Jennie'den
25 dakikadır Chaeyoung ile ayakkabı ayıklıyorum.Rosie ayakkabıları bez bir çantaya doldurmaya başlayınca saçlarımı geriye atıp "Sonunda!Bitti!" Rosie doldurduğu poşeti gösterip "Hadi kalk eve geçelim" ayağa kalkıp arabaya doğru yürüdük.Arabamın tanıma gelince kilidini açıp bindim.Son gazla sürüyordum.Rosie bana hızla döndü "Sakin mi olsan? Zaten futbolcular ve tanıdıklar olucak".
Başımla onayladım ama yavaşlamaya gerek kalmadı çünkü eve varmıştık bile.Zile bastığımda kapıyı Jisoo açtı. "Hadi hızlı olun!"
Onaylayıp koşar adımlarla odama gittim.Odalar iki kişilikti Lalisa ile ben kalıyordum. İçeride hazır şekilde bekleyen Lalisa'yı görünce ona ayakkabı uzattım "Sağol ya.Yarım saat sonra başlıyor" dediğinde gülümseyip "Joo-won özel araba gönderdi yolda hızlı olalım"Kafasıyla onayladıktan sonra bana kıyafet uzattı.Giyinip ayakkabıları giydim.
Kapının önünde bekleyen arabaya bizi görünce Kapısı açıldı.Beraber bindikten sonra Jisoo çantasından formasını çıkardı. "Kim Namjoon'dan imza alacağım!" Bende çantamı gösterip konuştum "Min Yoongi beni beklesin!" Hepimiz kahkaha tufanı kopardık.Kapımız açılınca susup indik.
Tüm kameralar bizi çekmeye başlayınca Jisoo elimi tuttu.İnce detaylarımızı bilmesi hoşuma gitmedi değil.
Gazeteciler konuşmaya başladı
"Evlenecekmişsiniz doğru mu?"
"Kimle evleniyorsunuz?"
"Sevgiliniz kim?"
"Sakladığınız bir şey miydi evlilik?"Duyduğum sorularla gözlerim büyüdü.Ne yani babam bu seferde evleneceğim yalanını mı ortaya koydu? Tanrım şu adamın bu davranışlarından nefret ediyorum! Gazetecilerin arasından kaynayıp içeri girdiğimizde bir kişi bana seslendi "Jennie Kim?" Arkamı döndüğümde Nayeon'u görmemle sırıttım "Twice! Sizde gelsenize!"
Nayeon bağırdı "Baban seni çağırıyor sonra geliriz" elimi yumruk yapıp kızlara döndüm parmağımla futbolcuların yanındaki masayı gösterdim "Kızlar ora bizim rezerve yerimiz siz geçin ben Joo-won Bey'e bakıp geliyorum"
Joo-won Bey röportaj yaparken eliyle 'gel gel' haraketi yaptı.
Yanına gittiğimde rahatsız olacağım şekilde omzuma elini koydu.
"Evet haberler doğru Kim Ruby Jane Kim Jongin ile evleniyor!" Dediğinde tüm gözler bize dönmüştü kulağına fısıldadım "Ne saçmalıyorsun?!" gülümseyerek cevap verdi
"Ben senin babanım!" sinirle solurken gazeteciler gözlerde görünmüyordu.Sinirle bağırdım "O zaman bana küçük yaşta onları yapmasaydın pislik herif!" Gözler bize dönünce sinirle yumruk yaptığım eli serbest bırakıp sinirle masaya gittim.
Herkes bana baksa bile sinirle önümdeki alkolü kafama diktim. Lalisa yüzüme düşen saçlarımı kulağımın arkasına koydu "Ne dedi yine?" Dolu gözlerimle delirmişçesine gülümseyip "Jongin ile evlenecekmişim! Ya bu adam gerizekalı mı? Niye en yakın erkek arkadaşımla evleniyorum?!" Jisoo şaşırmış gözlerle bakarken Rosie yanıtladı "Delilik bu! Alt tarafı baleriniz diye ünlü değiliz-" Lalisa düz bir sesle konuştu "Ebeveynlerimizle ünlüyüz" dolmuş gözlerim ile gülümseyerek sinirli şekilde cevap verdim
"Onlar bize ebeveynlik yapmadı bile!evlatlıktan reddetse mutlu olurum yah!"
Jisoo önündeki şarabı yudumladı "Hadi onu bunu bırakın imza alalım!" Biz kızlarla gülümseyip kalem ve formalarımızı çıkardık.
Sırıtarak yan masaya gittik Lalisa konuştu
"Selam!" Jeon Jungkook kafasını sallayarak Lalisa'ya döndü. 1-2 dakika bakıp gülümseyerek cevapladı "Selam" Rosie atıldı "Biz imza alacaktık ama?" Gülümseyerek elimizdeki forma ve kalemleri alıp tek tek imzaladıklarında hepimizin gözleri parlıyordu."Bizle otursanıza!Yani eğer isterseniz" dedi Kim Seok-Jin
Kafamızla onaylayıp çantalarımızı yan masadan alıp masalarına oturduk.
Herkes konuşurken telefonum ile uğraşıyordum.Uğraştığım şey kızlar ile ilk dansımızdı.Videoyu internetten açıp sesini kıstım ve izlemeye başladım.15-20 dakikasına geldiğimde Park Jimin ekrana eğilip "kumaşı sağdan alıp sola vermesi gerekiyor normalde..Kim bu?" gülümsedim "bir tanıdık"
Başıyla onayladı.Kim Taehyung bana dönüp konuştu"Evleniyormuşsun?" cevapladım "Öyleymiş" şaşkınca döndü "Ne Öyleymiş evleneceğinden haberin yok muydu?" Kafamı aşağı yukarı salladım "Bir de en yakın arkadaşımla evlenecekmişim.Saçmalıyor işte!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALLERİNE
Fiksi PenggemarÜnlü balerin 4 kız ve Jennie Kim'in ünlü babasının en ünlü futbol grubu. 072623