41 (ayıp bölüm)

12.6K 614 830
                                    

Jungkook'dan

Taehyung beni kucağında dengesiz bir şekilde banyoya götürüyordu.

Az önce yaşadığımız şeyler bana o kadar garip ve iyi hissettirmişti ki tekrar yapmak istiyordum.

Ama tabii ki bunu Taehyung'dan saklayacaktım çünkü rezil olmak istemiyordum.

Oramdaki o garip sızı hala geçmemişti üstelik boşalmama rağmen. Bunu kendi kendime geçirebilir miydim bilmiyordum ama geçirmek zorundaydım.

Taehyung beni yavaşça klozet kapağına oturttu ve küvetin musluğunu açtı.

Altında sadece boxer vardı ve şey... Onun da benimki gibi şeyi hala kabarıktı.

Acaba o da benim gibi bi daha yapmak ister miydi?

Teklif etmeli miydim? Ne de olsa ondan utanmamamı söylemişti.

Fakat şuan utangaçlık duygum daha ağır basıyordu.

"Gel güzelim, su ısındı."

Tamam, söyleyecektim. Ne kaybedebilirim ki? Sevgilim o benim.

"Taehyung."

"Güzelim?"

"Şey..."

"Hadi gelsene, kucağıma alayım mı?"

"Daha fazla yapalım..."

Oh
Söyledim.
Utanmadan.
Ama şey...
Sanırım utanıyordum...

Söylemeyecektim işte! Rezil oldun Jeon Jungkook aferin sana!

İki elimi de hızlı bir şekilde yüzüme götürdüm.

Tepkisini çok merak ediyordum ama cevap vermediğine göre reddedecekti ve beni kırmayacak bir cevap düşünüyordu.

"Ciddi misin?!"

Birden bağırmasıyla irkildim ve yüzümdeki parmaklarımı yavaşça araladım.

"Şey... Özür dilerim söylemedim say tamam mı?"

Yavaşça yanıma geldi ve ellerimi yüzümden indirdi.

Saçımdan bir tutam aldı ve kulağımın arkasına koydu ben ise hâlâ yerin dibine girmiş gibi hissediyordum.

"Güzelim gerçekten yapmak ister misin daha fazlasını? Utanmadan söyle lütfen."

Laf ağızdan bir kere çıkardı...
İstiyordum yani ne var?
Sevgilim değil mi?

"İstiyorum."

"Hassiktir... Ciddisin?"

Bu sefer başımı olumlu anlamda salladım ve o da elini yumruk yapıp ağzına götürdü ve ısırdı.

Kararsız görünüyordu...
Kesin istemiyordu, zaten niye söylediysem.
Rezil Jungkook!

Şuan rezil olduğum için ağlamak üzereydim tâ ki Taehyung dudaklarıma sert bir şekilde yapışana kadar.

Do You Know Sex? | tk  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin