Yeni kurgum ile herkese merhabaaaaaaaaaaaaaaaa
Nasılsınız görüşmeyeli, umarım iyisinizdir çünkü ben bu yeni kurgum için çok heyecanlıyım.
Buraya başlama tarihinizi alayım lütfen.
Hadi bakalım artık bölüme geçelim.
Keyifli okumalar.
Genç kadın yağmurun dövdüğü sokaklarda koşarak arkasında ki 2 adamdan kaçmaya çalışıyordu. Her yeri ıslak olmuştu ve çamur bulaşmıştı. Saçı başı dağılmış ve badisinin çoğu yerinde yırtıklar mevcuttu. İçinde göğüs kafesini delecek kadar olan ama bir türlü anlamlandıramadığı tuhaf hisler ile koşmaya çalışırken ayağının takılması ile sert zemine düşmüştü. Arkasına baktığında 2 adamın sırıtarak ona doğru geldiğini görünce hızla yerinden doğrulmaya çalıştı ama nafile bileğini burkmuştu. Elleri ile yerden destek alırken sonunda doğrulabilmişti. Ama hareketleri öncesine göre yavaşlamıştı.
Tehlike, herkesin bu gibi durumda iliklerine kadar hissedeceği, klasik bir tehlike hissiyatı vardı peki bunu kimse açıklayabilir miydi? Tam olarak ne olduğunu neden olduğunu bilebilir miydi? Ne yaparsa yapsın tehlike dönüp dolaşıp gerçek sahibini bulurdu.
İnsanlar tehlikeli bir durumdan kaçtıklarında kurtulduklarını sanırlardı ama asıl olan şey bu değildi, evrenin gerçeklik düzeni olasılıkların her birini kendi içinde hesaplamış ve o an insanın kaçmasına izin verirdi fakat sadece kısıtlı bir süre içerisinde huzurlu bir yaşam sunardı o insana çünkü o tehlike zamanı geldiğini hissettiğinde aynı şekilde belki de daha ağırını yaşatırdı.
Alınan derin nefesler alınmamaya başlardı. Kurtulduklarını sandıktan sonra korku onları esir almazsa sadece o kısa süreli arada huzur bulurlardı ama eğer korku o insanı esiri altına alırsa kısa süre bile en uzun günler gibi cehenneme dönüşürdü. Ölmek için yalvarırlardı çünkü korkarlardı, o tehlikeyi tekrar yaşayacağını bilincinde olurlardı ve her geçen gün paranoyak halini alırlardı. Belki de buydu asıl tehlike ama bilinmeyen bir gerçeklik onu sırları arasında kaybettiklerini sanmalarını isterdi.
Genç kadının artık dermanı kalmamıştı ve bileğinde ki acı kendini belli etmeye başlamıştı. İşe yaramayacağını düşünürken ona doğru gelen adamı görünce gözleri parlamıştı ama adam kadına değil sadece arkasında ki iki adama dikkat kesilmişti. Kadın o anın etkisi ile bunu fark etmese de heyecanla ayağını biraz daha zorlayıp adamın yanına ulaştığında çok daha berbat hale gelmişti. Saçının yarısı yüzüne yağmur yüzünden yapışmışken artık bulanık görmeye başlamıştı ve geceyi kıskandıracak koyu saçları da buna yardımcı oluyordu.
Adam yanına gelen kadını gördüğün de diğer iki adamı boş verip hızla kadına dönmüş gibiydi ama gözleri hala o 2 adamı tarıyordu. Genç kadın zar zor aldığı nefeslerin arasından konuşmaya çalışıyordu.
"Lütfen lütfen bana yardım edin."
Dediğinde sesi fazlasıyla titriyordu ve bu soğuk ile yağmurda biraz daha kalırsa hasta olup yataklara düşeceğine emindi. Adamın ise gözleri kadın ile ileri de adımları hızlanmış 2 adam arasında mekik dokurken yavaşça kadının soğuk tenine dokundu, gerçekten de buz kesmişti ve üstünde ki yırtıklar yüzünde üşümesi daha da artıyordu. Kadın adamın iki kolundan tutup sarsmaya başladı.
"Beyefendi lütfen lü-lütfen yardım edin öldürecekler beni, yalvarırım size lütfen yardım edin ölmek istemiyorum ben, ölmek istemiyorum."
-----------------------
Kestikkkkkkkkkkkkkkkkk
Evet arkadaşlar yeni kurgumuzun giriş bölümü ile sizlerleyiz nasıl hissediyorsunuzzzzzzzzzzzzzzz? Şahsen ben dediğim gibi aşırı heyecanlıyım?
Karakterleri bir bölüme özel olarak koyayım mı, isteyen var mı?
Eeee nasıl gidiyo?
Girişi beğendiniz mi?
Neyse ben kaçar sizde hadi bakalım diğer bölümü heyecanla bekleyin.
Lütfen yıldızımıza basın ki kitabımız herkese ulaşsın ve bol bol yorum yapmayı unutmayın. Ne kadar çok oy ve yorum o kadar çabuk bölümmmmmmmmmmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahtekar Başlangıçlar
Action"Lütfen lütfen bana yardım edin." Dediğinde sesi fazlasıyla titriyordu ve bu soğuk ile yağmurda biraz daha kalırsa hasta olup yataklara düşeceğine emindi. Adamın ise gözleri kadın ile ileri de adımları hızlanmış 2 adam arasında mekik dokurken yavaşç...