0.8

109 8 0
                                    

Jennie'den

Lalisa ile dışarı çıktık.Yolun ortasındaydık.Arka taraf olduğu için sakindi.

"Sigaram bitmiş alıp geliyorum" dediğinde onayladım benimde yanımda yoktu.

...

10-15 dakika geçti ve Lalisa hala piyasada yok korkum gittikçe artmaya başladı.Üstümdekileri aldırmadan koşmaya başladım.Yolda koşarken ayağım bir şeye değdi.Yumuşak bir şey.Kafamı yere indirdiğimde kanlar içinle Lili'yi görmeyi beklemiyordum.Korkuyla bağırdım ve Lalisa'nın yanına çöktüm.Kafasını yukarı dizlerimin üzerine koydum.

Ağlarken bağırmaya başladım.
"Yardım edin lütfen!" Gidemiyordum hiç bir yere telefon yoktu yanımda.

Aklıma gelmesiyle Lalisa'nın telefonunu açtım ve arama rehberindeki ilk numarayı aradım.Adına baktığımda Jung-Kook yazıyordu aldırış etmeden devam ettim çaldırmaya.Son saniye açtı

"Lalisa?Kızların yanına geldim Jennie ile sen yoktun bir şey mi oldu?" dediğimde hıçkırarak ağlamamı tutamadım "Lalisa!İyi misin?"

"Jıngkook ben Jennie" dedim ağlayarak "Lisa'ya bir şey oldu kanlar içinde tam emin değilim şu an yolun ortasındayız nolur gel nefes alamıyorum" dedim hızlıca "geliyoruz" dedi hızlıca ve kapattı.Nabzına baktığımda 1 dakika'da 60'dan azdı ve gittikçe düşüyordu bağırarak ağlamaya devam ediyordum.Saçını okşayarak konuştum "Beni bırakamazsın,bizi bırakamazsın!" Dedim sessizce

Bir sesin Lalisaya bağırmasıyla o yöne yöneldim.Jungkook ve Taehyung koşuyordu.

Jungkook çöküp Lalisa'yı kucağına aldı.Ben daralarak ağlamaya devam ediyordum.
"Kızlar nerede haberleri var mı?" dedim

"Haberleri var Jin ve Jimin onları sakinleştiriyor.Araba burda binidirip hastaneye gidicez." Dedi.
Kafamı salladım.Ayağa kalktığımda afallayarak geriledim.Taehyung belime kolunu sarıp yürüttü.Taehyung ve Jungkook önde ben Lalisa ile arkaydım.

...

Acilin önünde deli gibi ağlayan bir salak vardı.O salak bendim.Gözlerim acıyordu ama ben hala ağlıyordum.Taehyung sakinleşmem için bir kaç şey söylüyor duruyordu.Saçımı okşamaya başlamasıyla sessiz bir şekilde ağlamaya devam ettim.Üstüm kan içindeydi yüzümde ve elimde,kıyafetimde kan vardı.

Acilden içeri koşarak iki kişi girdi.Jisoo ile Roseanne.Unnie gelip bana sıkıca sarıldı

"Unnie" dedim "Efendim jen?" Diye sordu "bir şey olur mu?" Dediğimde sustu.Gözü dolunca "chae benle lavaboya gelir misin?" Dedim.Kafasıyla onayladı ve sakin bir şekilde lavaboya girdik.Başımı tutup yere çöktüm.Ağlamaua devam ettim.Başım zonkluyor ve ağrıyordu ama aklıma önüme çıkışı geldiğinden dolayı dayanamıyorum.

Chae ıslak peçete ile yüzümü temizlemeye başladı."sakin ol geçicek her şey" dedi."ben izin verdim gitmesine peşinden gitmesem tanrı bilir-" sözümü kesti."Ssh!Sus bakayım üzme kendini hadi kalk" dediğinde elini tutup kalktım.

"Kızlar benim acil gitmem lazım" dedi Jisoo."Annem ile alakalı" dediğinde onu yolladık."Chae telefona bakıp "Benim de gitmem lazım.Ablam yeğenimi bana bırakacakmış görüşürüz" dediğinde el salladım.

Tek kaldım.Lalisa ben jungkook,Taehyung

Ne yapacaktım?Hayır Sua gibi onu kaybedemezdim bir sırdaşımı daha yolda can verirken görmezdim.

Doktor çıktığında koşarak peşine gittim.

"Lalisa iyi mi?" sustu "Nolur bir şey söyleyin" dedim.

"Bayan Lalisa..Hayata tutuna bilme ihtimali yüzde 42" demesiyle çöktüm.
"Yoğun bakıma alıcaz.Elimizden geleni yapıcaz." Deyip hızla ayrılması ile nefes aldım duvara tutundum.Gelen ayak seslerinin olduğu yöne döndüğümde Taehyung gelmişti.

"İyi misin?" dediğinde cevap vermedim.Verecek halim yoktu tek yapabileceğim şey mezara gidip sua ile konuşacaktım.

"Ben" dedim."birazdan gelicem siz burda lili'nin başında durun" dedim

Arkamı döndüğümde kolumdan tutup kendisinine çekti.

...

Sua Annesi Koreli babası italyalı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sua
Annesi Koreli babası italyalı.Jennie ile anaokulundan lise sona kadar arkadaştı.En yakınıydı.Her şeyi o idi.Bir birleri olmadan dayanamazlardı.Yapışık ikiz gibiydiler.Birbilerinin kıyafetlerini giyerdiler.
Jennie şiddet gördüğünde onu teselli ederdi.Suaya zorbalık yapılınca Jennie de suayı teselli ederdi.Üniversite 1'de Jennie okulu bıraktı.Babası onu zorla balerin yaptı.Jennie'nin hayali buydu.Ama okumak istiyordu.Okuyup olmak.Sua Jennie'nin ilk gösterisine gittiği gün.Saat 19.21 Gösteri bitmişti ve sua yoktu aynı arka çıkıştan o sokağa yürüdü yerde kanlar içinde aynı pozda o arkadaşı.Jennie şok içinde ambulansı arayıp ağlıyordu.2 hafta sonra yüzde 50 yaşama şansını bitirdi.O bu olaydan 2 hafta sonra öldü.Jennie çıldırdı deliye döndü.Kızlar sua'yı hiç bilmedi.Jennie hiç anlatmadı.Her gece mezara gidip ağladı.
👻💕
👻💕
👻💕

Nasildiii balli tarcinli kurabiyelerim 🍪🍯🍂

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasildiii balli tarcinli kurabiyelerim 🍪🍯🍂

BALLERİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin