By Your Side - reklama Lloyds Bank z jeździeckim przekazem

13 0 0
                                    


Twórcy reklam i teledysków bardzo chętnie wykorzystują motywy jeździeckie. Doskonałym tego przykładem jest piękny spot reklamowy, Lloyds Bank zatytułowany "By Your Side", dosłownie "Po Twojej Stronie", przygotowany z okazji 250-lecia istnienia tej instytucji. 

W reklamie, której data premiery przypadła na 8 kwietnia 2017 r, motywem przewodnim jest kary koń rasy fryzyjskiej. Dobór konia nie był przpadkowy, ponieważ Lloyds Bank w swoim logo ma właśnie sylwetkę karego wierzchowca. W rzeczywistości na planie pracowały aż cztery konie - wszystko to z troski o zdrowie i odpowiednią formę zwierząt.

W kolejnych scenach widzimy majestatycznego, karego rumaka galopującego w odmiennych sceneriach - na zapierających dech w piersiach wzgórzach Brecon Beacons (Walia), wśród morskich fal ( na plaży Rhosili Bay w walisjkim Swansea), w porcie, obok HMS Victoria, a nawet w nowoczesnej fabryce samochodów. Wszystko po to, aby podkreślić rolę wspomnianego banku wśród Brytyjczyków i pokazać, że niezależnie kiedy i gdzie jest obecne jego wsparcie. 

Nakręconemu z rozmachem klipowi towarzyszy cover pięknej piosenki "Prase You", oryginalnie wykonywanej przez Camille Yarborough, a w reklamie zaśpiewana przez Hannę Grace. 

Jeździectwo 🐴🏇🐎 (Opracowane Na Podstawie Ogólnodostępnej Wiedzy Internetowej)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz