Lisa'nın dediği şey ile hepimiz kala kaldık.Bu şey neydi?
Şaka olmasını umduğum şeyle Lisa'ya cevap verdim "Bangtan'ı nasıl unutursun?" düşündü "Bangtan'ı biliyorum Bay Kim'in futbol takımı"
"Onlar işte bu erkekler" kafasını hayır anlamında salladı "Hayır daha 2019 sezonu bitmedi Bay Kim takım üyelerini mi değiştirdi? Jongsuk ve Taeyang gidecekti diye hatırlıyorum"Jisoo atladı "2019 mu?" Jin'de aynı soruyu sordu "2019 mu dedi cidden"
Lisa sinirlendiğini belli etti "Şaka falan mısınız şakaysa komik değil!2024'te olacak halimiz yok" Jungkook iç çekti "Lalisa Manobal 2024 yılındayız" Jennie jumgkook'a bağırıp kızdı "Bay Jeon!Pat diye söylenmez!" Lalisa şaşkınca Jennie'ye döndü "Jenjen bana sen olayları anlatır mısın?"
"Lili'm bak şimdi.Bizim çok önemli bir gösterimiz vardı.Tanımadığımız insanlar -şapkalı ve maskeli- bizi ve kızları kesiyordular.Biz dışarı çıktık sonra sen sigara almak için yakındaki markete gittin yaklaşık 15-20 dakika bekledim seni gelmedin korktum tam giderken yolda yatan seni gördüm çok korkunçtu!"
Gözleri doldu Jennie'nin Jungkook "Bayan Kim bu olay yaşandığından beri ağlıyor normalde hiç ağladığını duyup görmemiştim" cevap verdim "bizde hiç görmedik bu ilk oldu"Jennie konuştu "Her neyde.Sonra ben telefonumu unutmuşum çok korktum telefonunu buldum hemen listedeki ilk kişiyi aradım.İlk kişi Bay jeon yani Jeon Jung Kook'muş Tae Hyung ve Jung Kook geldi.Hızla hastaneye geldik.3 gündür hastaneden çıkmanı bekliyoruz.Canım Lili'm kokunu bile özlemişim çok korktum.Öyle korktum ki Su-"
Jisoo saçını geriye atıp kaşını çattı "Su?"
Jennie olayı kıvırtmak için konuştu"Su bile içemedim çok acayip korkunçtu."Lali korkmuş gözlerle bize bakıyordu.Lali bir anda şunları söyledi "Bay Kim hala sana zarar veriyor mu Jennie?" 4 erkek bize bakarken Jennie cevap verdi "Ne zararı aşkım o eskide kaldı" Jennie Lali'nin alnını öptü.Sonra Jimin geldi.
Tae Hyung kaşlarını çattı "Zarar derken?"
Cevap verdim "Eski ve gereksiz olaylar boş ver Oppa" dediğimde bana baktılar .İyi kıvırttım olayı.Ama Jimin bir farklı bakıyordu.Takmadım.Doktor geldiğinde Jisoo yanına gidip her şeyi anlattı doktor "Tamam bu dedikleriniz doğru bir tedavi yolu değil.Bir kaç güne hatırlar her şeyi" hepimiz onayladık
....
Bavullarımızı almıştık ve havalimanındaydık.Yol boyu konuşmadık.Uçağa binip koltuklarımıza oturduk.
"Ne giyeceksin" dedi "Göstereyimm" dedim.Beyaz giymek isterdim ama gelin gibi görüneceğim için kırmızı uzun fiziği belli eden bir elbise seçmiştim.
"Güzelmiş." Dedi kısa kesip.
"Bir şey mi oldu?" Dediğimde elleriyle oynamaya başladı "Hiç hiç bir şey olmadı sana öyle gelmiştir." Dedi.Takmadım.O cam kenarındaydı.Camı açmak için üstüne eğildim.Eğilmem ile inlemesi bir oldu "İyi misin?!" "İyiyim Ros." dedi.
"Ne,Ne oldu,nasıl oldu?" "Geçen maçta karşı takım olan Stray Kids'den Minho ile çarpıştık Chan'ın kramponu karnıma girdi.Ama önemli değil gerçekten"
"Ne gerek vardı gelmene dinlenseydin!Daha kötü olucaksın" dedim.Son cümleyi aegyo ile söylemiş olabilirim.Güldü.Yol boyu konuşmadık.
Uçaktan indiğimde gördüğüm yüzle yüzüm soldu.
Annem,üvey babam,ablam ve yeğenim...
ᴄʜᴇᴇʀ ᴜᴘ ୧⍤⃝୨ ୧⌓̈⃝୨ ୧⍥⃝୨ᴄʜᴇᴇʀ ᴜᴘ ୧⍤⃝୨ ୧⌓̈⃝୨ ୧⍥⃝୨ᴄʜᴇᴇʀ ᴜᴘ ୧⍤⃝୨ ୧⌓̈⃝୨ ୧⍥⃝୨ᴄʜᴇᴇʀ
Asklarim balli tarcinli kurabiyelerim 🍪🍯.
Bölümleri zor zar yazdım daha güzelleri gelicek sizleri öpüyorum bol bol
YAZA HAZIR OLUN🌞🌺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALLERİNE
FanficÜnlü balerin 4 kız ve Jennie Kim'in ünlü babasının en ünlü futbol grubu. 072623