Baji ve Anda, son olan Helen ve Toman kavgasından sonra birbirlerine tek bir kelime dahi etmemiş, konuşmamışlardı.
İkiside ne hakkında, nasıl konuşacakları konusunda emin olmadıklarından birbirlerinden uzak duruyorlardı.
Anda için bu pek sorun olmasa da Baji nedenini bilmediği bir şekilde bu durumdan rahatsızdı. Ve Anda'nın durumdan rahatsız olmadığını görmesi onu daha da rahatsız ediyordu. Sanki bu şey sadece onu etkiliyor gibiydi.
"Napıyor bu kız?" Diye sordu kendi kendine Baji. Bankta otururken arkasını dönmüş, bir ağacın arkasında saklanırken birini gözetliyen Anda'ya baktı.
"Bilmem." Diye mırıldandı Chifuyu umursamaz bir şekilde. "Umrumda da değil açıkçası."
"Bu aralar çok tuhaf davranıyor Chifuyu." Bakışlarını bir süre daha Anda'nın bedeninin üzerinde tuttuktan sonra Chifuyu'ya döndü.
"Nasıl mesela?" Okuduğu shoujo mangasının sayfasını çevirirken sordu.
"Teneffüslerde sürekli birini gözetliyor. Beden derslerinde de. Sadece bir çocuğun peşinden koşuyor."
"Aşık olmuştur." Dedi Chifuyu yeniden umursamaz bir tavırla. "Ne? Aşk mı?" Dedi Baji şaşkınca. O beton suratlı kız mı aşık olacak, diye geçirse de içinden birden gözünün önüne Anda'nın şirin gülümsemesi geldi. Pekala pek beton suratlı değil ama duygusuz biri.
"Saçmalama." Bu olasılığı kafasının içinde sadece bir kaç nedenle çöpe atarken söylendi. "O kız aşık olamaz."
"Ama shoujo mangalardaki kızlar hep böyle." Kitabı çevirip resimlerdi bir kızı işaret etti. "Bu kız aynı Ray gibi. Sessiz, sevimsiz ve az gülen bir kızdı. Ama en sonunda bizim oğlana aşık oldu." Kitabı kendisine çevirirken resimlere tekrardan göz gezdirdi. "Aynı bahsettiğin gibi, sürekli oğlanı uzaktan gözetliyor. Bir adım dahi atmıyor. Salak." Cümlenin sonuna doğru sesi biraz kısılmıştı.
Baji tekrar arkasını döndü ve Anda'ya baktı. Gözlerini kapatmış, ağaca yaslanmış, ellerini ise göğsüne koymuştu. "Hadi canım." Biraz daha dikkatlice baktığında kızın yanaklarının kıpkırmızı olduğunu görmüştü. "Siktir. Domates gibi kızarmış bu." Diye gülümserken Chifuyu'ya baktı.
"Abayı yakmış birine. Neyse Mikey başkasını bulur artık." Dediğinde, Baji Chifuyu'nun bacağına vurdu. "Mikey Ray'e aşık değil." Chifuyu gözlerini devirdi. "Öyle gibi davranıyor."
Baji birden ayağa fırladı. Nedenini bilmediği bir şekilde bunu Anda ile konuşma bahanesi olarak kullanmak istedi.
"Gideyim bir bakayım. Belki yardımım dokunur." Baji, ellerini belinin üzerine koyup Chifuyu'ya göz kırpmadan önce olduğu yerde gerindi. "Senin mi?" Diye sordu Chifuyu. "Sen daha önce aşık bile olmadın Baji-san." Chifuyu'ya bahanelerin arkasına saklanan Baji'ye sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TROUBLEMAKER | tokyo revengers fanfiction
FanfictionAnda Tsuyoi, sadece kendi ailesindeki kadınların sahip olabileceği bir mirasın taşıyıcısıydı. tokyo revengers + oc baji keisuke × oc 🚨- kitap, strong woman do bong soon adlı kore dizisinden esinlenilerek yazılmıştır. [010923-...]