"Bebeğim, neden asabisin bugün?"
"Değilim, annem gile sinirim bozuk sadece."
"Sebep?"
"Bana bebekmişim gibi davranıyorlar! Araba almıyorlar bana! Üstelik almayı bırak kullanmama bile izin vermiyorlar! Bu çok saçmalık!"
Jungkook haklıydı.Ben de geçmiştim o yollardan, bana da uzun bir süre araba almamışlardı ve bu konu yüzünden baya bi tartışmıştık.
"Senin yaşındayken bana da almıyorlardı, liseli züppelerin bile arabası varken hem de."
"Evet ya! Bebekmiyim ben taehyung?! Gruptakiler de bebek diyor bana!"
Dudaklarını büzüp başını öne eğdiğinde arabayı çekip durdurdum.
"Neden durduk?"
"Çünkü şuan seni öpmem lazım, bunu araba kullanırken yapamam."
Konumum el verdiğince ona yaklaştım ve çenesinden tutup dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
Bir süre haraket etmeden sadece dudaklarımı bastırdım.
Sonra milimlik uzaklaşınca başını tekrar eğdi.
Çenesini tekrar çekip alt dudağını ağzımın içine alıp emmeye başladım.
Jungkook haraket etmeden dururken dudağını ısırdım.
O da kısık bir inleme ile karşılık verdi.
Burada kalıp sonsuza kadar öpebilirdim onu.
Hiçbirşey yapmamıza gerek yoktu, nefes alalım ve birbirimizle olalım yeterdi.
Kimsenin ne dediği, ne yaptığı, nasıl düşündüğü umrumuzda bile değildi.
Ben bebeğimi öperek düşüncelere dalmışken arabayı durdurmama rağmen arkadan gelen seslerle dudaklarımı ayırmak zorunda kaldım.
"Hay siksinler kornanı!"
"Bize mi çalıyorlar?"
"Büyük ihtimal, çıkma arabadan güzelim."
Arabanın kapısını sertçe çekip açıldığı gibi dışarı çıktım.
Resmen o da arabasını durdurmuş bizim arkamıza geçmiş korna basıyordu.
Camdan dolayı kim olduğunu anlayamadığımda kapısını açtı ve pişkince sırıtarak yanıma geldi.
Mark'tı bu.
"Ee taehyung görüşmeyeli nasılsın."
"Ulan sen, sen nasıl bir oruspu çocuğusun? Ben sana dün ne dedim?"
Jungkook'un duymaması için her ne kadar zor olsada sesimi yükseltmemeye çalışıyordum.
"Dün daha anlatacaklarım bitmemişti ve engel yedim. Ne yapabilirim bende mecbur karşına çıktım."
"Ulan bak! Bak benim senle hiçbir ilişkim yok. Anla artık şunu, tek gecelik birşeydi ve dahası olmayacak anladın mı? Bir daha karşıma çıkarsan seni doğduğuna pişman ederim!"
Hızla arabaya gidip kapıyı açıp içeri girdim.
"Taehyung, kimdi o neden basmış kornaya?"
"Delinin teki, boşver bebeğim okulda da geç kalacaksın."
"Taehyuuung"
Bunu kesinlikle biliyordum, benden birşey isteyecekti.
"Birtanem"
"Bugün okula gitmesem, seninle gelsem olmaz mıı?"
Ben şimdi nasıl reddedeyim ki bunu, bu ifadeyi, bu suratı. Tanrım!
"Ama jungko-"
"Yaa lütfen."
Elini uzattı ve göğsüme katıp elini aşağı yukarı hareket ettirmeye başladı.
"Bu günlük sen de işini asarsın ve... Evine gideriz hmm olmaz mıı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Know Sex? | tk
FanfictionSex bağımlısı Taehyung ve sex'in ne demek olduğunu bilmeyen sevgilisi Jungkook. Absürtlük içerir!