Jennie'den
Lisa'nın yanına gelmiştik.Bakıp duruyordum cama.Gelen bağırma sesiyle kafamı sola çevirdim.Jisoo dolu gözleriyle bana bakıyordu.Kızmış haliyle yaklaştı.
"Annemi kim öldürdü biliyor musun!?" Diye bağırdı bilmeyerek kafamı iki yana salladım "O SENİN ŞEREFSİZ BABAN ÖLDÜRDÜ!" demesiyle boş ifadeyle yüzüne baktım.Babam yüzünden ben azarlanıyordum.En sevdiğim insan tarafından hemde. "SENİN O BABAN ANNEMİ ÖLDÜRDÜ.SENİ TANIMASAYDIM BELKİ BU KADAR KIRILMAYACAKTIM" dedi ağlayarak."Jisoo-" sözümü kesti "KES" "Boş konuşmayı kes" dedi "Jisoo ben bir şey yapmadım bilmiyordum bile"
Dişlerini sıktı. "Beni sen kıramazdın biliyor musun?Ne yaparsan yap kıramazdın seni çok seviyordum ama o şerefsiz baban yüzünden hayatımda en değer verdiğim insan öldü!" Dedi
Anlamıyordum onu.İstesemde anlayamazdım.Çünkü annem bana annelik yapmadı.Bir kere gelip başımı sevmedi.Babam bir kere gelip beni öpmedi sarılmadı.Ben aile ne bilmiyordum evet.Ben yetimlik ne bilmiyordum.Ama şunu biliyordum yetim olsam daha mutlu olacaktım.Bu kadar travmam olmayacaktı.
"Jisoo biliyorsun seni anlayamıyorum!Niye bu kadar düşünmemi sağlıyorsun?!" Diye bağırdım yüksek sesten korkardım.Jisoo bana bağırınca afalladığım için tepki veremedim.
Yoğun bakımın önündeki masadaki çiçek vazosunu alıp yere fırlatınca hızla gözlerimi yumdum
Dejavu
*Jennie ve kardeşi Ahyeon oyun oynamak için dışardan geldiklerinde annesiyle babasının kavga ettiğini gördü.Annesi etraftaki her şeyi yerlere fırlattı.Babası kadının bileğinden tutup koltuğa fırlatıp bağırmaya başladı.Jennie korktuğu için kulaklarını ve gözlerini kapadı.Gözlerini açınca kardeşi Ahyeonu ağlarken gördüğü için dikkat çekmeden gitmek istedi.Hızla kolundan tutup dubleks evinin üst katına çıkardı*Yazardan
"Jennie?" Diye sordu Jisoo korkuyla.
Jennie'nin bilinci kısa süreliğine kapandığı için cevap veremedi.Jisoo korkuyordu.Suçlu olmamasına rağmen onu azarlayıp kötü duruma getirmişti.Jisoo'nun ağlaması şiddetlendi.Jennie'yi omuzlarından iki eliyle tutup sarstı.Jennie hızla gözlerini açınca Jisoo rahatlayıp ona sarıldı Jennie ağlamaya başlayınca Jisoo her zaman söylediği şeyleri tekrarladı"Ben burdayım"
"Ben yanındayım"
"Korkulacak bir şey yok"
"Güvendesin"
Jennie sakinleşince ağlamayı kesti."Özür dilerim bir anlık sinirle seni suçladım çok özür dilerim n'olur affet beni" deyince güldüm "Jisoo ben sana nasıl küsebilirim ki?" Diye sordum güldü.Kollarını tekrar bana sardı bende ona sardım.Bir süre sonra ayrıldı.Kafeteryadan Tae ve Jungkook geldi.
Doktor geldiğinde hepimiz gözlerimizi ona çevirdik. "Lalisa manobal'ın yakınları sizsiniz değil mi?" Diye sordu adam.Sanarsın dalga geçiyordu.Onayladık. "Durumu iyileşti fakat can güvenliği için gözlememiz lazım bu yüzden bir kaç gün hastanede kalıcak.Birazdan odaya alıcaz" demesiyle güldüm.Doktor uzaklaşınca ağlamaya başladım 3'üde değişik gözlerle bana bakıyordular.Jisoo'ya sarılıp zıplamaya başladım.
"Lisa uyandı~" diye bağırdım.Herkes gülmeye başladı.
Selam ballı tarçınlı kurabiyelerim umarım bölümü beğenmişsinizdir sınırımız 25 izlenme vote vermiyorum çünkü gelmiyor.Öpüldünüz😻💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALLERİNE
FanfikceÜnlü balerin 4 kız ve Jennie Kim'in ünlü babasının en ünlü futbol grubu. 072623