin de bizle işe gelecek." Gülümseyerek onayladı.Kasaya gidip ödedik "Jimin Bey siz isterseniz Rosie'nin arabasını takip edin" dedi Jennie sakince.Kafasıyla onayladı.Arabaya bindik.

Radyoyu açtığımda bizim şarkımız çıkınca deli gibi bağırıp söylemeye başladık

"휘파람
Uh 휘 파람 파람 파람
(Can you hear that)
휘 파라파라 파라 밤
휘파람
Uh 휘 파람 파람 파람
(Can you hear that)
휘 파라파라 파라 밤
Hold up
아무 말 하지 마
Just whistle to my heart
그 소리가 지금 나를
이렇게 설레게 해 Boom boom
생각은 지루해
느낌이 Shh
Every day, all day
내 곁에만 있어줘 Zoom zoom"

Vardığımızda kahkaha atarak arabadan indik.Jennie Lisa'nın sırtını patpatladı "Seni vocal olarak duydum ya.." hepimiz kahkaha attık.Parlayan gözlerini bize çevirdi Jimin "dansçı mısınız?" Jisoo cevapladı "sayılır"

BALLERİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin